کد خبر: 58820
تعداد نظرات: ۱۲۸ نظر
۱۱:۵۰ ۰۹ /۰۵/ ۱۴۰۳

تمام ایثارگران شاغل در بخش دولتی و غیردولتی وزارت نیرو تبدیل وضعیت شده‌اند

معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو با بیان اینکه مجوز استخدام یک هزار نخبه در وزارت نیرو اخذ شده است، گفت: تاکنون تعدادی از نخبگان در وزارت نیرو جذب و تمام ایثارگران شاغل در بخش دولتی و غیردولتی این وزارتخانه نیز تبدیل وضعیت شده‌اند.

به گزارش برق نیوز، چهارمین نشست مشترک معاونت سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور با مدیران منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی به میزبانی شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد.

مریم کارگر نجفی معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو در این جلسه اظهار داشت: شاید برای همه سوال باشد که وزارت نیرو از ابتدای سال ۱۴۰۰ با توجه به قرارگیری کشور در شرایط بحرانی آب و برق چه اقداماتی انجام داد که در سال جاری آرامشی در مجموعه کشور حاکم شده است.

وی افزود: در خاطر همه هست که تابستان ۱۴۰۰ با وجود تجمعات در برخی استان‌ها بر سر مسئله آب و همچنین خاموشی‌های متعدد و نامنظم به ویژه در بخش‌های خانگی روبرو بودیم و برای حل این مشکلات امکان معجزه یا سرمایه‌گذاری عظیم وجود نداشت.

«مدیریت متفاوت»؛ عامل عبور موفق از بحران‌های آبی و برقی کشور

کارگر نجفی «مدیریت متفاوت» را عامل عبور موفق از بحران‌های آبی و برقی کشور دانست و خاطرنشان کرد: هرچند که آقای محرابیان با تجربه صنعت وارد وزارت نیرو شدند، اما با شناختی که نسب به ذی‌نفعان و ارتباط و تعامل خوبی که با بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی داشتند، توانستتند اتفاقات خوبی را در حوزه مدیریتی خود رقم بزنند.

معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو اضافه کرد: اکنون مدیریت در حوزه وزارت نیرو از سمت «عرضه» به سوی «تقاضا» سوق داده شده که بر پایه توافق و تعامل با ذی‌نفعان در بخش‌های کشاورزی، صنعت و بخش‌های دیگر استوار است.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از سیستم‌های تشویقی طی دو سال گذشته که مشترکان در آن ذی‌نفع هستند و اعطای پاداش صرفه‌جویی به مصرف‌کنندگان و همچنین اجرای برنامه‌های دقیق با هدف افزایش بهره‌وری در تولید از جمله این اقدامات بوده است که در نتیجه آن در دو سال پیاپی وزارت نیرو در حوزه بهره‌وری حائز رتبه شد.

کارگر نجفی به حوزه تجدیدپذیر‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش اتفاقات خاصی رقم خورد و ریل‌گذاری جدیدی انجام شده که نتایج آن در دو سه سال آینده مشهود خواهد بود.

وی در ادامه جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد وزارت نیرو در ساماندهی نیروی انسانی بیان داشت: در مجموعه وزارت نیرو ۷۸ دستگاه اجرایی اعم از شرکت و سازمان دولتی و ۹۲ شرکت غیردولتی وجود دارد. تعداد مشترکان آب ۲۳ میلیون و مشترکان برق ۴۰ میلیون است.

تمام ایثارگران شاغل در بخش دولتی و غیردولتی وزارت نیرو تبدیل وضعیت شده‌اند

وی همچنین آماری از تعداد نیروی انسانی که مستقیم با وزارت نیرو همکاری دارند و نیروی انسانی بخش غیردولتی و ایثارگران تبدیل وضعیت شده ارائه کرد و گفت: تمام ایثارگران شاغل در بخش دولتی و غیردولتی وزارت نیرو تبدیل وضعیت شده‌اند.

معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو با اشاره به اقدام ابتکاری وزارت نیرو در حوزه مستندسازی تجربیات نیز بیان داشت: با ایجاد پایگاه «تجارت صنعت آب و برق» تمام تجربیات در این دو حوزه از طریق فراخوانی که اعلام شده در حال جمع‌آوری و مستندسازی است. همچنین کتابخانه تخصصی دفاع مقدس، خانواده و جوانی جمعیت نیز در مجموعه وزارت نیرو راه‌اندازی شده است.

کارگر نجفی با بیان توضیحاتی در خصوص سامانه «امین» وزارت نیرو به عنوان بانک اطلاعات مدیران و استعداد‌های مدیریتی اضافه کرد: درخصوص انتصاب بانوان نیز برای نخستین بار و با ابتکار وزارت نیرو ۱۱۵ نفر از بانوان به عنوان عضو هیئت مدیره در شرکت‌های دولتی و غیردولتی منصوب شدند.

صددرصد تکالیف قانونی موضوع جوانی جمعیت در مجموعه وزارت نیرو محقق شد

وی با اشاره به اقدامات وزارت نیرو در بحث جوانی جمعیت نیز اظهار داشت: صددرصد تکالیف قانونی موضوع جوانی جمعیت در مجموعه وزارت نیرو محقق شده است؛ به طوری که در آخرین روز کاری شهید رئیسی، معاونت تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو به عنوان مدیر برتر طی مراسمی معرفی و تشویق شد.

کارگر نجفی همچنین از اخذ مجوز برگزاری آزمون استخدامی به تعداد ۷۰۰ نفر در مجموعه شرکت مدیریت منابع آب با همکاری سازمان اداری و استخدامی خبر داد.

معاون سرمایه انسانی، تحقیقات و فناوری اطلاعات وزیر نیرو درخصوص جذب نخبگان، با بیان اینکه مجوز استخدام یک هزار نخبه اخذ شده است، گفت: تاکنون ۶۲ نفر از نخبگان جذب مجموعه وزارت نیرو شده‌اند و یکصد نفر در حال طی مراحل جذب هستند. همچنین ۲۱۰ نفر در فراخوان بنیاد ملی نخبگان، برای حضور در وزارت نیرو اعلام آمادگی کردند.

وی درخصوص راه‌اندازی سامانه اطلاعات منابع انسانی وزارت نیرو (ساما) بیان داشت: این سامانه به منظور ثبت اطلاعات ۱۶۷ هزار نفر از کارکنان مستقیم و غیرمستقیم و به منظور برنامه‌ریزی داده‌محور نیروی انسانی برای نخستین بار توسط وزارت نیرو طراحی و راه‌اندازی شده است.

ارسال نظرات قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
=
captcha
انتشار یافته: ۱۲۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
یاسین
Netherlands
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
چه خبر از تبدیل وضعیت؟
دولت که داره عوص میشه؟
این خانم ها روزهای اخرشه
خانم کارگر نجفی تمامی پرسنل وزارت نیرو معتقد هستن تبدیل وضعیت ایثار گران که شما انجام دادید اشتباه ترین کار بوده نتیجه برنامه اشتباه شما رو باید کل کشور پس بده
انگیزه و عدالت رو در وزارت نیرو از بین بردید
وقتی یکی با دیپلم و ۶ ماه سابقه رسمی میشه ولی نیرو کارشناس یا کارشناس ارشد بعد از ۱۰ سال تأمین نیرو هست چطور افتخار به کارنامه خود میکنید؟
ناشناس
ای کاش سرکارخانم
به جای این فرمایشات
میگفتند:
دردوره خدمتشان چند نفررا و با چه کیفیتی و چه مجوزی وبا چه بارمالی استخدام میکردند

خانم محترم اینکه راننده پیمانکار نقلیه حدود 60 سال را استخدام کنید بهتره
یا اینکه دست از تعطیل کردن ازمون استخدامی برمیداشتید
و افراد با صلاحیت جوان را به مثابه خون جدید به سیستم تزریق میکردید

قدردان این اعمال شما فقط جبهه پایداری است و بس
امیدوارم در پیشگاه خداوند ووجدان مردم و همکاران وزارت نیرو هم جوابی داشته باشید.
بی نان
سبزی فروشی که با پارتی آوردن تو شرکت پیمانکار رسمی کردن! نیروهای نخبه هم تند تند در حال در رفتن این افتخار داره! ما هم که بریم شما میتونید و نیروهای اسکلیگ که اوردین?
الهام
خیلی جالب یعنی کسی که پدرش ایثارگر بوده حق داره زندگی کنه و منفعت ببره ولی کسی که مثل من پدرش در بچگی فوت شده و مادرش با سختی و شرایط جنگ با بچه کوچک که من بودم به سرکار حاضر می‌شده تا امورات زندگیش را بگذراند و جونش را کف دست گذاشته بود هیچ حقی نیست و مستلزم ظلم و شرکتی بودن است
محمد
سلام ووقت بخیر،کی انجام تکالیف قانونی بد بوده که در این دوره باشد.انجام تبدیل وضعیت ایثارگران علاوه بر تاکید قانون برنامه ششم در قانون بودجه ۱۴۰۰و۱۴۰۱ تاکید شده بنابراین وزارت نیرو اختیاری در این زمینه نداشته است بلکه یک تکلیف قانونی بوده که باید انجام می شده است.
ناشناس
ایشون قانون رو اجرا کردند
محمد مهدی داوری
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
باسلام
کاش کسی در این پایگاه خبری بود و صدای تظلم خواهی بنده را به گوش سرکار خانم نجفی کارگر برساند. طبق گقته ایشان وزارت نیرو مجوز استخدام 1000 نخبه را از سازمان استخدامی گرفته اما بنده با وجود رتبه اول ارشد در دانشگاه شهید بهشتی و رتبه سوم کارشناسی و با وجود گزراندن تمام مراحل استخدامی و مصاحبه های مربوطه و قبولی در انها و تحویل تمام مدارک استعلامی تا اول خرداد به نیروی انسانی شرکت توزیع صرفا به بهانه دیر ارسال کردن اسامی از طرف شرکت به توانیر ( ارسال نامه در 10 تیر 1403 به جای 6 تیر 1403 ) اعلام میشود مجوز استخدامی به اتمام رسیده و امکان جذب با وجود گذشت 9 ماه دوندگی میسر نیست. یکی نیست بگوید چرا من باید هزینه کم کاری نیروی انسانی در ارسال اسامی را بدهم؟
حسین
بنده بيست وسه سال هنوزبرون سپارهستم
مرتضی
سلام دوست عزیز شما کدام استان هستید؟
محمد مهدی داوری
بنده در تهران هستم.
محمد مهدی داوری
دوستان دیگری هستند که مشابه مشکل بنده را داشته باشند ؟ ایمیل بنده .... می باشد تا باهم پیگیر حل این مشکل شویم.
مرتضی
شرکت توزیع شهر تهران مدارک بردید یا استان تهران؟
اسماعیل
منم هستم الا۲ساله که پرونده ایثارگرتحویل دادم ولی هیچ خبری نشده هروقتم پیگیرمیشیم میگن پیگیری میکنیم خانم نجفی شماکه نظارت نداری چرامیگین ماهمه رودرس کردیم
جلال
برادر عزیز به نخبه ها نوبت نمیرسه
شما که آزمون دادی بدرد نمیخوری
فقط اونی که با رابطه اومده تبدیل وضعیت میشه
شایسته گزینی نیاز ادارات ایران نیست
محمد مهدی داوری
آقا مرتضی
مدارک برده شده ، استعلام گرفته شده و مصاحبه ها انجام شده ، نامه به همراه شغل مرتبط معین شده اما توانیر بهانه می گیرد که توزیع دیر نامه را ارسال کرده است. راستی رنج حقوق کارشناسان رسمی بهره برداری چقدر است؟
وعده صادق
Germany
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
سلام.
خانم کار گرنجفی ایا اطلاع دارید ایثارگرا اجازه اعمال مدرک را ندارند.ایا اطلاع دارید ایثاراگران تبدیل وضعیت مانند سیاه پوستان با آنها رفتار میکنید
آیا اطلاع دارید حتی فرزندان شاهد حق ندارند مدرک خود را اعمال کنند.!آیا اطلاع دارید بعضی توزیع ها از ایثارگران بطور غیر قانونی تعهد محضری گرفتند و حق جذب آنها کامل رد نمیشود!!ایا اطلاع دا ید بعضی توزیع ها به ایثارگران اضافه کاری خیلی کم رد میکنند و میگویند چون ایثارگرید حق ندارید از:میانگین استفاده کنید!آیا اطلاع دارید !!!خانم کار گر نجفی نمک به زخممان نپاش خواهش میکنم.
همکار
شما که ادعاي ايثار گري داري و فکر مي کني حرف حق را ميزني چرا با پرچم بيگانه کامنت مي دي بعدشم الان سي وخورده اي ساله جنگ تموم شده واقعا خيلي تاسف آوره که ملت را اينجوري از هم جدا کردن زمان جنگ انهايي که مي تونستن رفتن جنگ اونهاييکه نمي تونستن به ملت خدمت کردن به عبارتي پشت جبهه بودند چرا بايد وضع مملکت را جوري بکنند که الان خانواده ايثارگران را با غير ايثار گرا درگير کنن اين سياست خوبي نيست
و يک سوال از خانم نجفي شما به چه رويي اقوام محرابيان و روغني رو غير قانوني تو دفتر وزارتي به اسم امريه سربازيشونو هماهنگ کردي و حقوق از شرکت سواي حقوق سربازيشون مي دادين و بلافاصله خدمتشون تمام نشده مجوز استخدام گرفتيد (صباغيان يه جوجه کارشناس رو چطور مجوز گرفتيد با پست مشاور وزيري؟؟!! بعد پست مشاور حائري معاونت برق را بهش داديد و ايضا اميري ،کوچک ،و... وهمينطور جاريتون رو مشاور يزدان رضايي کرديد واقعا شرم از اين کارها نداريد واقعا شرم بر شما باد
ایران من
تبدیل وضعیت ایثارگران چه ربطی به این خانم داره؟
ناشناس
پس پز چی رو میده
ناشناس
مگه بین من که 15سال سابقه دارم با اون ایثارگری که تازه اومده خیلی اجهاف که حتی بخوان رسمی بشه دیگه مدرک کجای دلم بزاریم .عدالت چی میشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۷
هر چی هست برای داداشیا هست،بقیه قشر کارگری ارزش استخدام شدن ندارن چون خونشون رنگین نیست،وای از این همه تبعیض ،متاسفم برای این کشور
ایرانی
متاسف نباش من متاسفم که پدرم بخاطر افرادی مانند شما که ارزش هم ندارید جونش را فدا کرد که شما یه وقت دستی بهتون نخوره ، که حالا بیاید چرت و پرت بگید ، کسانی که از جون مایه گذاشتند حق دارند ، میگی ندارن باشه بیا پدرشون رو بهشون برگردون یا اگه نمی تونید پس سکوت کن
روشنگر
کدوم دادشیا؟؟
ایثارگران؟؟همونایی که به خاطر این مردمداز جانشون گذشتن؟؟
ممظورتون همینا بوون؟؟شما حاظری بخاطر دیگران یک بند انگشتتو فدا کنی ؟؟یا بند انگشت بچتو؟؟قدر نشناسی خیلی بده چون عواقب خیلی بدی داره .چون دنیا دار مکافاته
ناشناس
چرا شما این حرفها را باور میکنید من خودم دوتا لیسانس بیکار دارم اینها هیچ کاری برا ایثارگران نمیکنند خواهش میکنم باور نکنید حتی یه وام بدرد بخور نمیدن
حسن‌ترشیز
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
سلام‌خداقوت‌اول‌خانم‌بپرس‌بعدبگوتمام‌نیروهای‌خداروشکرتایکماه‌دیگه‌ریاست‌شماهم‌تمام‌میشودبه‌امیدخداتماما‌مدیون‌هستید
مهلا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
بودجه شرکتهای زیرمجموعه را کلا با انحراف مواجه کردی. اره و اوره و شمسی کوره را تبدیل وضعیت کردی. شرکتها تا سالها نمی تونن نیروی متخصص جذب کنن و جاش یه سری افراد با مدارک غیرمرتبط را در پست تخصصی گذاشتی اونوقت با افتخار میگی تبدیل وضعیت شدن.
سدیس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳
لطفاً دروغ تحویل مردم ندهید.ایثارگران شاغل در آب فاضلاب زاهدان همه تبدیل وضعیت نشده آمد فقط نیروهای نور چشمی تبدیل وضعیت شدند.چرا اینهمه دروغ تحویل مردم میدید خجالت آوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵
خدا شاهد با این کارتون مردم بی دین کردین حالا که ملاکتون سهمیه ها شدن فاتحه دین مابقی را بخوانید کاش فقط حرف از عدالت نمی زدید
ایمان
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۷
بجز دروغ چیزی هم بلد بودی چرا همه حرفاتو دروغه
حمیدعزیزی کهگیلویه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
درود خداوند منان بر ایشان و سایر همکارانش.
پاچه خوار
پاچه خوار ایثارگر
حمیدعزیزی کهگیلویه
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
درود خداوند منان بر ایشان و سایر همکارانش.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
بدترین طرح همین بود. در وزارت نفت تمام ایثارگران را رسمی کردند و الان موندن بالای ۷۰درصدشون یا کارگران یا اینقدر داغونن که نمیدونن چکارشون کنن و بعد دانشجوهای نخبه دانشگاه های نفت بیکارن.
لعنت بر باعث و بانی این طرح
ارسلان احمدی نیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
باسلام کاملا دروغه. پسربنده. که جانباز 70درصدرم با13سال،سابقه هنوز پشت درب گزینشه به اطلاع وزیر. بی معرفت. برسونی دروغ پشت دروغ خواستی همه چی اعلام میکنم به آقای پزشکیان
ناشناس
Spain
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
یه مشت پخمه رو رسمی کردند الان هم دارند بهش افتخار می کنند و برای نخبه ها وکاربلدها تبعیض قائل می شوند که استعفا بدن و برن باید اعضای دولت رئیسی را بابت این حامی پروری رانت مجازات کرد و تو دادگاه بازخواستشون کرد
خدا رو شکر که دیگه نمی بینیم خ کارگر
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰
خوب پس آخر کار تیم شماست دارین میرین قطعا استخدام عده ای خوب هست اما آیا پست متناسب با مدرک و احکام متناسب دادید .خوب خدارا شکر زودتر برید تا مدیران گه شما ها نصب کردین هم بروند الهی شکر
عزیزی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۸
بابا اینقدر منم منم نکن. دارم بازنشست میشم هنوز کارگر موقتم و هنوز طبقه بندی مشاغل کامل تا امروز 1403/5/8 انجام نشده و نمی خواهند انجام دهند هر روز یک بهانه میارن. سرکار خانم کجایی ؟ چرا تا به امروز علی رغم ابلاغ طرح طبقه بندی مشاغل به وزارت و توانیر هنوز خبری نیست؟ چرا؟ چقدر اعتماد به نفس دارید شما؟ ! ?? تبدیل به کارگر دائم و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل را می خواهیم انجام بشه.لااقل اخرین روزهای حضور سر سبز و گل و بلبلتان یه کاری انجام دهید تا روز قیامت یقه تان را نگیرم .به جد مادرم حضرت‌ فاطمه زهرا سلام الله علیها اونروز از شما و کسان دیگر که حق و حقوقمان را ندادند تظلم خواهی خواهم کرد. به امید اونروز .از الان پاسخاتو برا اونروز اماده کن.
فرزاد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۰
غیرایثارگر دیگه شهروندان این کشور نیستن تا کی باید حسرت بخورن یه عده بخورن بترکن فحش هم بدن یه عده همش در رنج زندگی و روزمرگی... ۵۰٪ رای ندادن نتیجه همین تبعیض ها هست هر چند خیلیا ک رای ندادن استخدام رسمی دولت جمهوری اسلامی هستن
علی
وقتی بچه بودیم می پرسیدند اصول دین چند است سریع می‌گفتیم پنج ویکی از آنها عدل بود وای به حالتان اگر قیامتی باشد که هست وحتما هست نیروی بیسواد رسمی چون باباشو بردن توبانه خدمت کرده نیروی باسواد خرید خدمت چون باباش برای نیروها ی توی جبهه گندم تولید میکرده وتو رشت خدمت کرده
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۰
لبته در برق حرارتی شرکت تعمیرات وتوربین شهریار انجام نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳
تبدیل وضعیت ودادن تمام منافع کشور تحت تعریف وگستره ایثارگران واقعا جفاف در حق حقوق سایر مردم است امتیاز استخدام -امتیاز مدرک تحصیلی - بعضا امتیازان درمان - امتیاز معافیت مالیاتی -امتیاز وام - امتیاز تحصیل انهم نه خود عزیز جانباز ویا شهید بلکه بردار و خواهر هم ایثار گر تعریف میشوند شخص دیگری ایثار کرده دیگری امتیاز میگیرد که واقعا جفا در حق ایثار گر اصلی میشود طبق کدام مفهاهیم اسلامی بجز نوعی امتیاز .......چه بسا الگوی عکس در محل کار خود نیز بعضی هستند خداوند همه را عاقبت به خیر کنه
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
الآن اين افتخار کردن داره ؟؟؟ تو سازمان ما کارشناس و رييس گروه با مدرک دکترا هنوز قرارداد مستقيم يا نهايتاً پيماني هستند اما خدماتي ها و آبدارچي ها به يمن اين قانون و به خاطر حضور چندماهه پدرانشون در جبهه شدند کارمند رسمي دولت !!!
ارسلان احمدی نیا
France
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
دروغ پشت دروغ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
در اداره ماه راننده استیجاری با یکسال سابقه و مدرک کمتر از دیپلم به کارگری دائم تبدیل وضعیت شد و الان حدود 32 میلیون حقوق و مزایا دارد . و خیلی ها سابقه بیش از 15 سال و مدرک و جایگاه کارشناسی و مدیریتی همچنان پیمانی و قرادادی و شرکتی هستند کمتر از 25 میلیون حقوق میگیرند . این موضوع را باید جزو افتخارات دانست ؟
جانبازانقلاب
بلانسبت بیخود کردی رانندگان استیجاری در هیچ ارگانی تبدیل وضعیت نشدن وگرنه بنده در صف انتظارم
ناشناس
والا ما که چهارسال راننده ایم رسمی نشدیم
الانم وکیل گرفتم ببینم چی میشه.
ناشناس
من و امثال من راضی نیستیم که حاصل تلاش سالیان سال ما را بر باد دادند
ناشناس
در توانیر راننده استیجاری تبدیل وضعیت شد
علی سلطانمرادی
Germany
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۲
سلام این ابلاغ شده به نظرتون ی اجرایی می‌شود ابلاغ شدن یک طرف است و اجرایی کردن ابلاغیه طرف دیگه ماجرا می‌باشد آیا این ابلاغیه یک سال طول می‌کشد یا با فراموشی سپرده می‌شود مسئله این می‌باشد این ابلاغیه کی اجرا می‌شود لطفاً در مورد اجرا شدن این ابلاغیه اگر نجفی توضیح بدن همه نیروهای شرکت ممنون این ابلاغیه ی‌شویم لطفاً
مسلم خشنود
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴
چرا دروغ میگن که همه ایثارگرا تبدیل شدن من ازاول طرح دنبال تبدیل بودم ولی هیشکی اهمیت به حرفم نمیداداصلا عددی حسابم نمیکردن. بنده 14سال شرکت برقم ولی دوستان سوگولی خودشونه تبدیل کردن بااینکه پدرم 30 ماه تو جبهه بوده. .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۲
ایثارگران محترمند ولی جذب آنان، کیفیت نیروی انسانی در وزارت ، کمتر از سابق می گردد.
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳
حاج خانم‌ایثارگران سال ۱۴۰۱و۱۴.۲و۱۴۰۳ تبدیل وضع نشدند تکلیف این ایثارگران بصورت حجمی نزد پیمانکاران برای کارفرمایی شرکت های تابعه فعالیت می کنند کی مشخص میشود
بی نام
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۸
بقیه ملت آدم نیستند بابا ییک نفر توسینما کشته میشه بچه اش ایثارگر حساب میشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۸
با سلام
یادش بخیر، خدا بیامرز موقع مناظره ها میگفت که باید عدالت تو پرداخت ها باشه و مثای زد که تو اتاق که سه نفر شاغل هستند، سا تا حقوق مختلف می‌گیرند و... خودش اومدو این فاصله رو با کاراش بیشتر و بیشتر کرد، خدا از سر تقصیراش بگذره
امیر حسین
دوست عزیز مصوبه مجلسه نه شخص یه فکری به حال تقصیرات خودت کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
عین بی عدالتی هستش این تبدیل وضعیت ها
تبعیض تبعیض تبعیض بی انگیزیگی گماردن افراد بی تجربه و چاپلوس آفت صنعت برق شده
یاشار
ایثار گرانی که تبدیل وضعیت شدن بیا نشان بدم که چقدر بالا دستی ها اذیت می‌کنند ولی طرف شرکتی آمده نزدیک شش ما الان دار به اون ایثار گران دستور میده تبدیل وضعیت خوبه به شرط اینکه باند بازی نباشه داخلش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۵
بزرگترین خیانت رو کردید، هرچی راننده و ابدارچی و دیپلمه بود رو رسمی کردید ، اینم افتخار داره؟از تفکر شما بیزاریم، چمدانتون رو ببندید و برید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
یکسال هست پیگیر این قضیه هستم ولی نتیجه ای نداشته به دیوان عدالت هم شکایت کردم ولی چه فایده برق منطقه ای استان فارس زیر بار نمیره
بهزاد غیبی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
وقتی همه چیز درست شد و تبدیل وضعیت شدند بنظرتون تاثیری در کیفیت برق کشور دلشت،!!!؟
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴
27سال سابقه مارو تبدیل وضعیت نکردن
فقط نورچشمی‌ها
محمود
خیانت کردید خیانت خیانت به کل ایران .افتخار چی میکنی.پا روی قانون گذاشتید ۲۶سال قراردادی .ملت از از دین دور کردید بی عدالتی واضح کجاست عدالت علی؟کجاست عدالت حکومت اسلامی ؟فقط باعث بی اعتمادی شدید با این کار .باعث ریزش ودل سردی شدید خدا از شما نگذره البته با این کار به وجود خدا وقیامت هم شک کردیم
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
مملکتی که فقط مال دو میلیون نفر است
رها شیخی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۷
خانم حق خور داری به چی افتخار میکنید چرا باید شخصی با ۱۵ سال سابقه استخدام رسمی نشه ولی فرزندان ایثار گران از راه نرسید استخدام رسمی بشن لعنت خدا بر شما قبیله حق خور نه شما رو حلال میکنین نه کسانی که با بی عدالتی استخدام شدن
ناشناس
واقعا حق الناس خدا ازشون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
... تا عوام فریبی کنن.
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۱
مگه بقیه آدم نیست این همه فرق تبعیض بی عدالتی اسم خودتون هم میزارید عقل کل
Farhad
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
پدر تو بود فاضل ـ از فضل پدر این بچه هاشون شدن ایثارگر
بقیه بچه ها هم به کنار
ناشناس
یکی نیست به اینها بفهمونه مگه اگه بابات جنایتکار باشه تو رو محاکمه می کنن که به خاطر ایثارگری بابات باید استخدام بشی
هر جای دنیا بگی بهت پناهندگی میدن
ناشناس
سربازیشون افتاده مناطق جنگی اینا با دیپلم و سیکل رسمی شدند
ناشناس
United States of America
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کاملا نا عادلانه پسر مده سال برای شرکت شاه پرک برای بانک کشاورزی کار میکرد ایثارگری هم داشت هیچ کدوم زیر بارش نرفتن الان با داشتن زن وبچه با پراید راننده اسنپ شده هرکس پارتی داشته باشه
علی سلطانمرادی
Germany
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳
سلام خانم کارگر نجفی لطفاً در مورد عیدی قربان و غدیر که وزیر برای کارگران شرکتی ابلاغ کرد این ابلاغ بایگانی شد یا اجرا شدنش کی هست به آن فکر کنید که ما هم ایثارگران صنعت هستیم آیا اجرا کردن این ابلاغیه به زمان بیشتر نیاز دارد نه نیاز ندارد چون این ابلاغیه دو سال در میز وزیر بایگانی شده بود لطفاً این ابلاغیه را اجرایی کنید شاید این ابلاغیه من را شامل نشود عیبی ندارد ولی اگر قیه را شامل می‌شود بزارید آنها از این برده‌داری نجات پیدا کنند با کمال تشکر از شما خانم کارگر نجفی تا دیر نشده این ابلاغیه را به سرانجام برسانید کارگران مظلوم شرکتی وزارت نیرو
محمدنیازی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
منکه فرزندایثارگرم وبیش ازشیش ساله درابفالرستان کارمیکنم واز۱۴۰۰_۱۴۰۱تشکیل پرونده دادم براتبدیل وضعیت وهنوزدردست بررسیه.بعدخانم مدیرمیگن همه انجام شدن!!!!!!!!!!پس ماهاکی هستیم؟؟؟؟چراالکی حرف میزنید
ابوذر پاکروان
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
از نظرات همکاران مشخصه که چقدر از این وضعیت رضایت دارند
من هم ۵ ساله یک روال رو دارم مرتب دنبال میکنم و متاسفانه چیزی که به جایی نرسد فریاد است....
بعداز ۱۷ سال کار کردن در مجموعه ی تابع وزارت نیرو و مدرک نخبگی و کتاب اول سال ایران و کتاب اول پارسی زبانان جهان در سال ۹۷ هنوز قراردادی هستم در حالی که عزیزان همکاری که به تازگی در همین دو سال گذشته ورود کرده اند با همین ایثارگری جذب شده اند و بقیه هم هیچ...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸
بسمه تعالی باسلام موضوع درخواست تعیین تکلیف وتبدیل وضعیت شغلی نیروهای طرحی جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان ایران است که در سال 1394/1/1بصورت طرحی در مراکز های خدمات ترویج جهادکشاورزی استان سیستان و بلوچستان بکار گرفته شده ایم متاسفانه با کمترین حقوق شش میلیون تومان و بدون مزایای اکنون با پرداخت چندین ماهه حقوق پرداخت می گردد لذا از همه مقامات عالی کشور خواهشمندیم که حقومان مستقیم از خزانه دولت واریز بشود بخدا گرفتاریم شرمنده خانواده های خود هستیم ما که نه جانباز هستیم نه ایثارگر تکلیف ما ها چیست
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
تو این کشور هرجا لازم باشه دم از اسلام میزنیم هرجا نباشه دم از جمهوری بودن ولی هیچ کدوم نیست این تبدیل وضعیت کجاش عدالت آقایون که رفتن جنگ من خاک زیر پای شما هستم ولی چه ربطی داره که باید با منی که پدر بچه سن بوده زمان جنگ نتونست بره که من الان باید تماشاگر تبدیل وضعیت بقیه باشم دم از عدالت علی نزنین شما از دشمن علیم بدترین به امید روزی که لیاقت جای این بی عدالتی رو بگیره
ایثارگر و جانباز از ارومیه
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
با سلام و عرض احترام
بنده چندین سال هست که در حال تبدیل وضعیت به سر می‌برم و تبدیل های بینظیر
۵۶ ساله از ارومیه جانباز و ایثارگر جنگ تحمیلی
بی خانمان .بدونه حقوق .تنها .
ترکش خورده کل بدنم
شیمیایی شده سال ۶۶ سردشت
تشکر میکنم از تبدیل وضعیت های شما
مسئولین محترم و بینظیر کشور و ارمانها
آیدین
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
شرکتهای تعمیرات شرکتهای خصوصی هستند که مانند سایر شرکتها از برق منطقه ای ها خدمات را به پیمانکاری بر می دارند و نیروهای این شرکتها در برق منطقه ها کار نمی کنند و مانند سایر شرکتهای خصوصی از همه جا کار بر می دارند(برق، پتروشیمی، مترو...
تبدیل وضعیت نیروهای ابن شرکت با هر عنوانی(ایثارگر.،....) و بکار گیری این نفرات در شرکتهای برق منطقه ای چندین تبعات دارد.
1- تبعیض در بین افرادی که بالای 18سال سابقه داشته ولی هنوز تبدیل وضعیت نشده اند
2-تضعیف شرکتهای تعمیرات با خروج نیروهای تخصصی این شرکت
3-خلاف قانون بودن این موضوع
پیشنهاد می شود که این عزیزان داخل مجموعه خود شرکت‌های تعمیرات تبدیل وضعیت شوند
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۵
واقعا که...
دوران شما و جناب وزیر ناعادلانه ترین دوران وزارت نیرو بود. به اسم عدالت و فساد ستیزی بیشترین بی عدالتی و ظلم رو به مجموعه صنعت برق تحمیل کردید. وظیفه شماست برای تمام پرسنل کار کنید نه فقط یک گروه خاص.
نفراتی را با دوماه سابقه کار تبدیل وضعیت کردید و افرادی با بیش از 10 سال سابقه کار را رها کردید. حتی معاونین و مدیران و سایر پرسنل شرکت های توزیع هم ناراضی هستند و بر این بی عدالتی صحه می‌گذارند.
13 سال پیش که امثال من وارد توزیع شدیم در دوران احمدی نژاد، آزمون استخدامی در کار نبود و 5 سال سابقه کار ملاک گزینش شد. چند سال در آن دوران خدمت کردیم و درگیر کار شدیم تا اینکه دوران حسن روحانی شد و کلا با جذب نیرو به اسم بزرگ نکردن دولت مخالف بود. و در مجموع یکی دوبار آزمون استخدامی با تعداد خیلی محدود برای برخی شرکت های توزیع برگذار شد. به همین راحتی 8 سال دیگر از زندگی ما خراب کردن و ظلم کردن و ما هم از درس و دانشگاه به کلی فاصله گرفتیم و معتاد و محتاج کارمون شدیم. تا اینکه دوران شهید رئیسی و شما ها رسید و افرادی را با کمترین سابقه کار بدون هیچ فیلتری جذب کردید و بقیه را رها کردید.اینکه الان وضعیت ما اینطور هست از بی سوادی یا کم کاری ما نیست، هر سال از خدمت ما و فشارهای کاری که فقط در تابستان داشتیم به اندازه چندین آزمون استخدامی بوده و هست و کارنامه عملکرد ما کاملا روشن هست. این وضعیت از تصمیمات غلط شماها و دولت های قبلی است که تاوانش را باید ما و زن و بچه ما پس بدهند... بعضی ها گفتندنیروهای قبل با پارتی آمدند آخه اگر پارتی داشتند که بعد از 10 سال کار وضعیتمون اینطوری نبود!!! کسانی که پارتی داشتند با کمترین سابقه یا از همون بدو ورود بدون هیچ گزینشی استخدام کردید. خانم محترم و عزیز اگر الان و در این تابستان ها صنعت برق پابرجاست از امثال ما هست که از صفر شروع کردیم و خاک خوردیم و با تجربه شدیم و با نصف حقوق و مزایا شرایط ناعادلانه را تحمل کردیم، نه از نیروهایی که در دوران شما وارد مجموعه شد.
امیدوارم دوران آقای پزشکیان ادامه هیچ کدام از روندهای غلط گذشته نباشد و یکبار برای همیشه وضعیت ما مشخص شود.
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
بقیه آدم نیستند
مهین لشکری
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
سلام خداقوت واقعا درهمه ی بخشها به ایثارگران وفرزندانشان لطف کردید به جز ما معلمان غیردولتی واقعا ایا حق ما فرزندان ابثارگر ی که در مدارس غیردولتی این همه سال زحمت کشیدیم این نبودکه دراین بحران کمبود معلم تبدیل وضعیت شویم چه فرقی بین اموزش وپرورش با بقیه ارگانها وجود داشت به جز مافیای مدارس غیردولتی با شهریه های ۱۵۰ میلیون تومانی چی شده ما به بچهایی باچنین شهریه هایی توانایی درس دادن داریم ان وقت پای تبدیل وضعیت ما که پیش امد همه مخالفت کردند این است عدالت اجتماعی وحق الناس درکشوری که دم از جمهوری اسلامی میزنیم ۰
جلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
چه تبدیل وضعیتی؟؟ پس شایسته گزینی چی میشه؟
یکی با رابطه جذب شده و حالا رسمی هم میشه؟؟
پس تو این مملکت نخبه ها کجای کارند؟؟؟
پرستار کارگر فصلی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
مرگ بر تبعیض و بی عدالتی بروید گمشید ما شما را بیرون کردیم
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۶
حرفهای شما خنده داره، این خيانت بوده ،نگهبان بی سواد و حتی بی سابقه تبدیل شده جای کارشناس مامور ماده۳۰ از روز اول، کارشناس ارشد آب با ۱۲سال سابقه در مجموعه مطالعات با پیمانکار در گیره.
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷
دروغ ک کنتور نمیندازه تا دلت میخواد دروغ بگو کسی هم نیست ک پیگیر بشه تو این کشور بی صاحب.بعد از یک سال و سه ک از آزمون جذشت ما رو ب صورت شرکتی کذاشتند سر کار ک سه ماهی ی بار حقوق نمیدهند و توی همین ی سال و خورده ای بیست نفر بدون آزمون جذب شدند و تبدیل وضعیت به خاطر ی حروم لقمه لجنی مثل شخص تو
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰
خب خوشحالید یه مشت بی سواد رو آوردین سر کار؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
استخدام شده سهمیه بازی
،سربازی شده سهمیه بازی،کنکور شده سهمیه بازی وام وهرانچه مربوط به بیت‌المال مردم است شده شده سهمیه بازی ولی از عموم مردم انتظار دارند در راه پیمایی ها و انتخابات حضور پیدا کنند که غیر ممکن است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
فردی که بدلیل داشتن سهمیه خدمت سربازی نرفته و مجددا بدلیل سهمیه استخدام شده در حالیکه فرد دیگری دوسال سربازی رفته و بهترین ایام عمر خودرا به کشور خدمت کرده هیچی به حساب نمی آید؟مگر دوسال خدمت سربازی رفتن ایثارگری نیست که هیچ امتیازی به خدمت دوسال سربازی داده نمیشود؟ این تفاوت‌ها وتبعیض ها باعث اختلاف افکنی در جامعه شده است
مهدی
2 سال خدمت نیرو انتظامی سیستان بلوچستان ،مرزبانی،اگه جنگ نیست پس چیه،چند تا شهید وظیفه تقدیم مملکت شد،حالا کسی که سرباز معلم بوده بابت پدرش که زمان جنگ خدمت بوده ،پیدا کن پرتقال فروش را،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
گناه ما چه بوده که پدرانمان در زمان جنگ پیر بودند و نتوانستند بروند واقعا باید تاوان این را هم پس میدادیم این مهم نبود که خودمان به زور بازوی خود در بهترین دانشگاههای دولتی درس خواندیم و اینهمه سابقه درست کاری داریم اونوقت یکی با دیپلم و یک سال سابقه استخدام شد به کاری هم که انجام دادی افتخار می کنی خانم محترم
باید به حال تو و سیستمی که امثال تو برایش تصمیم می گیرد گریست
خبره
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
ضمن عرض سلام و احترام به همه ایثارگران عزیز / نام قانون را اشتباه نوشتند باید می‌نوشتند قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر آخه الان 35 سال از زمان جنگ گذشته ایثارگری نداریم که بخواد استخدام بشود/ این قانون خلاف استخدام شایسته سالاری و قطعا دارای تبعات بعدی برای وزارت نیرو خواهد شد
ناشناس
این رو هم اضافه کن فرزند ایثارگری که بدون مدرک تحصیلی و بدون سابقه کاری هست
الهی کوفت بشه برای همتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
لعنت به شما ، با این بازی‌ها سر نوشت و زندگی‌ها را آسیب زده اید ، تمام ادارات تبعیض و رانت قالب شده بیشرفها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
کاش فقط به خود ایثارگران عزیز تعلق میگرفت که حقشان بود ولی گویند پدر تو بود فاضل چه ربطی به بچه هاشون داره
الهی که خدا از هیچکدومتون نگذره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴
خیانت محض به مملکت
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵
بقیه نیرو ها چه گناهی کردن که تبدیل وضعیت نمیشن
دوره برده داری فعلا ادامه داره
شهباز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
این طرح ایثارگری اشتباه بود
سیستم تحمل همین بار مالی رو هم نداره
فقط فروپاشی سیستم اداره رو تسریع می‌کنه
کلثوم
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
سلام
من ایثارگر شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه وبویراحمد هستم بامدرک دکترا نه تنها تبدیل وضعیت نشدم بلکه بعداز اتمام مرخصی زایمانم از بکارگیری بنده ممانعت کردند گفتند طبق نظر مجمع قسمت gis شامل تبدیل وضعیت نمیشن و خود شما دستور دادید که مدارکم بررسی واقدام شود ولی گفتند فقط باید وزیر دستور بده چون دوستان شما از وزیر نامه آوردن و ما که بند پ نداریم دستمون از وزیر کوتاه ودنبال نخود سیاه فرستادن
دانیال
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹
اینقد دروغ نگید من یه ایثارگرم هر کجا رفتم گفتن پرونده ندارین خجالت بکشین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
وای اگه اه مظلومانه من و امثال من که فوق لیسانس و دکتری دارند و سابقه ها همه بالای ۱۰ سال هست روزی درگیر شود که انشاله اب خوش از گلوتون پایین نره حق ما رو خوردین
دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
بله سرکار خانم معاون!
نه قبضش را برایتان می آورند و نه اصلا کنتور میاندازد...به همین طریق همچنان با صلابت دروغ بگویید و برای خود دستاورد بسازید!
فقط انشالله خداوند داد این ناحقی ها و بی عدالتی ها را در همین دنیا از شما بستاند...
دلسوز
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
بله سرکار خانم معاون!
نه قبضش را برایتان می آورند و نه اصلا کنتور میاندازد...به همین طریق همچنان با صلابت دروغ بگویید و برای خود دستاورد بسازید!
فقط انشالله خداوند داد این ناحقی ها و بی عدالتی ها را در همین دنیا از شما بستاند...
روشنگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۵
اگر مدوم مابدانن وبفهمن که استفاده ابزاری وکنار گذاشتن افراد بعد از کسب انتفاع مطلوب چه عواقبی میتونه براشون داشته باشه قدر خانواده شهدا وایثارگران عزیز رو بیشتر ازراینا میدانن یادمون نره چه کسانی در جنگ تحمیلی سپر بلای ما شدن وتن به چه مصائبی دادن
روشنگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹
بعصی طوری از ایثارگران خانواده شهدا حرف میزنن کانهو اینها خائن به مروم وکشور بودن
در مورد خادمین وخود درمورد کسانی که بخاطر شما جان فدا کردن، نقص عضو شدن با احترام صحبت کنید چون دنیا این شکلی نمیمونه .اینها بدهکار کسی نیست اگر چه ادعایی ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۱
یک جا برای ما بیچارگان که از رانت و پارتی و سهمیه بی نصیبیم بزارید
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۴
نیروهای کار بلد ونخبه پشت سد گزینش موندن نیروهای با بیست سال سابقه یا بیشترتبدیل وضعیت نشدن خدا ازتون نگذره قیامتی هم هست خدا دادما نیروهای قراردادی رو از شما بگیره که ای هم ظلم وبی عدالتی میکنید بد افتخار هم میکنید
سیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۵
هرکسی جنگیده اجرش باخداست نه بیت المال،،احترام شهداوجانبازان سرجاشون،یه مقداری پول هم بگیرن ولی سهمیه برای فرزندانشون برداشته بشه،اینجورشهداراحتترن وعدالت هست،علم چیزی نیست که باسهمیه درست بشه،جوانان مومن،خلاق،متفکر،عدالت خواه بکارگرفته شوندچه طرف پدرش جبهه رفته باشه چ نرفته،یکسان برخوردبشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳
کسی که ایثارگر نیست چه خاکی بر سر کند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲
دوستان چرا دارن میسوزن بابت تبدیل وضعیت کارکنان زحمت کش
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰
برخی از افرادی که از طریق ایثارگری تبدیل وضعیت شدن که اسم خودشون رو هم نمیتونن بنویسن و اغلب هم از دانشگاه های علمی کارگری یه مدرک کیلویی کاردانی یا لیسانس گرفتن.قانون اهم رو طرف بلد نیست میگه منو مهندس خطاب کنید.واقعا جای تاسف داره یه مشت افراد با بند پ وارد سیستم شدن.طرف باباش تو اداره هست.2 ساله پسرش رو هم اورده تو بخش پیمانکاری.الان با این قانون هر دو تاشون تبدیل شدن.مابقی هم هیچ........
شایسته پور از گرگان
United States of America
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸
فقط ایثارگران حق جذب دارن بقیه آدم نیستن.ما ک ایثارگر نیستیم بشینیم سماق بمکیم.این چ قانون تخمی است.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
شخصی که به عنوان راننده استیجاری با شش ماه سابقه
با دو ماه سابقه جبهه پدرش رسمی شده
اونوقت شخصی که مدرک کارشناسی برق داره با 25 سال سابقه در بخش بهره برداری کار سخت و طاقت فرسا همچنان قراردادی
به چی پز میدی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
ولا اینجا زندگی کردن تو این اقتصاد و تورم کم از ایثارگری نداره مگه بقیه کارگراوکارمندان زن وبچه وزندگی ندارن که تبدیل وضعیت نمیشن
سلام
United States of America
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
سلام
متاسفانه یک گروه بعنوان فرزندان ایثارگر و جانباز در سیستمها تزریق شدند که مدعی و بدرد هیچ کاری نمی‌خورند و بیکار نشستند. متاسفم از این چنین تصمیمات ناخردانه حق دیگران را ضایع کردند
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸
دروغ میگید اینو هرچی فکرش بکنید شرکت ما اومدن جالبه رسمی شرکت پیمانکار کردن نه رسمی شرکت خنده داره یه رسیدگی کنید لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۴۵
سلام لطفاً یه فکری بحال ایثارگران و جانبازان زیر 22درصد فاقد شغل کنید چجوری با حقوق 6400اون هم برا دهک زیر چهار هم کرایه خونه بدن هم خرج خانه شمارا بخدا یه فکری کنید
ناشناس
این واقعان اشتباه بود تبدیل وضعیت ما ۲۰ نفر در یکجا کار میکنیم تو وزرات نیرو ۸ نفر تبدیل وصعیت شدن مابقی نه کار همه یکی زیر یه سقف کار میکنیم طرف ده ملییون از مابقی بیشتر حقوق میگیره چون تبدیل وضعیت شده پدرش زمان جنگ سرباز بوده وظیفس بوده بره خدمت ولی ما پدرمان زمان جنگ ۶۰ سالش بود خودمونم بچه بودیم این خدای عدالت نیست
مریم
United States of America
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
هر چی بی خاصیت بی ارزش علمی بوده گرفتید و ریدید تووی سازمان و صنعت برق.
خاک بر سر اون مدیرانی که اینگونه تصمیم غیر عقلانی میگیرند و خائنین هستند به نظام
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
الهی که به حق علی خیر نبینی
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
نیروهای وزارت نفت تبدیل وضعیت نشدن و بنده بعد از دوسال رسمی شدن قرارداد کارمندیم لغو شد و بازگشت به پیمانکاری. خدا ازتون نگذره لعنت به شرف مسئولین نالایق وزارت نفت مخصوصا آوجی و علی مددی و ستوده و حسین نژاد .
پدر بنده جانباز شیمیایی و سردار سپاه و مدافع حرم بوده بعد یه عده بیان برا من تصمیم بگیرن که شامل میشه یا نه با وجود اینکه خودمم نیروی شرکتی هستم
حمید
Iran (Islamic Republic of)
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
ایشون خودش هم به همین دلیل خانواده ایثارگر بودن استخدام وزارت نیرو شد و با مدرک شیمی دانشگاه رازی کرمانشاه شد معاون منابع انسانی وزیر نیرو !!!
مسیح الله پایکاری فشندی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۱
سلام خانم دکتر قانون کار باید مانند المان باشد حتی نظام بانکی اگر کارگری وارد شود در شرکت یا اداره در همان لحظه ورود استخدام میشود در زیمنس المان و به جانبازان منزل و بنز رایگان میدهند خانم دکتر چون در المان اختلاس نمیشود قانون کار مدونی دارند قانون کار باید تغییر کند و کنکور حذف گرد د و همه خانواده شهدا و رزمنده هستند در ایران مردم ایران رزمندگان واقعی جنگ بودند خانم دکتر اگر مردم نبودند رزمندگان پیروز نمشدند
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶
متاسفم برای این دولتها .که آدم های بیسواد استخدام می کنند بنام ایثار گر یا شهید .نباید این آدمها هیچ فرقی با بقیه جوانان دیگر ندارن .امتیاز به این خانواده ها باید از جای دیگه بدهند نه اینکه بدون هیچ قانونی استخدام ادارات بشن بدون هیچ مدرکی و سوادی
برق منطقه ای
Iran (Islamic Republic of)
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱
از وزارت نیرو در خواست می شود جلوی ورود نیروهای شرکتهای پیمانکار را به وزارت نیرو من جمله شرکتهای تعمیرات را بگیرند، چون قانون ایثارگری به نیروهایی اطلاق می شود که در برق منطقه ای ها کار کرده و از بودجه های این شرکت حقوق بگیرند به عبارتی پرسنل برق منطقه ای باشند ولی پیمانکار به آنها حقوق یثبدهد، در حالیکه شرکتهای تعمیرات هیچ ارتباطی از لحاظ ساختاری با برق منطقه ای نداشته و شرکتهای پیمانکار هستند که از همه جا کار میگیرند تبدیل وضعیت این عزیزان در بدنه وزارت نیرو با عنوان ایثارگری تبعات قانونی داشته و ناعادلانه برای کسانی که بالای 10سال سابقه دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۹
حالا اينها رو به بهانه ي ايثارگري تبديل وضعيت کردي
افرادي مثل کوچک، اميري ،امين ،صباغيان، و... که جملگي در حوزه وزارتي جمعند رو چطور استخدام کردي
در مورد ايثار گرا
مگر نه اين است که پدر بزرگ اينها ايثار گري کردن تا مملکت حفظ شود آيا اونموقع هم بخاطر اين روزها ميرفتن که بين اينها ومردم عادي فرق باشه يا نه شما ها اين کارو کرديد
اصلا چرا ايثار گر ها رو تبديل وضع کرديد بخاطر وضع اقتصادي که امثال شما خانم نجفي و محرابيان ايجاد کرديد يعني بقيه مردم زير چرخ تورم له شوند وفقط فرزندان ونوه هاي ايثارگران تبديل وضع شوند اينکه درست نيست
حسین هدایتی کیا
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶
سلام ما رانندگان استیجاری ایثارگر شرکت توزیع برق استان آذربایجان تبدیل وضعیت نشدیم دو ساله پرونده گرفتن ازمون گردو خاک میخوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
دروغ بزرگ آبفای مشهد بیایید ببینید بخصوص پرسنل فاضلاب
ناشناس
United States of America
۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۱
در تعجبم الان حدود ۳۶ ساله جنگ تمام شده مگر بازم ایثارگر داریم؟!!! بفرمائید قانون موروثی تبدیل وضعیت بازماندگان ایثارگر دیگه چرا منت روی ایثارگران محترم میزازید با این قانونهای کارشناسی نشده تیشه به ریشه این مملکت نزنید پس دیگه باید فاتحه استخدام بر اساس آزمون ؛شایسته سالاری ؛تخصص و ... را زد دیگه نباید انتظار داشت نخبه ها بمانند