کد خبر: ۵۷۹۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲:۵۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر که به منظور بررسی وضعیت طرح‌های در دست اجرای برق منطقه‌ای مازندران برای عبور موفق از اوج بار تابستان به این استان سفر کرده است، از روند اجرای این طرح‌ها بازدید کرد.

به گزارش برق نیوز، در جریان این برنامه که با همراه موسوی تاکامی مدیرعامل برق منطقه‌ای مازندران انجام شد، محمد اله داد از مراحل احداث طرح‌های در دست اجرای برق منطقه‌ای مازندران شامل پست ٢٣٠ کیلوولت شهرستان محمودآباد، خط ٤ مداره ٢٣٠ و ٦٣ کیلوولت باندل محمودآباد - رویان، پست ٦٣ کیلوولت و خط تغذیه کننده شهرستان فریدونکنار و طرح‌های نصب خازن پست‌های فوق توزیع برق منطقه‌ای مازندران بازدید و ضمن ارائه توصیه‌های فنی لازم در خصوص هر یک از طرح‌های یاد شده، بر لزوم تسریع در به مدار آمدن آن‌ها تا قبل از اوج بار تابستان تاکید کرد.

معاون انتقال و تجارت خارجی توانیر همچنین در محل میز ارتباط مردمی وزارت نیرو که همزمان با دومین سفر رییس جمهور به استان مازندران برپا شده است، حضور یافت.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار