کد خبر: ۵۸۳۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸:۱۴ - ۰۴ تير ۱۴۰۳
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر به همراه مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران از پست‌های کمال آباد و کوثر در استان البرز بازدید کرد.

به گزارش برق نیوز، طی این بازدید ضمن بررسی آخرین روند اجرای این پست مهم در استان البرز، موانع پیش روی اتمام طرح از جمله چالش معارضین در خط انتقال کمال آباد مورد بررسی قرار گرفته و راهکار‌های اجرایی ارائه شد.

علاوه براین ضمن بررسی زمان بندی اجرای طرح از نزدیک آخرین وضعیت نصب تجهیزات درپست کمال آباد و همچنین پست دائم کوثر در حد فاصل بین استان البرز و تهران بازدید بعمل آمده و برضرورت تکمیل این طرح در تیرماه با توجه به نیاز مبرم پایداری شبکه برق منطقه به این پست مورد تاکید قرار گرفت.

اسدی معاون برنامه ریزی شرکت توانیر در این بازدید گفت: با توجه به برنامه ریزی‌های کلان انجام شده برای تامین زنجیره تامین برق از تولید تا انتقال و توزیع، توجه به احداث پست‌های با ظرفیت بالا به خصوص در مناطقی که شاهد رشد چشمگیر نیاز مصرف برق هستیم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که یکی از این مناطق استان البرز است که همواره شاهد توسعه صنعتگران جدید و افزایش قابل توجه نیاز مصرف هستیم که صنعت برق از تمام ظرفیت‌های خود برای تامین برق مورد نیاز متقاضیان استفاده خواهد کرد. احداث پست‌های جدید کمال آباد و کوثر در البرز و توسعه پست مهم باغستان از مجموع طرح‌های ١٨٠ اقدام است که به زودی وارد مدار می‌شود و پیشرفت نسبتا مناسبی دارد و به دلیل نیاز مبرم شبکه، اقدامات باقیمانده باید با سرعت بیشتری به پایان برسد.

فرهاد شبیهی طی این بازدید، از تلاش شبانه روزی و مستمر تلاشگران صنعت برق تهران برای تحقق اهداف تعیین شده برای در مدار آمدن پست‌های البرز خبر داد و گفت: استان البرز در سال‌های اخیر از رشد و توسعه قابل توجهی هم در بخش صنعتی و هم افزایش چشمگیر مشترکان تجاری و خانگی برخوردار بوده و متناسب با رشد جهشی استان، تامین زیرساخت‌های برق نیز شاهد جهش قابل توجه شده است.

وی گفت: در سال گذشته برای نخستین بار به همت برق منطقه‌ای تهران، سطح ولتاژ استان البرز از ٢٣٠ کیلوولت به سطح پایدار ٤٠٠ کیلوولت ارتقاء یافت و ما همزمان با برقداری پست ٤٠٠ کیلوولت جدیدالاحداث باغستان شاهد بارگیری نزدیک به ٨٠ درصدی ظرفیت این پست مواجه شدیم. بر همین اساس در همان مقطع علاوه بر تعریف طرح توسعه ظرفیت پس از طریق نصب ترانسفورماتور جدید، چندین طرح حداث و توسعه دیگر در استان البرز در دستور کار قرار گرفته که از آن جمله می‌توان به طرح احداث پست کمال آباد و همچنین احداث خط انتقال پرظرفیت کمال آباد اشاره کرد که در حال حاضر طرح از پیشرفت بسیار مناسبی برخوردار بوده و به زودی در مدار بهره برداری قرار خواهد گرفت. علاوه بر این پست ٤٠٠.٦٣ کیلوولت کوثر و خط انتقال مربوطه نیز از طرح‌های مهم ١٨٠ اقدام بوده که اقدامات تکمیلی آن به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

شبیهی با تاکید بر اهمیت این طرح‌ها افزود: جهت خدمت رسانی مستمر و بیش از پیش به مشترکان، تسریع و تسهیل در احداث پست مذکور باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

ابوالفضل اسدی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی توانیر نیز با اشاره به نقش حیاتی این طرح‌ها و تاکید بر بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها برای راه اندازی گفت: اجرای این طرح‌ها در تامین برق مورد نیاز صنایع، بخش کشاورزی، خانگی و... استان نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

وی ابراز امیدواری کرد با تلاش مضاعف کارکنان صنعت برق و در مدار قرار گرفتن این طرحها، شاهد ثبات و پایداری در تامین برق استان البرز باشیم.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
0
0
از آقای اسدی دعوت می کنیم از پروژه های ما هم بازدید کنند
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
0
1
ماشالله چقدر قد بلند هستند؟!!!
مگر عهد مدیران قد کوتاه و کوتله ها نیست!!
باز دستش درد نکنه در این گرما از دفتر و زیر کولر خارج شده جای هزاران شکر دارد.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
0
0
بابا برو جم کن تو نمیتونی حقوق کارکنان رو پرداخت کنی
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار