کد خبر: ۵۸۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۱:۴۱ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق شیروان گفت: فرسودگی و عملکرد فنی عامل آتش سوزی ۹ خردادماه جاری در نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان بود که امری طبیعی در تمام نیروگاه‌های کشور تلقی می‌شود.

به گزارش برق نیوز، صادق مصدق اظهارکرد: نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان ۹ خردادماه جاری دچار حادثه آتش سوزی شد که با تلاش همکاران این مجموعه خللی در برق تولیدی ایجاد نشد و واحد‌های دیگر وارد مدار شدند.

وی افزود: فرسودگی لوله موجب نشت گازوییل شد که در همان دقایق اولیه واحد‌های دیگر وارد مدار شدند و پشتیبانی کردند.

مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق شیروان ادامه داد: خسارت ناچیزی در اثر این حادثه به نیروگاه وارد شد که جای نگرانی نیست و روند تولید برق دچار هیچ تعطل و قطعی نشد.

وی با اشاره به تلاش‌های دست اندرکاران نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان اضافه کرد: سیستم کار نیروگاه‌های کشور با این رویه دنبال می‌شود که در این شرایط با کمترین امکانات بیشترین بهره وری انجام می‌شود.

مصدق بیان کرد: سیکل ترکیبی شیروان مجوز مصرف آب تا ۶۰ لیتر بر ثانیه را دارد، اما به دلیل ارتقای تجهیزات و بسته بودن سیکل مصرف آب، جزو سه نیروگاه برتر کشور در مصرف پایین آب است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار