کد خبر: ۵۸۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۴:۳۵ - ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با اشاره به قطعی برق ٧٣ مشترک پر مصرف اداری در غرب مازندران گفت: برق این نهاد‌ها و ادارات به دلیل تخطی در میزان مصرف برق تعیین شده و برابر دستورالعمل ابلاغی هیئت وزیران، در روز سه شنبه ۲۲ خرداد ماه در راستای کنترل مصرف برق ادارات و سازمان‌های عمومی قطع شد.

به گزارش برق نیوز، بابایی به مصوبه هیئت وزیران مبنی بر کاهش ٣٠ درصدی مصرف برق ادارات و دستگاه‌های اجرایی در ساعت اداری و کاهش ۶٠ درصدی آن در ساعات غیر اداری تاکید کرد و گفت: با توجه به نصب کنتور‌های هوشمند میزان مصرف ادارات و دستگاه‌های اجرایی به صورت لحظه‌ای و از راه دور رصد و پایش می‌گردد و در صورت عدم رعایت مصوبات ابلاغی بدون اغماض با ادارات غیرهمکار، برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اداری موظف‌اند یک ساعت پیش از خاتمه ساعت کاری، تجهیزات سرمایشی مورد استفاده خود را خاموش کنند و در ساعت اداری لوازم سرمایشی را در دمای آسایش ٢۵ درجه سانتی گراد تنظیم نمایند.

این مقام مسئول افزود: بخش زیادی از مشترکین برق غرب مازندران خانگی می‌باشند، لذا با توجه به پیش رو بودن دوران پیک مصرف برق تابستان ١۴٠٣ درخواست داریم با رعایت راهکار‌های ساده‌ای نظیر استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعات غیر پیک و استفاده از روشنایی روز و خاموش کردن لامپ‌های اضافی، استفاده از لباسشویی و ظرفشویی با ظرفیت کامل، تنظیم دمای لوازم سرمایشی روی دمای آسایش ٢۵ درجه یاری رسان صنعت برق کشور به ویژه کارکنان شرکت توزیع برق غرب مازندران باشید.

بابایی به جوایز وزارت نیرو برای مشترکین خانگی و تجاری هم اشاره داشت و گفت: وزارت نیرو در پیک تابستان ١۴٠٣ علاوه بر پاداش ٢٠ برابری که به ازای هر کیلووات ساعت صرفه جویی نسبت به سال گذشته تا ٢ هزار تومان پاداش می‌دهد، بلکه در قالب #پویش_با_انرژی (Ba-energy.ir) میلیون‌ها جایزه و صد‌ها خودرو دنا، تارا و پژو ٢٠٧ به قید قرعه به مشترکینی که مصرفشان نسبت به سال گذشته کاهش یابد بر مبنای امتیاز کسب شده هدیه می‌دهد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار