کد خبر: ۵۸۱۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۵۵ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
مجموعه کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشجویان رشته برق دانشگاه شهید بهشتی با همکاری شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ و این دانشگاه برپا شده است.

به گزارش برق نیوز، در جهت تحقق مسوولیت‌های اجتماعی مجموعه برق پایتخت به منظور افزایش مهارت و دانش علمی و عملی علاقه‌مندان به تحصیل در رشته برق، با همکاری این شرکت با دانشگاه شهید بهشتی، مجموعه کارگاه‌های آموزشی ویژه دانشجویان رشته برق این دانشگاه در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ راه اندازی شد.

مسعود قاسمی معاون منابع انسانی توزیع برق پایتخت با اعلام این خبر گفت: با برپایی نخستین جلسه آموزشی در رصدخانه شبکه برق و انرژی شهر تهران، نخستین گروه از دانشجویان رشته برق با حضور در این رصدخانه واقع در ساختمان ستادی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ضمن مشاهده فرآیند پایش مولفه‌های فنی مرتبط با توزیع انرژی در شبکه برق شهر تهران، از نزدیک با روند برق رسانی، رصد وضعیت شبکه، توزیع بار در شرایط پیک مصرف و نحوه رفع اختلالات توزیع انرژی در کلان شهر تهران در شرایط بحران آشنا شدند.

وی با تاکید بر برنامه ریزی‌های انجام شده در این شرکت به منظور انتقال دانش و مهارت متخصصان برق پایتخت به سایر نقاط کشور و همچنین ایجاد فرصت استفاده از ظرفیت علمی پژوهشگران و اساتید توسط فعالان صنعت برق کشور گفت: با نزدیک شدن به مراحل انتهایی راه اندازی یکی از مهم‌ترین طرح‌های آموزشی و تخصصی، به زودی در این حوزه از طرحی نوین و منحصر به فرد در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با قابلیت بهره برداری توسط فعالان صنعت برق در سطح ملی، رونمایی خواهیم کرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
0
3
از کل مواردی که در خبر گفتید کدام یک را مسعود میتواند معنی اش را فقط بداند
آخه ایشان مدارک تحصیلی بیخود را یکی پس از دیگری در دوران کاری و هر کدام را بی ربط به دیگری و با ... گرفته
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار