کد خبر: ۵۸۲۹۵
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۵ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
مجری طرح بهینه سازی شبکه برق منطقه‌ای فارس از تعویض حدود ١٠ کیلومتر از هادی‌های فرسوده در خطوط مرتبط با اقلید – آسپاس و علی آباد خبر داد.

به گزارش برق نیوز، غلامرضا صفاری در این رابطه گفت: این اقدامات در راستای کاهش خاموشی‌های مشترکین در شهر‌های آسپاس و علی آباد اقلید انجام شده است. خطوط مذکور به دلیل قدمت بالا و پارگی‌های زیاد، موجب قطعی مکرر برق در این مناطق می‌شدند.

مجری طرح بهینه سازی شبکه شرکت برق منطقه‌ای فارس افزود: عملیات تعویض هادی‌ها با وجود شرایط دشوار و حساس به دلیل تقاطع خطوط با جاده، با موفقیت به انجام رسید.

کامران محمدی، کارشناس بهینه سازی پست، در ادامه این خبر گفت: در محل‌های تقاطع خطوط با جاده، برای افزایش ایمنی، از مقره‌های دوبل و گوی‌های هشدار استفاده شده است.

این گزارش می‌افزاید عملیات تعویض هادی‌ها در بازه زمانی یکماهه اردیبهشت ۱۴۰۳ به انجام رسید و با اتمام این پروژه، شاهد پایداری شبکه برق در این منطقه و کاهش چشمگیر خاموشی‌ها برای مشترکین خواهیم بود.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۸
0
5
سلام برق نیوز جان خسته نباشید خدا قوت
ایکاش یه جایی هم برای درج فساد تو شرکتها می گذاشتید.
تو همین برق منطقهای فارس کلی فساد داره اتفاق می افته که خیلی ها خبر ندارن. اگر دوست داشته باشی از دفتر خود مدیرعامل شروع می کنم و اگر انتشارش دادی قول می دم بازهم بنویسم.
یکی از فسادهای کوچیک تو این شرکت ، مجلل سازی خونه سازمانی واقع در ایستگاه صنایع برای منشی مدیرعامل (ذاکری) هست که چند ماهه این آقا مهمترین کارش شده دستور دادن و سرکشی به این خونه برای سفارشی سازی امکانات مورد علاقش. البته این رفتار رو از خود مدیرعامل و باندش یادگرفته که با پول بیت المال خونه های سازمانی رو تبدیل به کاخ کنن و برای هزار سال برن توش جا خوش کنن و خونه های خودشون رو اجاره بدن.
انشاالله تو کامنت بعدی می نویسم که همین آقا اصلا چه جوری پاش تو شرکت باز شده و بعد اومده تو باند مدیرعامل و... .
علی یارتون حق نگهدارتون
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of)
درود درو درود بر سنگربانان برق نیوز
قبل از هر چیز بگم که بعد از شبیخون ددمنشانه یه عده افراد معلوم الحال به دفتر برق نیوز مطمئن شدم هنوز هم انسانهایی هستند که برای بهبود اوضاع صنعت و کشور حاضرند از دل و جان سرمایه گذاری کنند دست همگی درد نکنه اجرتون با پیام رسان دشت نینوا
حالا که دوستمون به نکته ظریفی در برق فارس اشاره کرد بنده هم با اجازه شما یک نکته دیگه توی همین شرکت رو شرح بدم
ماجرا از این قراره که آقا یداله ی شرکت ما که همیشه تو جلسات و سخنرانیهاش بقیه رو به پاک دستی و محافظت از بیت المال و پرهیز از اسراف و ریخت و پاش و داشتن زندگی ساده و درویشانه و غیره توصیه می کنه ، چند روز پیش یه دعوتنامه از کشور دوست و برادر-آلمان- به دستش رسید و دید که نمیتونه دست رد به سینه آن عزیزان دلبر بزنه بنابراین به صورت چراغ خاموش و یواشکی دعوت اونا رو لبیک گفت و رفت و طی این ماموریت خطیر اداری و در نبودش یکی از عاشقان سینه چاک رو موقتی جانشین کرد.
آقا یداله نمی دونست که شتر سواری دولا دولا نمیشه و اصلا براش مهم نبود که مملکت درگیر مشکلات شدید اقتصادی هست و هموطناش خیلی جاها درگیر بی پولی و بی آبی و غیره هستن
وقتی رفت همه فهمیدن و ازش دلخور شدن پس تصمیم گرفت هر وقت برگش با سوغاتی از دل دوستاش دربیاره
غرض از این مطلب اینه که توی ایران عزیز از این دست مدیران زیاد هستن ؛ کسایی که دیگران رو تشویق به پاکدستی و صرفه جویی و غیره می کنن اما خودشون پشت پرده.......
مواظب باشیم تو این شرایط که کشور در مسیر انتخاب رئیس جمهور قرار داره و پای وزرای فعلی هم روی پوست پیاز هست یه عده افراد فرصت طلب ماهیگیری نکنند
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار