کد خبر: ۵۸۲۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۴ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
مدیرکل هوشمندسازی شرکت توانیر گفت: ادارات باید ۳۰ درصد در ساعت اداری و ۶۰ درصد در پایان ساعت کاری کاهش مصرف برق داشته باشند.

به گزارش برق نیوز، حامد احمدی با بیان این که از ١٥ خرداد با تغییر ساعت کار ادارات و گرم شدن هوا برنامه مدیریت مصرف سازمان‌ها و ادارات دولتی و عمومی آغاز شده است، خاطرنشان ساخت: امسال علاوه بر این که همانند سال گذشته به ادارات اطلاع رسانی شده و ضابطین ما نیز به ادارات و سازمان‌ها مراجعه حضوری خواهند داشت؛ فرایند کنترل مصرف بار ادارات به وسیله کنتور‌های هوشمند نیز انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم اجرای مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش ٣٠ درصد مصرف ادارات در ساعت اداری و ٦٠ درصد در پس از پایان وقت اداری تاکید کرد: کنتور‌های هوشمند منصوبه رفتار مصرفی ادارات و سازمان‌ها را رصد و پایش کرده و سازمان‌هایی که این مصوبه را رعایت نکنند، در مرحله اول اخطار دریافت کرده و سپس برق آن‌ها به وسیله همین کنتور‌های هوشمند محدود خواهد شد.

وی با اعلام این که از ابتدای هفته جاری تاکنون برای ١٠ اداره و سازمان متخلف اخطاریه صادر شده است، تصریح کرد: مقرر شده از هفته آینده اسامی دستگاه‌هایی که همکاری لازم را در این زمینه با صنعت برق نداشته باشند، اعلام و سپس به مراجع ذی صلاح معرفی شوند.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
برق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۳
0
0
لطفا اول از خود توانیر هم ونک و هم توانیر دیسپاچینگ و مدیریت شبکه شروع کنند که در هر اتاق حداقل دو تا چهار لامپ اضافی مهتابی هشتاد وات !! روشنه...!!
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار