کد خبر: 58564
۱۰:۱۱ ۲۰ /۰۴/ ۱۴۰۳

برگزاری همایش مدیران دفاتر بودجه شرکت‌های برق منطقه‌ای در زنجان

همایش سراسری مدیران دفاتر بودجه شرکت‌های برق منطقه‌ای و مدیریت شبکه برق ایران با حضور مدیرکل و کارشناسان دفتر بودجه و توسعه سرمایه گذاری شرکت توانیر به میزبانی شرکت برق منطقه‌ای زنجان برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، در این همایش یک روزه که با هدف بررسی ظرفیت‌های قانون بودجه سال ١٤٠٣ و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات بودجه‌ای برگزار شد، برهانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای زنجان، برگزاری این همایش را برای به اشتراک گذاری روش‌ها و راه‌های مختلف مرتبط با مسائل بودجه و تامین مالی شرکت‌ها ضروری دانست.

وی با اشاره به اهمیت بودجه در برنامه ریزی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای صنعت برق، اظهار امیدواری کرد با تبادل نظر و هم اندیشی در این همایش، راهکار‌های مناسبی برای رفع چالش‌های بودجه‌ای و تامین منابع مالی مورد نیاز شرکت‌های برق منطقه‌ای ارائه شود.

سپس، عباس زاده مدیر کل دفتر بودجه و توسعه سرمایه گذاری شرکت توانیر، گزارشی از عملکرد بودجه‌ای سال گذشته و برنامه‌های سال جاری ارائه کرد و در ادامه مدیران و کارشناسان حاضر در این همایش به بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل و مشکلات بودجه‌ای شرکت‌های برق منطقه‌ای پرداختند؛ بنابراین گزارش، در این همایش آخرین بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های بودجه‌ای به شرکت کنندگان ابلاغ و راهکار‌های لازم برای رفع چالش‌های بودجه‌ای و تامین منابع مالی مورد نیاز شرکت‌های برق منطقه‌ای ارائه شد.

ارسال نظرات قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
=
captcha