کد خبر: ۵۸۳۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳:۰۲ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
طی مراسمی با حضور امیری مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر، مصطفی بابایی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران و جلال الدین مولایی مسئول نمایندگی هسته گزینش شرکت توانیر در برق منطقه‌ای مازندران و گلستان و جمعی از معاونان و مدیران امور نهگانه و ستادی شرکت توزیع برق غرب مازندران، علی فقان نژاد به عنوان نماینده هسته گزینش شرکت توانیر در توزیع برق غرب مازندران منصوب معرفی شد.

به گزارش برق نیوز، مدیرکل دفتر هسته گزینش شرکت توانیر در این مراسم گفت: اصلاح جامعه وظیفه همه ماست و تمام هم و غم ما همین است و باید تلاش کنیم نظام اسلامی در همه قسمت‌ها از سلامت نسبی خوبی برخوردار باشد و قطعا هرچه رضایت مردم بیشتر باشد، خداوند متعال راضی‌تر و ماندگاری نظام بیشتر است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق غرب مازندران نیز در این مراسم از زحمات مهندس مولایی و همکارانشان در طول مدت تصدی خدمت در این مسئولیت قدردانی کرد و با بیان اینکه در طول مدت خدمت باید همواره از فرآیند‌های هسته گزینش با موفقیت عبور کنیم، افزود: برخی از فرآیند‌ها با توجه به نیاز روز و تغییر وضعیت در صنعت برق نیاز به اصلاح و بازنگری دارند و داشتن سلامت اداری در پیشبرد خدمت رسانی مطلوب به مردم تاثیرگذار است. از همین رو باید افراد متخصص و متعهد به کار در صدر مسئولیت‌ها قرار گیرند تا یک سازمان سالم و پیشرو داشته باشیم.

در ادامه مولایی مسئول نمایندگی هسته گزینش شرکت توانیر در برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: مهمترین سرمایه هر سازمان و شرکتی منابع انسانی آن است که هسته گزینش تعیین کننده سرمایه گذاری مطلوب در این قسمت است و که اگر به طور صحیح اجرا شود، فواید آن نه تنها در خود شرکت بلکه در سطح جامعه تاثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: هر کدام از مدیران در معرفی افراد باید خود گزینش‌هایی از قبل داشته باشند تا در انتخاب افراد اصلح تسهیل صورت گیرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
0
0
آقا خداییش اگه توانیر بخواهد انتصاب انجام بدهد هم یک شغل جدید و من در آوردی می سازد و هم نفرش را هم آماده در آستین دارد. دیگر بحث انتصاب بعد از پیک تابستان و بعد از انتخابات و ... هم دیگر مطرح نیست!!
بنازم قدرت خدارو
یک بام و دو هوارو......!!!!؟؟؟!!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار