کد خبر: ۵۸۳۶۸
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۸ - ۰۳ تير ۱۴۰۳
مجری طرح پویش با انرژی با توضیح اینکه شرکت در این پویش محدودیتی برای هموطنان ندارد، گفت: مشترکانی که کنتور برق به نامشان نیست هم می‌توانند در این پویش شرکت کنند و برنده جوایز مدیریت مصرف باشند.

به گزارش برق نیوز، محمد خدادادی بهلولی افزود: همه هموطنان می‌توانند با مراجعه به برنامه کاربردی باانرژی از طریق مراجعه به سایت www.ba-energy.ir و یا از طریق #١٥٢١* و یا تماس با شماره ٠٩١٢٩٩٩٧٥ به پویش با انرژی دسترسی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این پویش راهکار‌های ساده و عملیاتی برای کاهش مصرف برق ارائه شده است، خاطرنشان کرد: تمام راهکار‌های مدیریت مصرف برای تک تک لوازم برقی خانگی توضیح داده شده است، به طوری که هموطنان بتوانند بدون هزینه و یا با کمترین هزینه برای صرفه‌جویی در مصرف برق اقدام کنند.

محمد خدادادی همچنین گفت: هموطنان با حداقل ١٥ درصد صرفه جویی در مصرف برق می‌توانند وارد قرعه کشی‌های پویش با انرژی شوند.
وی با اشاره به اینکه جوایز پویش با انرژی شامل ٣٠٠ خودرو و میلیارد‌ها تومان کمک هزینه خرید لوازم برقی و لوازم دیجیتال و بسته‌های اینترنت خواهد بود، اعلام کرد: نخستین قرعه کشی پویش با انرژی در روز عیدسعید غدیر انجام می‌شود.

خدادادی اضافه کرد: جوایز نخستین مرحله قرعه کشی شامل ١٥ دستگاه خودرو، ١٥٠ کمک هزینه خرید ١٠٠ میلیون تومانی، ١٥٠٠ کمک هزینه خرید ١٠ میلیون تومانی و ١٥ هزار کمک هزینه خرید یک میلیون تومانی و ١.٥ میلیون جایزه اپراتوری خواهد بود.

مجری طرح پویش با انرژی در ادامه افزود: این قرعه‌کشی به صورت کشوری انجام می‌شود، اما در ادامه قرعه‌کشی به صورت استانی خواهد بود.
وی توضیح داد: در قرعه کشی استانی، سهم هر استان از جوایز بزرگ بیشتر خواهد شد، به طوری که مردم هر استان که صرفه جویی بیشتری داشته باشند، سهم بیشتری از جوایز بزرگ خواهند برد.

مجری طرح پویش با انرژی افزود: برای هر استان یک خودرو در نظر گرفته شده است و مابقی خودرو‌ها به ترتیب سهم استان‌هایی خواهد بود که هم استانی‌ها یکدیگر را تشویق به صرفه جویی کرده و در مجموع صرفه جویی بیشتری داشته باشند.

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
2
9
خیلی پست هستید که شأن مردم ایران را اینقدر پایین آوردید.
هر استان یک خودرو جایزه قطعی برق صنایع
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
1
1
این پول رو تو تولید برق میذاشتین بهترنبود
پاشائی
|
Germany
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
2
1
طرحتون عالیه، تشویق به مصرف کم همیشه جواب میده، ولی تکلیف ما مستأجران چیه که اشتراک برقمون به اسم صاحبخانه است، اس ام آسام برا خط ایشون ارسال میشه
محمودشریفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۵
2
1
سلام. درآخربرنامه اسامی برندگان قرعه کشی را اعلام کنید
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار