کد خبر: ۵۸۲۸۴
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۳ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
مدیرکل دفتر فنی و نظارت شبکه انتقال توانیر از اتمام تعمیرات اساسی ١٤ دستگاه ترانسفورماتور انتقال و فوق توزیع شبکه برق کشور در جهت گذر از اوج بار ١٤٠٣ خبر داد.

به گزارش برق نیوز، مجتبی علیرضاپور گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت حفظ و ارتقای پایداری شبکه و در جهت ١٨٠ اقدام گذر از اوج بار ١٤٠٣ در حوزه بهره برداری و نیز مولدسازی و بهره گیری حداکثری از تجهیزات موجود، با تلاش همکاران در معاونت‌های بهره برداری شرکت‌های برق منطقه‌ای و با استفاده از توان شرکت‌های بومی، تعمیرات اساسی ١٤ دستگاه ترانسفورماتور انتقال و فوق توزیع با مجموع ظرفیت ٨٣٥ مگاوولت آمپر با موفقیت به اتمام رسیده و پس از انجام آزمایش‌های لازم به محل پست‌های مشخص شده ارسال و در مرحله بهره برداری و جایگزینی به منظور افزایش ظرفیت شبکه قرار گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تمرکز در تدوین برنامه‌های حیاتی حوزه بهره برداری ذیل اقدامات گذر از اوج بار در سال‌های اخیر، استمرار چنین اقدامات اساسی حوزه بهره برداری را خاطرنشان ساخت.

بنا بر این گزارش، تعمیرات اساسی ترانسفورماتور‌های شبکه انتقال و فوق توزیع شرکت‌های برق منطقه‌ای تهران، کرمان و گیلان طبق برنامه از پیش تعیین شده به اتمام رسیده و عملیات اجرایی تعمیر اساسی این ترانسفورماتور‌ها در شرکت‌های برق منطقه‌ای اصفهان و یزد در مراحل نهایی قرار دارد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار