کد خبر: ۵۸۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۴ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت برق خراسان شمالی از جذب ۱۰۰ درصدی اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور شهید در حوزه شرکت برق این استان خبر داد.

به گزارش برق نیوز، حسن چاهی اظهار کرد: در سفر دولت سیزدهم به خراسان شمالی دو مصوبه در حوزه برق به تصویب رسید که اعتبارات مصوب به طور کامل جذب شده است.

وی با اشاره به اینکه مقاوم سازی شبکه یکی از این مصوبات بوده است، گفت: برای اجرای این پروژه اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان مصوب شد.

چاهی افزود: تامین برق مجتمع و شهرک‌های روستایی از دیگر پروژه‌های مصوب سفر ریاست جمهوری بوده که برای آن ۵۰ میلیارد تومان تصویب شد که این اعتبار به طور کامل جذب شده و کار برق رسانی این پروژه به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: طی این دو سال تامین برق ۱۱ روستای محروم و ۲۹ شهرک روستایی فاقد برق انجام و به اتمام رسید و برخورداری روستا‌ها از برق به ۹۹.۹ درصد رسید.

این مقام مسئول تصریح کرد: اصلاح و بازسازی شبکه برق ۲۵۷ روستا با هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان انجام شد.

وی بیان کرد: ۱۸ سایت ارتباطی ایرانسل طی این مدت برق دار شد و تامین برق پروژه انتقال پساب به مجتمع پترووشیمی خراسان نیز انجام شد.

مدیر عامل شرکت برق خراسان شمالی گفت: تامین برق پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارای پیشرفت فیزیکی با اعتبار ۴۸.۶ میلیارد تومان از دیگر اقدامات انجام شده طی این دو سال بوده است.

به گفته وی، برای تامین روشنایی معابر و بلوار‌ها نیز بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار