کد خبر: ۵۷۹۰۳
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۰ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
در این آئین «عبدالرسول روستایی» به عنوان مدیرعامل شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از خدمات محمد مرادی تقدیر شد.

به گزارش برق نیوز، محسن ذبیحی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه مدیران شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در پویش با انرژی، مشترکان خانگی و تجاری که بیش از ٨٠ درصد تعداد مشترکان کشور را تشکیل می‌دهند و سهم ٥٠ درصدی در مصرف دوران اوج را دارند، با پیش بینی جوایز ارزنده تشویق به کاهش این حامل انرژی می‌شوند.

وی افزود: بیش از ٨٠ میلیون جایزه برای کسانی که در کاهش مصرف برق در این طرح همکاری کنند پیش بینی شده است.

به گفته معاون هماهنگی توزیع توانیر، مشترکان در این طرح ضمن کمک به تامین برق مورد نیاز خود گامی برای فعالیت بخش‌های مولد و کشاورزی برمی دارند.

ذبیحی خاطرنشان کرد: همچنین تامین انرژی پایدار برق برای هموطنان ساکن مناطق گرم کشور از دیگر مزایای پیوستن به پویش با انرژی است.

وی با بیان اینکه توانیر در حال گذر از مدیریت سنتی به مدیریت هوشمند است، تصریح کرد: اختصاص سایر درآمد‌ها و مازاد مطالبات شرکت توزیع برق از مشترکان در جهت طرح‌های سرمایه گذاری جدید یا تکمیل طرح‌های در دست اقدام از امتیاز‌های ویژه توانیر برای استان کهگیلویه و بویراحمد است.

ذبیحی خطاب به مدیران صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد، در نظر گرفتن چشم انداز آینده طرح‌ها را نیازی برای مدیریت مصرف اعتبارات خواند و تصریح کرد: بخش زیادی از اعتبارات توانیر برای اقدامات اصلاحی مانند جابه جایی پایه‌های برق هدر می‌رود که نیاز است تا این رویه اصلاح شود.

وی عملکرد مطلوب شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم را مدیون تیم همراه و پای کارکنان این شرکت دانست.

ذبیحی عنوان کرد: نگاه کارکنان توانیر خدمات مسوولانه است و این رویکرد اگرچه سرعت نمود آن در نقاط مختلف کشور متفاوت است، اما همه جای ایران قابل مشاهده است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های صنعت برق در این استان به علت شرایط جغرافیایی و پراکندگی مناطق گران‌تر از بسیاری از نقاط کشور است خواستار نگاه ویژه دولت به این خطه شد.

علی محمد روستا با اشاره به اینکه بسیاری ازپمپاژ‌های کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد مانند منطقه خان احمد برای بهره برداری در انتظار برق است، افزود: نگاه ویژه به طرح‌ها ضروت دارد.

وی با بیان اینکه هزار میلیارد ریال برای جابه جایی پایه‌های برق استان در بازنمایی طرح‌های عمرانی نیاز است تاکید کرد: چشم انداز آینده طرح‌های عمرانی موضوع دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاهش میزان خاموشی‌های برق در استان حاصل تلاش‌های دو ساله کارکنان صنعت برق است.

محمد مرادی افزود:سرانه خاموشی‌های برق کهگیلویه و بویراحمد پیش از دولت سیزدهم هزار و ٢٠٥ دقیقه در سال برای هر مشترک بوده به ٨٣٠ دقیقه در سال برای هر خانوار کاهش یافته است.
به گفته وی، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ١٠ هزارمیلیارد ریال برای اصلاح و توسعه شبکه برق استان هزینه شده است.

مرادی خاطرنشان ساخت: اصلاح و توسعه شبکه توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح‌های تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، اصلاح و توسعه شبکه فشار متوسط و ضعیف، احداث پست‌های توزیع عمومی و برق رسانی به روستا‌های بدون شبکه برق در دولت سیزدهم انجام شده است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های افزایش پایداری شبکه در سطح استان، عنوان کرد: از جمله مهم‌ترین طرح‌های زیرساختی در این زمینه تبدیل بیش از ٥٠٠ کیلومتر شبکه سیمی برق کهگیلویه و بویراحمد به کابل خودنگهدار بوده است.

به گفته مرادی، در زمینه اصلاح و توسعه شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف شبکه توزیع برق استان نیز بیش از ٨٠١ کیلومتر شبکه شامل ٤٧٢ کیلومتر در بخش شبکه فشار ضعیف و ٣٢٩ کیلومتر در حوزه شبکه فشار متوسط با احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی عنوان کرد: با همکاری دستگاه‌های متولی و مجوز‌های صادر شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ٢٢ روستای استان کهگیلویه و بویراحمد از نعمت برق پایدار بهره‌مند شده و عملیات اجرایی برق رسانی به ٩ روستای استان نیز در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: از ٣ هزار و ٧٤٩ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی موجود در استان، تاکنون ٣ هزار و ٤٤٩ کیلومتر آن معادل ٩٢ درصد به کابل خودنگهدار تبدیل شده است.

در پایان این مراسم از خدمات ٢ ساله محمد مرادی مدیرعامل پیشین شرکت توزیع برق کهگیلویه وبویراحمد قدردانی و عبدالرسول روستایی به عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی شد.

انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
مسود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
8
10
با سلام ،مهندس روستایی انسان باهوشی و چیزی رو فراموش نمیکنه
خوروطی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
6
11
سلام برق نیوز
خبری از تغییر مدیران عامل بازنشسته برق استان سمنان دارید؟
۳۵ سال خدمت هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
6
17
بهتر نیست اولویت بندی باشه برای سامان دادن به شرکت ها مثلا توزیع برق یزد را از بحران انسانی و منابع نجات بدید؟
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
7
12
سلام
چقدر دیر به فکر تغییرات افتادن استانهای دیگه را هم دریابید استان تهران و ...
پاسخ ها
توتونچی
| United States of America
این تغییر هم بخاطر بازنشستگی مدیرعامل قبلی توزیع استان اصفهانه وگرنه تغییری رخ نمیداد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
استان تهران داره نفس‌های آخر میکشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
17
4
این کاری که دکتر رجبی شروع کرده نفس تازه ای به روح نیمه جان صنعت برق دمیده خواهد شد انشالله خدا قوت آقای دکتر .کارکنان توزیع برق آذربایجان غربی هم منتظر عنایت شما هستند .به قول معروف یک یا حسین دیگر....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
کدوم کار عزیز دل. یه سری با اتوبوس اومدن حالا میرن یه سری دیگه میان. روز از نو روزی از نو. شالوده همون هست که هست حتی بدتر.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
21
5
برق قم یکسال است که یک مدیرعامل ناکارآمد که ب انتصاب غیرقانونی و لابی با معاون استاندار به این سمت رسید سوار بر کار شده ... قرار بود قبل از عید برش دارند صدای ما را به حراست و بازرسی برسانید. تا کی باید تحملش کرد فقط تو یک فقره ۲۰۰ نفر علیه تصمیماتش امضا جمع شد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
آقا باید خداترس باشیم درستگو و وجدان دار باشیم،
با معاون استاندار بستن ایشون قبول،
بفرمایین چهارنفری که از شما ناکارآمدی مدیرعامل ما را پذیرفته ان یا مثل شما یه بار این‌حرفو زدن اسم شون را بگین
مدیر عامل توانیر یا مدیران توانیر، حراست توانیر یا بازرسی؟
استاندار قبلی یا جدید، معاونای قدیمی یا جدید استانداری؟ یا مدیرکل های استان؟
بازرسی استان یا اطلاعات استان اطلاعات سپاه استان؟
بخدا که مهندس رفیق همه کارگرها اداریها فنیهاست بیشتر بچه هامون رو با اسم کوچیک صدا میزنه
آمار سیم به کابل و‌ انجام پروژه های مختلف فنی فولباری اینقدر بوده اندازه پنج سال کار نکرده رو جلو آوردیم همه مون ،تامین برقها رو کار کرد مدیرعامل اینقدر همه توی اداره داره میدون که بیشتر بچه ها نمیرسن بیکار باشن که بیان حاشیه بسازن بخدا که به بچه ها هم رسیده
آره مشکل هم داریم مگه میشه مشکل نباشه وقتی پول کمه اما ماها داریم میبینیم زندگی و خونه ش رو گذاشته تو اینکار
این شکل جدید تو برق نیوز نوشتن والا کار چندتایی آدم خاصه بخدا قم آرومه و همه دارن میدوون این کارا مال بچه های قم نیست تبعیدی‌ هستن اینا
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۲
4
27
سلام برادر ارجمند جناب آقای دکتر رجبی مشهدی . همانطور که که مستحضرید در دهه اخیر روز به روز سفره همکاران زحمت کش شرکت های توزیع که شبانه روز برای پایداری شبکه و ارائه خدمات مطلوب در سرما و گرما بی دریغ انجام وظیفه نموده وزحمت می کشند کوچکتر شده و اکثر پرسنل با این دریافتی های ناچیز وجهت گذران امورات زندگی ، ناگزیر یک و گاها دو شیفت خارج از سازمان نیز فعالیت داشته و عملا انگیزه ای  برای کارکردن در شرکت ندارند که تداوم این رویه باعث نارضایتی مردم و کاهش کیفیت در ارائه خدمات مطلوب خواهد گردید .با توجه با اینکه هزینه رفاهی و انگیزه‌ای در اوایل  ۶۵ درصد تصویب شده  بود که در بعضی از شرکت های توزیع ۲۰ درصد را در همان اوایل منتفی کردند و الان هم ۴۵ درصد مصوب را با احکام سال ۱۴۰۰  با اخذ مالیات به پرسنل پرداخت می شود که در واقع مبلغ پرداختی با عنوان رفاهی عملابه ۱۸ درصد تقلیل یافته است.با عنایت به منویات مقام معظم رهبری در سال جدید و جهت نیل و دستیابی به شعار سال در همه زمینه ها من جمله رسالت تولید، نقش خدمتگزاران صنعت برق پررنگ بوده و افزایش روحیه و تامین نیازمندی های همکاران مثمر ثمر خواهد بود.لذا به جهت افزایش انگیزه و بهره وری از شما بزرگوار عزیز عاجزانه خواهش می کنم دستور رسیدگی و بازنگری در پرداخت ها را صادر فرماید
ناشناس
|
Ireland
|
۰۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
5
13
مدیرعامل توزیع آذربایجان غربی هم قراره عوض بشه فقط شمارو بخدا کسی رو بیارین که این همه بی سواد و ...رو پست و مقام نده
توزیع ایلام
|
United States of America
|
۰۷:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
5
11
از ایلام خبری ندارید!خودش و حراست و منابع انسانی اش?
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
2
13
امیدوارم به زودی نوبت کردستان برسه!!خیلی اوضاع جالب نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
9
4
واژگان‌جدیدی اختراع شده: مولدین فتوولتای !؟!
مدیر پایگاه مولدهای فتوولتائیک در زبان لری مولدل افتویی نام دارد. یه چیزی بین لری و فارسی گذاشته که هر دو طرف متوجه شوند
داريوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
4
12
خدا پشت و پناه آقای مرادی ولی یک بار جواب گوشی را نداد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
10
6
لان دبیگه شرکت عملا رها شده و کارکنان را نابود کرده این مثلا مدیر عامل هیچ انگیزه یا هدفی در شرکت نیست تمام آدم هایی با سوابق نامربوط و نامرتبط از آب گل آلود ماهی گرفتن و دارن می گیرن چم حتی باند خودش را نتونست حفظ کنه چه برسه به مدیریت شرکت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
15
6
سلام
کی نوبت همدان میشه داره شرکت به قهقرا می ره با این انتصابات مدیریت ، معاون مشترکین کلا تعطیله ،معاون انسانی و معاون بهره برداری هیچ کاری نمی کنند و هیچ کس ازشون راضی نیست.
مدیر پایگاه شرکتهایی که به قهقرای بیشتری رفته اند در اولویتند
پاسخ ها
سیاوشی
| Iran (Islamic Republic of)
خیلی وقته به قهقرا رفته همدان مظلوم همیشه مظلوم می ماند با این مدیر عامل و انتخابهای رابطه آیی
ناشناس
| Germany
سرعت به قهقرا رفتن همدان از همه بیشتر هستش . کلا شرکت تعطیل شده و عده ای خاص در حال چپاول پست ها و .... هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
12
5
ظاهرا توزیع شمال کرمان بکلی فراموش شده
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
15
2
یه معارفه ساده در سطح استانی با اینهمه شلوغی میز پذیرایی انواع میوه های گران قیمت ، هر یکی یک فلاسک دمنوش یا چای ،و .....
البته میدانیم که با تعرفه های برق مصرفی ما بیچارگان جبران میشود ولی در دولت مردمی با اینهمه شعار سازگار نیست
مدیر پایگاه به اصل قضیه که آیا این انتصاب خوبه یا نه پرداخته نمی شود به چهارتا فلاسک آب جوش گیر داده اید؟
اگر میدونستید حیف پولی که در این شرکتها فقط بابت استخدامهای فله ای هدر می رود چقدره هیچ وقت بابت چندکیلو میوه و فلاسک آب جوش نقد نمی کردید. چاه ویل استخدامهایی که هر کدامشان میلیاردها تومان از بودجه مملکت را حیف (اگر میل نکنند) می کنند را ول کرده اید به این گیر داده اید!
پاسخ ها
ناشناس
| France
آفرین به پاسخ به جا و تذکر ارزنده مدیر پایگاه تشکر بسیار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
با عرض درود و ادب
جسارتا
فلاسک صحیح می باشد.
فلاکس یک ماده شیمیایی است.
بینهایت ممنون از زحمات همیشگی تون
مدیر پایگاه سوتی دادیم و ممنون که به ما تذکر دادید. اصلاح شد.
سیاوشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
11
10
واقعا فکری به حال همدان کنید افتضاح است هر کی از بیرون بیا بهتر می‌تونه این شرکت رو بچرخونه کسی که درک و فهمی از اصول اولیه توزیع برق رو نداره ،از انتخابهای روابطی معاونت‌ها ،مدیران،.....
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
ایشان طوری شرکت اداره می‌کنه که روی همه مدیران قبلی سفید شد.
مجتبی ناصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۳
2
5
چرابایدازاصفحان مدیرعامل بیاداستان ما.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
به دلیل اینکه عرضه نگهداشتن دکتر معتمدی زاده را نداشتید و تخریب کرده فراریش دادید!!!!
افتادددد.....
مادح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
0
4
سلام برق نیوز جان
از جابجایی مدیر عامل کردستان خبری دارید؟؟
جانشین رو میشناسید؟؟
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
4
2
تنها مدیر عامل استان کهگیلویه و بویراحمد که بعلت خاموشی 48ساعته یاسوج ونا کارامدی وقوم گرایی با گریه برکنار شده معتمدی بود.هنوز گریه های ایشان تو جلسه تودیع و معارفه نقل مجالس است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany
فرزند انقلاب برادر شهید بزرگوار آنقدر متانت طبع دارد که از بیان این چنین مطالب ناراحت نشود. بلکه مصمم تر به خدمت در توانیر ادامه دهد، هرچند که دوستار همه ک ب ها عزیز هستند.
برق کهگیلویه
| Iran (Islamic Republic of)
حتی جرات نداری اسمت بنویسی عملکرد ایشان مشخصه و اینکه فیلم تودیع و معارفه ایشان موجود است
ایشان موقعی که همکارانش گریه کردند بغض کرده بودند و گرنه همه همکاران ستادی میدونند که خودشان بارها متقاضی جابجایی بودند و علیرغم میل باطنی مانده بودند بهتراست کمی از خدا بترسید
خیانت امثال شما در حوادث و خاموشی بر همگان ثابت شد و چوب خدا را هم خوردید و خواهید خورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۳۰
2
2
سلام نوبت توزیع کردستان نشد؟؟
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار