کد خبر: ۵۸۲۱۶
تاریخ انتشار : ۱۱:۱۸ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۳
اخبار برق از نگاهی دیگر در استوری‌های برق نیوز در اینستاگرام را در اینجا مشاهده نمایید. توضیحاتی در مورد ادامه اعتراضات در نیروگاه‌های کشور، صحبت‌های عجیب امام جمعه شیراز در مورد تشبیه هدایت الکتریکی به اعتقاد، شکایت توزیع برق تبریز از برق نیوز.

به گزارش برق نیوز، اخبار برق از نگاهی دیگر در استوریهای برق نیوز در اینستاگرام را در اینجا مشاهده نمایید. توضیحاتی در مورد ادامه اعتراضات در نیروگاه‌های کشور، صحبت‌های عجیب امام جمعه شیراز در مورد تشبیه هدایت الکتریکی به اعتقاد، شکایت توزیع برق تبریز از برق نیوز.

بخاطر فیلتر شدن اینستاگرام از این به بعد استوریها و حاشیه نویسی های روی اخبار، مطالب جالب و مرتبط با صنعت برق اینستاگرامی هم در سایت برق نیوز منتشر خواهد شد.

برای مشاهده خبر مرتبط با هر تصویر، روی آن کلیک نمایید:

استوری‌های برق نیوز/ادامه اعتراضات در نیروگاه‌های کشور

استوری‌های برق نیوز/صحبت‌های عجیب امام جمعه شیراز در مورد تشبیه هدایت الکتریکی به اعتقاد

استوری‌های برق نیوز/شکایت توزیع برق تبریز از برق نیوز

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نیروگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۱
0
4
بخش تولید یعنی خط مقدم ولی متاسفانه به لطف دفتر بودجه برق حرارتی با روی کار آمدن افراد نالایق چون صابری به ویرانه ای تبدیل شده که هر روز شاهد نارضایتی همکاران در این بخش هستیم. با از بین بردن کلیه رفاهیات هیچ انگیزه ای برای پیکر نیمه جان صنعت برق باقی نمانده است مسولین محترم هر چه سریعتر فکری کنید.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
2
کاری به تشبیه صورت گرفته ندارم
ولی کدوم قسمت از قوانین مدار بااین مثال در تضاد است؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۲
0
0
...عامل بدبختی وسیه روزی پرسنل تولید می باشد ودر دولت آینده با او عواملش در نیروگاهها برخورد قانونی صورت بگیرد
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
0
1
مثال قشنگی زده چه عیبی داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
0
0
وقتی در مسند قدرت نیستند از منبر برق نیوز برای بیان گله ها و نارضایتی هاشون استفاده می کردند ولی وقتی در جایگاه قدرت نشستند از برق نیوز شاکی هستند. عجب جماعت آفتاب پرستی هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
0
0
این بدبختی های را که گریبانگیر پرسنل نیروگاه ها شده مسبب اصلی آن جمال آریایی معاونت قبلی برق حرارتی بوده که با تصویب دستورالعمل و بخشنامه کردن آنها درآمد پرسنل نیروگاه را پایین آورده ، و چند سالی هم در نیروگاه دماوند داره تیشه به ریشه صنعت برق میزند ،و کسی هم نیست این جماعت فسیل ... را بطور کامل بازنشسته کنه به یمن وجود این افراد صنعت برق به نابودی کامل کشیده شده
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of)
عزیز برادر اصل قضیه خود پیشاهنگ است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
0
0
برگزاری چنین جنبش هایی چنان در فضای ارام وبر اساس قانون برگزار گردد که نیروی انسانی بتواند خواسته های خود را اعلام کند منطقی وپسندیده است ولی جالب است که بسیجیانی که بعضا دل به انها بسته وامید است که خط مقدم تولید باشند وگوش به فرامین مقام معظم رهبری واقعا در برخی شرکتها به هیچ وجه کاررایی ندارند وخود بخش عمده مشکلات شرکتها شده اند (البته هستند عزیزان با تفکر همان بسیجی مخلص ابتدای انقلاب که تحت هرشرایطی فقط بخاطر زنده نگه داشتن تفکر بسیج وانچه امام ره که خود را یک بسیجی در وسط میدان خواند بدور از مناسبات وپرداخت و... همواره با همان نیت واعتماد به امید خدا کار میکنند ولی متاسفانه در جاههایی خود انها مشکل افرین وموجب تغییر دیدگاه ها نسبت به بسیج هستند ای کاش رصد دقیق صورت گیرد تا این تفکر از دست نرفته وخدشه به هویت بسیج بیش از این وارد نشود
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار