کد خبر: ۵۸۱۳۶
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۶ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان از اجرای طرح‌های مهم و حیاتی در سطح استان از جمله احداث و راه اندازی فیدر‌های ٢٠ کیلوولت برای رفع ضعف برق‌ها و تامین برق پایدار در کل استان خبر داد.

به گزارش برق نیوز، مسعود صادقی طی بازدید میدانی از این طرح در منطقه معلولین رشت گفت: طی سالیان اخیر برخی پست‌های فوق توزیع در سطح استان احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است یا از قبل دارای ظرفیت بوده که ضرورت داشته تا خروجی‌هایی از این پست‌ها به منظور تزریق در شبکه‌های توزیع برق مورد احداث قرار گیرد.

وی تاکید کرد: با تدوین برنامه مناسب با اولویت مناطق داری ضعف برق و مشکل در تلاش هستیم تمامی فیدر‌های لازم برای مناطق مذکور با سرعت وارد مدار شود تا جریان برق پایدار برای شهروندان تامین کنیم.

وی افزود: از ابتدای سال انجام این طرح‌ها شتاب بیشتری گرفته و نتایج آن در فصل پیک برای مردم قابل مشاهده خواهد بود.

صادقی گفت: در منطقه معلولین رشت ٥ فیدر فشار متوسط از پست فوق توزیع سلیماندارب با اعتباری قریب به ١٥٠ میلیارد ریال بصورت زمینی و هوایی در حال احداث است.

مدیرعامل توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: با اجرای طرح بخش عمده‌ای از مشکل ضعف برق ساکنین و مشترکان برق در مناطق کم برخوردار شهر رشت از جمله مناطق و محله‌های معلولین، پاره بیجار، حمیدیان، سلیمانداراب و... برطرف خواهد شد.

صادقی تصریح کرد: چندین فیدر ٢٠ کیلوولت در مناطق مختلف از جمله حمیدیان و توحید رشت، خشکبیجار و چندین نقطه در شرق و غرب استان در مجموع با تخصیص اعتباری بالغ بر ٧٠٠ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

وی اضافه کرد: طبق پیش بینی‌ها تابستان گرمی در پیش خواهیم داشت و بدون شک برای گذر از فصل گرم و پیک مصرف نیازمند همراهی مردم هستیم تا با اعمال راهکار‌های مدیریت مصرف ضمن کمک به پایداری شبکه‌های برق در کل کشور، یاری رسان خادمان خود در صنعت برق باشند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان تاکید کرد: طرح‌های کلان و از این قبیل اولویت برنامه‌های عمرانی شرکت توزیع برق گیلان است، زیرا جمعیت زیادی از مشترکان از نتایج آن برخوردار خواهند شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معاونت توزیع توانیر
|
United States of America
|
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
0
0
در هر پوزیشنی که آقای صادقی قرار می گیرند، تنها حرفهای بدون محتوا می زنند. بهتره که در سمت مدیرعاملی، یکم از اشتباهات گذشته درس بگیرید چون اطلاع دارم که این متن رو می خونیپ
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار