کد خبر: ۵۸۴۰۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۳۰ - ۰۷ تير ۱۴۰۳
بهره برداری از طرح‌های مهم فوق توزیع و انتقال صنعت برق منطقه‌ای آذربایجان، کرمان و هرمزگان با حضور سرپرست ریاست جمهوری آغاز شد.

به گزارش برق نیوز، این طرح‌ها توسط شرکت‌های برق منطقه آذربایجان کرمان و هرمزگان در استان‌های تحت پوشش اجرا و آماده بهره برداری شده است.

در برق منطقه‌ای آذربایجان، طرح‌های نصب و راه اندازی ترانسفورماتور ٦٣.٢٠ کیلوولت در پست اجیرلو، ورود و خروج خط ٢٣٠ کیلوولت نیروگاه سبلان _ اهر در پست ٢٣٠.٦٣.٢٠ کیلوولت مشگین شهر، ورود و خروج خط ٦٣ کیلوولت تقی دیزج _ مشگین شهر در پست ٢٣٠.٦٣.٢٠ کیلوولت مشگین شهر، احداث خط چهارمداره ٦٣ کیلوولت نمین _ فندقلو _ سلوط، خط چهارمداره ٦٣ کیلوولت نمین در منطقه ویژه اقتصادی نمین با اعتباری بالغ بر ٣٣٥ میلیارد تومان احداث و آماده بهره برداری شده است.

در استان کرمان نیز ٦ طرح فوق توزیع و انتقال برق با اعتباری بالغ بر ٩١٥ میلیارد تومان و با هدف تأمین برق پایدار و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق منطقه به اجرا درآمده اند.

این طرح‌ها شامل: پست ١٣٢.٢٠ کیلوولت نودژ، پست ١٣٢.٢٠ کیلوولت ایرج بسطامی (بم ٣)، خط ١٣٢ کیلوولت منوجان-نودژ، طرح افزایش ظرفیت پست ١٣٢.٢٠ کیلوولت عنبرآباد١، پست ١٣٢.٢٠ کیلوولت سیار شهربابک، طرح افزایش ظرفیت پست شهرک مطهری از ١٥ به ٣٠ مگاولت آمپر اجرا و برای بهره برداری آماده شده است.

همچنین در استان هرمزگان طرح مهم تعویض دو مدار خط هادی خط عبور از دریا پل - لافت و اجرای شبکه‌های توزیع در سراسر استان هرمزگان به بهره برداری می‌رسد.

براساس این گزارش چندین طرح مهم فوق توزیع و انتقال شبکه برق کشور که با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان ۱۴۰۳ طراحی و اجرا شده است، که بهره برداری از آن‌ها امروز طی مراسمی با حضور سرپرست ریاست جمهوری آغاز شد. ارزش مجموع پروژه‌های صنعت آب و برق که امروز بهره برداری از آن‌ها آغاز شد، بالغ بر ۳۸۱ هزار میلیارد تومان گزارش شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار