کد خبر: ۵۸۲۹۸
تاریخ انتشار : ۱۱:۰۳ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
با افزایش دمای هوا و مصرف برق، ادارات و سازمان‌هایی که ساعات کاری و قوانین مرتبط با صرفه جویی در مصرف برق را رعایت نکنند به استانداری تهران، مراجع نظارتی بالادست و عموم، معرفی خواهند شد.

به گزارش برق نیوز، شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در ارتباط با لزوم مدیریت مصرف برق توسط سازمان‌ها و نهاد‌های پرمصرف در فصل گرم اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و موسسات عمومی غیردولتی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، بانک‌ها و شهرداری‌ها می‌رساند تمامی دستگاه‌های مزبور مطابق با بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای تصویب نامه هیات وزیران، موظف به رعایت ساعات کاری از ساعت ۶ تا ۱۳، خاموش کردن سامانه‌های سرمایشی از ساعت ۱۲ ظهر و کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات کاری و ۶۰ درصدی در ساعات غیرکاری هستند.

همچنین بر اساس ابلاغ استانداری تهران، دستگاه‌های اشاره شده موظفند برق مورد نیاز خود را در ساعات اوج مصرف با استفاده مولد‌های برق اضطراری تامین کنند.

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ضمن قدردانی از اداراتی که همکاری مناسبی در زمینه مدیریت مصرف برق داشته اند اعلام می‌دارد این شرکت در راستای اطمینان از پایداری شبکه توزیع برق پایتخت و حفظ آرامش و آسایش هموطنان، به صورت لحظه‌ای مصرف برق و نحوه عملکرد تمامی ادارات پایتخت را تحت نظر دارد و در صورتی که ادارات، اقدام به اجرای مصوبات و بخشنامه‌های ابلاغی در حوزه مدیریت مصرف برق نکنند علاوه بر قطع برق و معرفی به استانداری تهران و سایر مراجع نظارتی بالادست، در صورت تکرار، به عموم نیز معرفی خواهند شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۷
0
3
یه سال دوسال سه سال چند سال باید این وضعیت رو تحمل کنیم. مگه میشه ساعت 12 کولرهارو خاموش کرد و تو این گرما کار کرد. اگه نمی تونید برق تولید کنید ادارات رو ساعت 12 تعطیل کنید.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار