کد خبر: ۵۸۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۵:۱۶ - ۰۶ تير ۱۴۰۳
نصب و راه اندازی، رویت پذیری و انجام تنظیمات از راه دور رینگ ١٩ فیبر نوری صنعت برق به طول ٧٢٥ کیلومتر، توسط معاونت مخابرات و پشتیبانی فنی – دفتر مخابرات شبکه برق (گروه بهره برداری شبکه مخابرات کشوری) انجام شد.

به گزارش برق نیوز، به نقل از شرکت مدیریت شبکه برق ایران، با توجه به وضعیت شبکه برق در ناحیه جنوب شرق کشور و در جهت بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه مخابرات نوری و ایجاد مسیر پشتیبان، تصمیم بر آن شد که یک رینگ ساحلی با مسافت حدود ٧٢٥ کیلومتر برقرار شود. به همین منظور اقدامات لازم در جهت نصب تجهیزات SDH و متعلقات مربوط مانند شارژ ٤٨ ولت، چاه ارت، لدر کشی و .. انجام شد.

با این اقدام علاوه بر ایجاد رینگ ١٩ آلکاتل و افزایش قابلیت اطمینان شبکه مخابرات نوری در منطقه جنوب کشور، امکان انتقال تمامی دیتای مورد نیاز برقرار شد و در صورت بروز هرگونه قطع ارتباط در رینگ ١٨ فیبر نوری، ترافیک عبوری از مسیر رینگ ١٩ برقرار می‌شود.

گفتنی است، تمامی تجهیزات این طرح از محل تعمیر تجهیزات معیوب تامین و طراحی پروژه توسط متخصصین داخلی معاونت مخابرات و پشتیبانی فنی انجام شده است. همچنین این طرح بدون عقد قرارداد جدید و در مدت زمان ٤٠ روز انجام شده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار