کد خبر: ۵۸۲۹۰
تاریخ انتشار : ۱۶:۰۱ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سند تحول برق پایتخت در سال ۱۴۰۳ ابلاغ شد سند تحول برق پایتخت توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، تدوین و ابلاغ شد.

به گزارش برق نیوز، "کامبیز ناظریان" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اشاره به این که مجموعه برق پایتخت در راستای گذر از روش‌های مرسوم و در پیش گرفتن راهکار‌های نوین به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به جامعه مخاطبان و شهروندان تهرانی، رویکرد توسعه و تسری هرچه بیشتر طرح‌های تحولی را در پیش گرفته است از تدوین نخستین سند تحولی به همت متخصصان این شرکت با معرفی ۷۰ برنامه تحولی و ویژه، خبر داد.

"ناظریان" با بیان این که این سند در راستای سند چشم انداز جمهوری اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ با بهره گیری از توان و دانش متخصصان و نخبگان شاغل در مجموعه برق پایتخت و اساتید برجسته دانشگاهی و علمی کشور، تدوین شده است هدف از این اقدام را افزایش سطح رضایت مندی شهروندان و بهبود کارآیی اقتصادی با تمرکز بر توانمندسازی و تخصص گرایی سرمایه انسانی دانست و افزود: در این سند، ۷۰ برنامه تحولی و ویژه با رویکرد اولین ها، تعریف شده که پیاده سازی و اجرای طرح‌های مزبور، گام مهمی در تحقق اهداف صنعت توزیع برق کشور و وزارت نیرو خواهد بود.

"ناظریان" همچنین از تهیه و انتشار کتاب تشریحی سند تحول این شرکت نیز خبر داد و گفت: از مجموع ۷۰ برنامه تهیه شده، ۳۰ برنامه برای نخستین بار در صنعت برق کشور، تهیه و تدوین شده است.

وی تدوین این سند به عنوان نخستین سند زیرمجموعه سند تحولی دولت مردمی در صنعت برق در بخش توزیع را بر مبنای ۷ استراتژی، ۱۹ چالش، ۲۲ راهبرد و ۱۶۲ پیشنهاد اجرایی دانست و گفت: از جمله مهم‌ترین برنامه‌های پیش بینی شده در این سند، راه اندازی "مرکز مدیریت دارایی شبکه برق و تجهیزات شهر تهران" راه اندازی "مرکز جامع مدیریت و کنترل هوشمند ارائه خدمات به مشترکان شهر تهران" و راه اندازی "پارک آموزش‌های تخصصی و فناوری‌های نوین توزیع برق" است و انتظار می‌رود با تکمیل مراحل اجرایی طرح‌های در دست اقدام این شرکت به زودی شاهد دستاورد‌هایی هرچه درخشان‌تر در صنعت توزیع برق کشور باشیم.

انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
همکار توزیع
|
Netherlands
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
31
2
مهندس ناظریان مثل همیشه پر از ایده های نو و متفاوت هستند
پاسخ ها
همکار
| Netherlands
بازم کامنت گذاشتی؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
1
29
سنگ بزرگ نشانه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
0
16
کدوم تحول برقی؟؟؟ وقتی ساعت کار کارگران نیروگاه برق شهدای پاکدشت رو به زور از ۸ به ۱۲ افزایش میدن و جون کارگر رو می گیرند انتظار دارید تحولی ایجاد بشه؟؟؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۹
0
8
دمت گرم پهلوون
220 برنامه سال 1403 در چه مرحله ای هستند . روی کاغذ موندن یا با این سند تحویلی ، در کلان شهر تهران غوغا به پا خواهند کرد ???
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۰
0
5
کار اون ...که باباش قاضی بازنشسته است و یه قلش پژوهشگاه، احسن به کیومرث خان
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار