کد خبر: ۵۸۲۸۲
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۰ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
با برقدار شدن پست ٦٣ کیلوولت شهرک بزرگ صنعتی اصفهان همزمان با شروع اوج بار گامی مهم در جهت تقویت زیرساخت‌های شبکه برق استان اصفهان و تامین برق مشترکین شهرک بزرگ صنعتی اصفهان برداشته شد.

به گزارش برق نیوز، سید محمدرضا نوحی معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات اجرایی پست ٦٣ کیلوولت شهرک بزرگ صنعتی اصفهان با سرمایه گذاری در حدود ٢٦٠٠ میلیارد ریال در دی سال ١٤٠١ آغاز شده بود که با پایان عملیات اجرایی آن در خرداد ماه جاری و تکمیل اتصالات خطوط و فیبر نوری برقدار شد.

وی استفاده از ظرفیت‌های دانش بنیان، افزایش قابلیت اطمینان، پایداری شبکه، تامین برق مشترکین صنعتی و کمک به تقویت زیرساخت‌های شهرک صنعتی بزرگ اصفهان را از نکات برجسته این طرح عنوان کرد.

محمدعلی عطایی مجری طرح‌های پست برق منطقه‌ای اصفهان نیز در این باره گفت: پست شهرک بزرگ صنعتی اصفهان از سال ٩٣ با ٢ پست سیار به ظرفیت ٣٠ مگاولت آمپر مشغول فعالیت بوده و در حال حاضر با احداث پست دائم ظرفیت آن به ٨٠ مگاولت آمپر افزایش یافته است.

به گفته وی، این طرح دارای دو دستگاه ترانسفورماتور قدرت به ظرفیت ٨٠ مگاولت آمپر، ١٨ فیدر خروجی ٢٠ کیلوولت، ٢ فیدر خازنی و چهار خط ورودی و خروجی و ٢ بی ترانسفورماتور ٦٣ کیلوولت است. همچنین استفاده از رله‌های حفاظتی ساخت داخل محصول شرکت‌های دانش بنیان از ویژگی‌های این طرح محسوب می‌شود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار