کد خبر: ۵۸۲۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۸ - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
پست ١٣٢.٢٠ کیلوولت ایرج بسطامی (بم ٣) با ظرفیت ٨٠ مگاولت آمپر به منظور تامین بار و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق شهرستان بم وارد مدار شد.

به گزارش برق نیوز، علیرضا عتیقی مجری طرح، با اعلام این خبر گفت: پست بم ٣ یکی از طرح‌های حیاتی برای عبور از اوج بار سال ١٤٠٣ محسوب می‌شود که با هدف تامین بار و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق شهرستان بم احداث شده است.

وی افزود: این پست در زمینی به مساحت ١٠٠٠٠ متر مربع احداث شده که بخش ساختمانی آن در سال ١٤٠١ تکمیل و نصب تجهیزات نیز در ابتدای سال ١٤٠٢ آغاز شد که پس از انجام آزمایش‌های لازم، مطابق برنامه زمان بندی به بهره برداری رسید.

عتیقی اضافه کرد: پست ایرج بسطامی که با اعتباری بالغ بر ٢١٦ میلیارد تومان اجرا شده، شامل دو فیدر خط، دو فیدر ترانس با ظرفیت ٨٠ مگاولت آمپر، ١٦ فیدر خروجی و دو فیدر بانک خازنی است.

به گفته وی، بهره برداری از این پست، علاوه بر افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق بم، به تامین پایدار برق و مدیریت اوج بار نیز کمک قابل توجهی خواهد کرد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار