کد خبر: ۵۸۴۱۲
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۹ - ۰۷ تير ۱۴۰۳
سرپرست ریاست جمهور با بیان اینکه همچنان در بخش آب و برق مشکلاتی داریم، اما دیگر با بحران مواجه نیستیم، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی همه راهکار‌های ممکن برای رفع مشکلات در زمینه تامین آب و برق پایدار را دنبال کرد و امروز طرح‌های متعددی در زمینه آب و برق در دست اجراست.

به گزارش برق نیوز، محمد مخبر صبح امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح ۴۲ طرح صنعت آب و برق وزارت نیرو در استان‌های مختلف کشور، با اشاره به نزدیک شدن به روز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ضمن قدردانی از استانداران و همه دست‌اندرکاران برگزاری این رویداد مهم، آن را همچون یک لیله‌القدر برای کشور توصیف و اظهار امیدواری کرد، امور انتخابات همانگونه که تا امروز به خوبی به پیش رفته تا پایان انتخابات با موفقیت و به خوبی به پیش برود.

سرپرست ریاست جمهوری با بیان اینکه انصافا شهید رئیسی بابت فشار‌هایی که روی مردم بود بسیار ناراحت بود و زجر می‌کشید و این ناراحتی در تمام رفتار‌ها و افکار او قابل مشاهده بود، اظهار داشت: آنچه به شهید رئیسی قدرت می‌داد که با وجود انبوه مشکلات، فشار‌ها و سختی‌های فراوان به شکلی خستگی‌ناپذیر کار کند، عشق به مردم و شوق خدمت به آن‌ها بود. در طول حدود دو سال و ۱۰ ماهی که ایشان رئیس جمهور بود هیچگاه نشد یاس و ناامیدی در ایشان ببینیم. همچنین ایشان به طور جدی بر تکیه به ظرفیت‌های داخلی باور داشت و همین نگاه کمک بسیاری به پیشرفت امور کرد.

مخبر همچنین یاد وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار آذربایجان شرقی، سرتیم حفاظت و کادر پرواز اردیبهشت را نیز گرامی داشت.

سرپرست ریاست جمهوری در بخش بعدی سخنانش با بیان اینکه در روز‌های آغاز به کار دولت مردمی حدود ۱۵ استان کشور با تنش آبی شدید مواجه بودند، تصریح کرد: ناترازی برق نیز همه استان‌ها و به طور کلی روند توسعه و اداره امور کشور را با مشکل مواجه کرده بود، اما با تلاش‌های وزیر نیرو و پشتیبانی و حمایت‌های شهید رئیسی امروز شاهدیم که با به ثمر رسیدن طرح‌های کوتاه مدت، وضعیت تا حدود زیادی بهبود یافته و با به ثمر رسیدن طرح‌های میان و بلندمدت وضعیت باز هم بهتر خواهد شد.

مخبر با بیان اینکه از مشکلات متعددی که دولت مردمی در شروع فعالیت خود در بخش آب و برق با آن‌ها مواجه بود، عبور کرده‌ایم و دیگر با بحران در این زمینه‌ها مواجه نیستیم، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی همه راهکار‌های ممکن برای رفع مشکلات در زمینه تامین آب و برق پایدار را دنبال کرد و امروز طرح‌های متعددی در زمینه ساخت و توسعه نیروگاه‌های حرارتی و تجدیدپذیر، تلاش برای ارتقای راندمان نیروگاه‌های موجود، آب‌رسانی از دریا، بازچرخانی آب، تصفیه پس‌آب‌ها، استفاده از منابع آب ژرف و تنظیم‌گری منابع موجود در حال اجراست.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۸
1
0
خداوند انشالله روح بلند شهید گرانقدر رییسی را با انبیا محشور گرداند مردی خستگی ناپذیر انشاله انچه درل دل مناظر ها عاید مردم شد تقریبا اینکه واقعا نیاز است که هیچگاه وبه هیچ وجه مصالح مردم فدای مناسبات سیاسی نشود بطوریکه بلاخره در کشور احزاب وجود ندارد ولی عموما مشخص است اگر ریاست جمهور از طیف متفاوتی انتخاب گردد وفاق ملی کمرنگ میشود وحتی بجای مردم منازعغات شخصی جایگزین میگردد ای کاش فقط با نیت خدا وبرای خدا ودر جهت ارامش خلق خدا همه در یک جهت مشارکت وحرکت نمایند انچه واقعا جای ان خالی است در کشور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۹
0
0
بله بحران رفع شده!!!!!!!
آیا مازوت سوزی گسترده در زمستان بحران نیست ؟؟؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار