کد خبر: 58580
تعداد نظرات: ۳۴۱ نظر
۱۲:۴۷ ۲۱ /۰۴/ ۱۴۰۳

پزشکیان در حوزه انرژی، خرابه تحویل گرفت/ نمی‌توان از گناه نابود کردن برق در دولت فعلی گذشت

هاشم اورعی، استاد دانشکده برق دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس انرژی درباره میزان رشد ناترازی بیان کرد: سال گذشته ۱۲ هزار مگاوات ناترازی داشتیم امسال به ۱۸ هزار مگاوات رسیده‌ایم. با این مسیر سال آینده ۲۴ هزار مگاوات ناترازی خواهیم داشت. ما وقتی برق نداریم و همان برق موجود هم به بخش خانگی می‌دهیم، جلو رشد اقتصادی را می‌گیریم و برنامه هفتم با مشکل مواجه می‌شود. در برنامه هفتم آمده که سالانه ۸.۵ درصد باید رشد صنعتی داشته باشیم، اما انرژی لازم را برای آن نداریم.

به گزارش برق نیوز، کمبود برق این روز‌ها مشاغل زیادی را با تعطیلی مواجه کرده است، تعطیلی‌هایی که دیگر نه تنها صنعت، بلکه ادارات و شهر‌ها را نیز دربر گرفته است. دولت رئیسی مدعی بود که توانسته مسأله برق و گاز را در زمستان و تابستان حل کند، اما آنچه امروز با آن مواجه هستیم، نتیجه عدم توجه اصولی به توسعه زیرساخت‌های انرژی است که باعث تعطیلی‌های گسترده شده است.

هاشم اورعی، استاد دانشکده برق دانشگاه صنعتی شریف و کارشناس انرژی، درباره رشد ناترازی برق در سه سال اخیر گفت: کمبود برق یک واقعیت و حاصل بی برنامگی و ناتوانی و ضعف مدیریتی است. حالا دو انتخاب داریم؛ اول اینکه برق را به بخش مولد اقتصاد بدهیم تا ارزش آفرینی شود و ناترازی هم با سرمایه‌گذاری رفع شود. راه دوم این است که برق را به بخش خانگی غیرمولد بدهیم و درآمد کشور را کم کنیم و در نتیجه همان مقدار پولی هم که تاکنون در صنعت برق می‌توانیم بدهیم هم ندهیم و درگیر یک چرخه‌ی معیوب شویم. ما در سه سال اخیر این مسیر معیوب را رفتیم.

او افزود: اگر بتوانیم از گناه کمبود برق بگذریم، نمی‌توان از گناه نابود کردن برق در بخش غیرمولد بگذاریم. این کار خیانت به کشور بود. این کار امروز ما و فردای ما را هم خراب کرد. نتیجه‌ی آن ناترازی فزاینده است.

وی درباره میزان رشد ناترازی بیان کرد: سال گذشته ۱۲ هزار مگاوات ناترازی داشتیم امسال به ۱۸ هزار مگاوات رسیده‌ایم. با این مسیر سال آینده ۲۴ هزار مگاوات ناترازی خواهیم داشت. ما وقتی برق نداریم و همان برق موجود هم به بخش خانگی می‌دهیم، جلو رشد اقتصادی را می‌گیریم و برنامه هفتم با مشکل مواجه می‌شود. در برنامه هفتم آمده که سالانه ۸.۵ درصد باید رشد صنعتی داشته باشیم، اما انرژی لازم را برای آن نداریم.

استاد دانشکده برق دانشگاه صنعتی شریف، درباره وضعیت فعلی که دولت پزشکیان با آن در حوزه انرژی مواجه است بیان کرد: میراثی که به پزشکیان در انرژی رسیده این است که در تمام حامل‌های انرژی با ناترازی مواجه هستیم و رشد تقاضا ما بیشتر از تولید است. ما در تمام بخش‌ها وضعیتمان بدتر می‌شود. بنزین را چند سال قبل صادر می‌کردیم، اما امسال طبق اعلام نماینده‌های مجلس ۴ تا ۶ میلیارد دلار بنزین وارد می‌کنیم. رئیس دولت چهاردهم در بخش انرژی یک خرابه‌ای را تحویل گرفته که می‌طلبد اقدامات عاجل و اساسی انجام شود وگرنه تا ۵ سال دیگر در تمام حامل‌های انرژی با بحران مواجه خواهیم بود. دولت باید در بخش بنزین، با مافیای بنزین درگیر شود. دولت باید از حمایت غیرمنطقی از خودروساز‌ها دست بردارد و آن‌ها را مکلف کند که خودرو کم مصرف تولید کنند.

اورعی درباره راهکار دولت برای عبور از بحران انرژی گفت: دولت باید از اطمینان مردمی که ایجاد شده استفاده کند. دولت باید در نهایت صداقت و صراحت و شجاعت اعلام کند که مسأله‌ی انرژی به بحران رسیده است. راه حل کوتاه مدتی پیش روی دولت نیست و راه حل بدون درد هم وجود ندارد. باید یک نسخه‌ای توسط کارشناسان نوشته شود که هم در آن قیمت‌گذاری هست هم صرفه‌جویی باید دیده شود. الان قشر مرفه جامعه ۳۰ برابر دهک اول از یارانه انرژی استفاده می‌کند در حالیکه این قاعده باید برعکس باشد. در بخش برق باید به سمت انرژی تجدیدپذیر برویم. ما دیگر نه آب داریم نه گاز که بتوانیم برق تولید کنیم، در نتیجه باید به سرعت به سمت انرژی تجدیدپذیر برویم. دولت به جای دلالی انرژی باید حکمرانی انرژی کند.

 

منبع: انتخاب

ارسال نظرات قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
=
captcha
انتشار یافته: ۳۴۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
یا حق
Netherlands
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱
شما که سینه چاک میکنید و میگد پزشکیان داره خرابه تحویل میگیره اگه بی طرف هستید چرا زمان روحانی و پایان دولت روحانی از که صنعت برق را در واقع اون نابود کرد اون موقع ...گرفته بودید شرایط بحرانی صنعت برق در خوزستان و قطعی برق خانگی و صنایع بزرگ سکوت کرده بودید به دلیل احتمال کاری های دولت روحانی بود و حالا همه رسانه ها زبون باز کردن جای تأسف آن شالله که درگاه خدا جوابگو هستید
رضا
میشه زحمت بکشید با آمار بفرمایید که در پایان دولت روحانی ناترازی برق چند هزار مگاوات بوده معلومه تو هم از دار و دسته محرابیان و رجبی مشهدی و پیشاهنگ و حائری هستی که مفت خوردی و چریدی
مهدی
یه جوری میگید شرایط بحرانی انگار دولت 13 همون سال اول چند تا نیروگاه زده و الان بحرانی نیست نه داداش من شرایط با چند سال قبل هیچ فرقی نکرده اینکه خونگی ها رو قطع نکردن چون بیشتر فشار روی کشاورزی و صنایع اوردن وگرنه تولید برق فرق خاصی نکرده
علی
اینا اون موقع لال بودن
در دولت ریسی همین استاد عزیز حتما بیکار یا از سر سفره بلندش کردن
ناشناس
گل گفتی داداش
همکار
از تعداد غلطهای املایی و نگارشی متن جنابعالی که بگذریم توجیهات بچگانتو کجای دلمون بزاریم؟؟!!
سعید
حرف جنابعالی هم قبول است نمی شود دولت را با نزدیک به سه سال که یکسال آن درگیر عوض کردن نیروها ..انتقاد کرد ولی کاستی ها هم بود نه اینقدر غلیظ معمولا عملکرد ونقد بعد از 4یا8سال است الآنم قرار نیست دولت پزشکیان را بعد از دوسال شروع کنیم به نقد کردن منصف باشیم و بزاریم کار کنند همه دولت‌ها کاستی داشتن اما بعد 4یا8سال باید انتقاد کرد
ناشناس
مگر تغییری در تیم برق دو دولت قبلی صورت گرفته کا دولت رئیسی متهم می‌شود. استاد دانشگاه باید با آگاهی و انصاف صحبت کند .
مهدی
دمت گررررم
ممل
دمت گرم داداش خوب جوابشو دادی اینا فقط دنبال حرف مفتن کار کردن رایگان و جهادی واسه مردم چه می‌دونن چیه
ناشناس
بالاخره ازهمین الان باید درمورد خاموشی ها یک بهانه داشته باشن .. الان هم همان دولت اصلاح طلب داره برسرکار میاد
ناشناس
بله اینها اصلا انصاف ندارند ، مسلما شرایط ابه هیچ وجه مطلوب نیست ولی طوری سخن میگویند که گویی شهید رییسی در بهترین شرایط صنعت آب و برق را تحویل گرفته ، مرد حسابی اگه ادامه کار با روحانی بود که الان شرایط به مراتب اسف‌بارتر بود.
اکبر
اون موقع لال بودن
تازه شفا گرفتن
ناشناس
ایول?
مجید
عزیز دل برادر ۳ سال از زمانی که رییس دولت را تحویل گرفته گذشته در این مدت حداقل باید از بدتر شدن شرایط و اوضاع جلوگیری شده باشه نه اینکه حالا وخامت اوضاع را به دولت گذشته ربط بدیم و توجیه کنیم. در مورد دولت جدید هم همین انتظار داریم که اولا در سال آینده شرایط بدتر از این نباشه و ثانیا از سال دوم شاهد کم شدن خاموشی برق در تابستان و قطع گاز در زمستان باشیم.
نجاری
?تیم آقای #پزشکیان عوامل قحطی‌اند. برق کم داریم چون اردکانیان گفت نیروگاه نمی‌سازم. بنزین کم داریم چون زنگنه گفت پالایشگاه‌سازی کثافت‌کاری است. مسکن کم داریم چون #آخوندی گفت افتخارم این است که یک مسکن نساخته‌ام.
ناشناس
آسیبی که محرابیان یک تنه در این سه سال به صنعت برق زد کل وزرای کشور فی المجموع از اول انقلاب تا کنون به هیچ صنعتی نزدند. حالا شما میخوای واقعیت ها رو نبین و سرت رو بکن تو برف دیگه اون یه حرف دیگه است.
ناشناس
اگر مثل ما در مناطق گرمسیر با دمای 50 درجه زندگی میکردی و در اوج گرما ساعت یک ظهر برق خونت قطع میشد اینقدر به خاطر یک انتقاد به جا ناراحت نمیشدی و سینه چاک نمیکردی.
رضا
سلام
آفرین به این جوابی که دادی الان زبان باز کردن
ناشناس
ملت را چی فرض کردید!!!؟؟؟؟
ناشناس
فقط در حد لامپ درب دانشگاه صحبت کرده نه کل کشور... کسی که تجربی و در سطح کلان کار نکرده نظراتش فیک هست ... قبل دولت آقای رئیسی زبان ها کحا بود سگ خورده بود... احتمالا این سه سال طمع بی برقی رو نچشید وباد کولر زیاد خورده زیر دلش زده...
رهل
واقعا همینطوره‌ . قطعی گسترده برق روحانی رو ارواحشون جمع و جور کردند‌ بی لیاقتها
حسن
در همه دولتها کم کاری شده اوضاع کنونی کشور حاصل یک مشت ادم مدیر بی مدبر هست دنیا پیشرفت کرد ما ایرانی ها عقب گرد وقتیدمدیریت نباشد وقتی پول کشور خرج جاهای دیگری میشود وقتی خودرو سازان پدر مردم را دراوردن وقتی که فقط شعار شده کار مدیران مهلوم هست اوضاع روز به روز بدتر میشود فقط بلدیم شعار بدیم کار هایی که خودرو سازان کردن یک مشت ماشین بی کیفیت داغون با قیمت چندین برابر ی ارابه مرگ نصیب مردم شده چرا نمیدگذارن خودروی خارچی وارد بشود بخاطر اینکه ادمهای گردن گلفت بی وجدانیدهستن که نمیدخواهن مردم ارامش داشته باشن کشور افتاده بدست خودرو سازان
A...
جماعت اصلاح طلب همیشه پرو و پروتر‌ شده چون خودمون خواستیم مث سگ دروغ بگه ب ملت
پرویز
بابا کم حرف مفت بزنید.هنوز از روحانی میگید؟!۲۲ ساله توی یکی از خودروسازی های بزرگ کار میکنم.برای اولین بار سال ۱۴۰۲ و امسال در مرداد ماه خودروسازی ها رو به مدت یکماه!!! شیف صبح کارخانه رو تعطیل کردن(برای سال جدید از چهارشنبه گذشته شروع شده).زمستان ۱۴۰۱ هم حدود ۳ هفته به خاطر گاز این کار رو کردن.تازه بسیاری از شهرک‌های صنعتی رو هم تعطیل کردن به خاطر گاز. ۰ خدا وکیلی از چی دفاع میکنید..چه دستاوردی داشته دولت سیزدهم که اینجوری خودتون رو جر میدین.مگه کارنامه دیگه سیاه تر از این هم میشه؟!اصلا" شما یه نکته مثبت بفرمایید از دولت سیزدهم.با عدد و رقم ها. نه از این اراجیف انقلابی بودن و مومن و ... . بگید فلان عملکرد مثبت رو داشته که در گذشته نبوده.هیچی ندارید بگید.برای توجیه کاستی هاش هم فقط دولت روحانی رو می‌کوبید.خدا وکیلی دولت روحانی هزار بار شرف داشت به دولت سیزدهم
ناشناس
سلام موقع دولت روحانی که چی تحویل داد وچکار نکرد.لال بودید یا به نفعتان بود چیزی نگید سما یه مشت رسانه دروغگو هستید
برق نیوز
لطفا یکبار دیگر اخبار ماههای پایانی حضور اردکانیان را چک کنید
اگر در نقد محرابیان 5 خبر کار شده در نقد اردکانیان چهار برابر کار شده بود.
مشکل اینه که محرابیان و اطرافیانش زیر بار نمی روند و با مقایسه غلط با دوران قبل از زیر بار مسئولیت فرار می کنند. هر وقت نقدی می شود فوری می گویند نجفی زنشو کشت!
امین
خدا خیرت بده..که حرف حق زدی... ما هنوز یادمون نرفته جیره بندی برق رو در زمان روحانی.ما یادمون نرفته جوجه هایی رو که کامیون کامیون تو خاک دفن میکردن تا مرغ تو بازار نباشه. ما یادمون نرفته دام ها مخصوصا ماده ها رو کشتی کشتی از کشور خارج میکردن. ما یادمون نرفته کشتی حامل روغن رو که سه ماه در خلیج فارس بود و اجازه تخلیه نداشت. ما یادمون نرفته که نهادهای دامی توی گمرک فاسد شده بود اما اجازه رسیدن به دست دامدار نداشت. و در این زمان روحانی برای خود شیرینی آماده بود تا هر توافقی که هر جای دنیا بود رو سریع بره امضا کنه از توافق پاریس گرفته تا پالرمو و...
جانبازجنگ تحمبلی
عده ای بی تقوی وبی مروت که درزمان دولت خاتمی عزیزبانهایت بیشرمی هر۹روز۱بحران برای اودرست کردندودرزمان روحانی ازهمان روزشروع بکارش فقط سنگ اندازی وبانتانیاهووترامپ حرامزاده دربهم زدن برجام که تاقبل ازخروج امریکارشداقتصادی کشوردربالاترین حدوتورم 1رقمی بودلی بعدازخروج ترامپ بااوجشن همبستگی گرفتندوکشوررابه نابودی کشاندند فراموش نکرده ایم درزمان همین روحانی 4سال اولش چجورو4سال بعدی وخصوصا3سالی که برجام برهم خوردوکرونا2سال مملکت ودنیاراتعطیل وسپس زازله غرب کشوروسیل ویرانگرجنوب ودوباراغتشاش که اولین بارخودافراطی های بیشرم درمشهدبرعلیه دولت بپاکردندوبانفوذ منافقین وضدنظامهااختیارازدست رفت و...همه مزیدبرایجادمشکل نمودوبی مروتی است که بگردن دولت روحانی بیندازیم والانم پروژه چوب لای چرخ دولت کردن رو رهانکنیدملت شماراسرجایتان خواهدنشاند.همه دست بدست هم بدیم برای آبادانی ایران اگرایرانی هستیم ودلمان برای کشورمان بااین همه دشمن میسوزد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
خسته شدیم از استخدام بی ضابطه نیروهای ضعیف و سفارشی
علی
ما که خسته شدیم از این که اظهار نظر نکنن فکر میکنن لال هستن.
این بنده خدا هنوز نمیدونه در زمان روحانی فقط برق خونه ها قطع نمیشد بلکه برق صنایع هم هفته ای یک تا ۲ روز قطع بود.
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
نیامده شروع کردن !!!!
جناب هاشم اورعی، استاد کارشناس؟؟؟ توی هشت سال دولت تدبیر و امید کجا بودی؟؟؟ همون زمانهایی که در تابستان و مکرر چند بار در روز برق و آب رو عمدا روی مردم قطع میکردن و داد مردم رو توی کل مملکت درآوره بودن ؟؟؟
مهدی
هموطن گرامی همین اظهار نظرهای غیر واقع و تهمت و افترا های دروغ را در تمام دولتها دارید چه اصولگرا و چه اصلاح طلب.چرا کارتان شده فقط نق زدن و سنگ اندازی؟ بخاطر خدا اجازه بدید دولت جدید کارشو شروع کنه شاید برخلاف تصور شما خوب از کار درآمد، چه سودی از این رفتارها دارید؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
اردکانیان ویران تر کرد ولی محرابیان و باندش وزارت نیرو را نابود کرد
نعیم
به نظر من این متن اصلا قصد اینکه کسی را مقصر کنه نداشته میخاد بگه اوضاع چطوره..ومن هم به شما هم وطن هاای عزیز که انگار به داداشتون توهین شده میگم..ایران را دریابید مهم نیست چه جناحی ..دنبال تخریب و غر زدن نباشید ..من به عنوان ایرانی حاضرم هفته ای ۵ ساعت برق نداشته باشم ولی برق را بدید به صنایع که کشورم پیشرفت کنه .از اون طرف هم روی تحریم ها کار کنید که فناوری جدید بیارید برای تولید برق و از طرف دیگه مانع رفتن نخبه ها بشید که فوری به حالمون بکنند‌.اشکالی نداره چند سال شاید اینجور باشه بعد درست بشه..فقط بیاید وبه مردم درست توضیح بدید میمردم جنگ دیدیم وبدتر از این شرایط را کشیدیم یکی فقط باید به مردم ثابت کنه که باهاشون صادق هست.مردم خودشون کمک میکنند
ناشناس
درود نعیم ، من هم با شما موافقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
این موضوع برای مردم ملموس است که در دولت حسن روحانی و اصلاح طلبان خاموشی برق را لمس کرده اند و افتضاح بود.
در دولت رئیسی وضع بهتر بود.
ناشناس
وضع الان بهتر از زمان روحانی که نیست بلکه بدتر هم هست ، دلیلش هم خاموشی رو بردن سمت صنایع ، اون هم عمدتا در شهرستانها و فشار مضاعف که نیروگاهها که این خودش باعث تخریب بیشتر و استهلاک زودتر نیروگاهها میشه ، اتفاقا اگه دلتون برای ایران میسوزه از خودتون مایه بزارید و از خاموشی در بخش خانگی استقبال کنید . بخواین نخواین اوضاع برق خرابه و بهتر اونه که مردم فداکاری کنن و در بخش خانگی خاموشی رو تحمل کند نه تحمیل اون به بخش صنعت.
????
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸
یک مشت مدیر عاملهای ...،معاونت هات مالی پشتیبانیهای ... تر
سعیدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
چرت و پرت نگو بهانه نتراش اگر نمی تواند برود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
دولت سیزدهم باید ببیند که دلار، سکه‌، خودرو ، گوشت ، مرغ، برنج ،شکر و ....را با چه قیمتی و شاخص کل بورس را با چه
عددی تحویل گرفته و با چه قیمت و عددی تحویل دولت بعدی خواهد داد !!!!!!‌!!! خاندوزی ادعای رشد ۸ درصدی اقتصاد را هم داره . عجیبه!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
دروغ آن چیزی است که دیر زود نهان خواهد شد .آنهایی دروغگو هستند که قطعا بی سواد هستن و خرافه پرستها اکثرا دروغگو هستن .هر چه دروغ بگید باز یه دروغ دیگر برای دروغ قبلی نیاز خواهد بود .نکنید این کار را نکنید آدم دروغگو بد بخت است . کمبودها را با دروغ جبران می‌کنه فردی که صاحب منصب است وپرغگو باید به حال و احوال آن فرد گریست آدم ناتوان ضعیف وپیت دروغگویند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
تنها دلیلی که به پزشکیان رای دادم .دروغگو بودن طیف مقابل پزشکیان بود .وگر نه در کشور ما .....عاقبت رئیس جمهور از امروز معلوم است
ناشناس
عاقبت تو هم از الان معلومه
ناشناس
دولت سیزدهم دروغگو نبود ما جنوبی‌ها بهش ایمان داشتیم بدخواهان نزاشتن کارشو بکنه خدا ازشون نگذره
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
جناب اورعی آقای روحانی تو هشت سال چند نیروگاه ساخت چند آب شیرین کن ساخت
ناشناس
Netherlands
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۰
به نظر میرسد اولین و مهمترین وظیفه ی دولت جدید در حوزه ی برق ،،باید تشکیل کارگروهی باشه که به کم کاری ها و تخلفات آشکار در زیرمجموعه های توانیر و بطور مشخص توزیع رسیدگی کنه.
کلات
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
پس چرا هر دقیقه میگید دولت رئیسی بهترین دولت بود؟
از 45 سال گذشته بهترین دولت خاتمی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۶
دوره روحانی برق جیره بندی بود. بازم رییسی که برق رو مردم قطع نکرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷
رشد ناترازی انرژی زمانی اتفاق افتاد که هشت سال تدبیر و امید با کاهش تولید نفت و واردات بنزین توسط مافیای دولتی و عدم ساخت و توسعه نیروگاه و توجه بسیار کم به انرژی های پاک گذشت پس با سه سال کار نمی توان اشتباه و خیانت هشت ساله رو جبران کرد که با این تیم رییس جمهور منتخب باز هم خیانت ها می بینیم چون همان افراد قراره معرفی شوند، آزموده را آزمودن خطاست رییس جمهور منتخب
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۸
حائری .ربیعی .میری .روغنی .رجبی. مشهدی.اله داد. ذبیهی.قربانی .ملا علیا.میراعلایی.ناظریان در دولت اقای پزشکیان انشالله موفق خواهند بود و وضعیت برق و اب را درست می کنند.متاسفانه در دولت اقای رئیس عزیز یه عده نذاشتند این نفرات کار کنند و به وظایفشون عمل کنند.
همکار
چه جوک جالبی بود. مخصوصا آخرین استاد که نام بردی خیلی خوب بودددد!!!
ایمان دهقانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۶
اینها همش سیاه نمایی های عمال دولت علیل و ناتوان اصلاحات هنوز نیامده دارند زمینه را برای کار نکردن و بخور بخور و دزدی شروع می کنند . در یک اقدام دولت سیزدهم بیش از ده نیروگاه تکمیل ظریف و راه‌اندازی شد در دولت سیزدهم
خدا نگذرد از کسانی که رای به دولت علیل دادند
ناشناس
Netherlands
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹
حدا رحمتت کند سید ابراهیم یادمون نمی‌رود زمان روحانی لحظه به لحظه برق قطع می شد وشما آمدید قطعی نزدیک به صفر شد لطفا شما که افتخار تون عدم ساخت مسکن وعدم ساخت نیروگاه هست گل واژه بیرون نده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۹
گندهای دولت رییسی به دلیل خالص سازی بالا نیومده رسانه صفرتا صد با او بود
قل
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
وزیر نیرو روحانی میگفت من زیر بار مافیای نیروگاه سازی نمیرم
بله دولت رئیسی سه سال سر کار بوده آقا نه ۸سال
توی این سه سال به اندازه کل دولت روحانی کار کرد تا خسارت اون رئیس جمهور بی‌لیاقتو جبران کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹
آقای ایکس ، چرا راحت دروغ می گویید از خدا نمی ترسید در دوره روحانی ما روزی ۵ الی ۶ساعت برق کمبود داشتیم ولی در دولت رییسی خدا رحمتش کند اصلا برق قطعی نداشتیم حالا با حساب سر انگشتی به ما بگویید چطور می شود پزشکیان خرابه تحویل بگیرد یا شما سواد ندارید یا جانبداری می کنید .
ناشناس
در زمان رئیسی خاموشی رو بردن سمت صنایع ، اون هم عمدتا در شهرستانها و فشار مضاعف که نیروگاهها که این خودش باعث تخریب بیشتر و استهلاک زودتر نیروگاهها میشه ، اتفاقا اگه دلتون برای ایران میسوزه از خودتون مایه بزارید و از خاموشی در بخش خانگی استقبال کنید . بخواین نخواین اوضاع برق خرابه و بهتر اونه که مردم فداکاری کنن و در بخش خانگی خاموشی رو تحمل کند نه تحمیل اون به بخش صنعت.
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۹
حالا ببینیم رییس جمهور با سواد شما چیکار میکنه،البته من بعید میدونم بتونه کاری انجام بده چون باید جواب تمسخرهایی که به شهید رییسی کردید رو پس بدید.گذر زمان همه چیز معلوم میشه
ناشناس
چقد مردم ما کم حافظه اند ، چقد زود گرانی های 10 برابری در دولت رئیسی را فراموش کردید .... خلایق هر چه لایق
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
همین حرف ها را زمان دولت جنابتان هم بگویید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
یاوه سرابی راحته و قلم پردازی مزدوران همه جا هست بهتره ببینید روحانی وی تحویل داد حالا رفیق ش چی تحویل میگیرد هنوز گند کاری وزیر روحانی پاک نشده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
داورخداست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳
کی کودن کی احمق
یک مستمری بگیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴
تمام مایحتاج مردم صادر می‌شود آنهم به بهانه اضافه تولید ! از تخم مرغ و لبنیات گرفته تا مرغ و برق و .......
سرانه مصرف شیر در کشور کمتر از نصف میانگین جهانی آنوقت دولت آنرا صادر می کند
شکری
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵
خجالت هم خوب چیزی نون را به روز نخور الان یک ساعت خاموشی نداشیم مثل زمان روحانی نیست تف
شرف هم خوب چیزی
حاج آقازاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱
واقعا فکر میکردم برق نیوز با انصاف باشه
ای کاش این مطلب رو سال ۱۴۰۰ هم میزدی
ازت ناامید شدم برق نیوز
با انصاف باش
یا همه یا هیچکس
گزینشی ننویس
برق نیوز
ساده است
اخبار بازه سه ماهه پایانی اردکانیان را چک کنید
حداقل چهار برابر محرابیان نقد شده!. فرض کنید اردکانیان بدترین وزیر نیروی تاریخ ایران. این دلیلی است که محرابیان پاسخگوی تصمیمات و اشتباهاتش نباشد؟
کوروش
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
باز جلیلی یه برنامه داشت برا حوزه انرژی
پزشکیان همونم نداره
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
اقای رییس
تا الان کجا بودی وراهکار ندادی .
حالا به قصد ونیتی این حرف را میزنی .به شما هم میگ کارشناس .من مهندس برق هستم ودارم از سال ۹۶ میبینم که چه اتفاقی داره میافته . شرکت توزیع برق وقوانین داخلی ان را رییسی وضع کرد یا روحانی ودولتش .خبر نداری از پایین دسست که چه خبره .بشین زیر کولر وحرف نزن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
این اصطلاح خرابه تحویل گرفتن و خزانه خالی گرفتن از دولت روحانی باب شد ، کسی مجبور نکرده بود حالا که تحویل می گیری برای کم کاریهای آینده دلیل تراشی ممنوع! فرق رای ندادن به برنامه با رای دادن به احساسات از حالا بروز میکند
ابوالفضل
Germany
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۶
ناترازی برق از دولت روحانی شروع شد و از رشد ۲۳ درصدی مصرف در دولت روحانی ، به رشد ۸۵ درصدی در دولت شهید رئیسی رسیدیم
در سه سال اول دولت شهید رئیسی فقط خیانت وزارت نیروی روحانی جبران شد و از جبران افزایش مصرف برق جا موند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱
حالا که این اقا نمیتونه جلوی قطعی برق رو بگیره میخوان ربطش بدن به رئیسی تا رئیسی خودش زنده بود کشور قطعی برق نداشت حتی اگر برق صنایع را قطع میکرد قدرتشو داشت تا جلوی ثروتنمدان و سرمایه داران بایسته اما انگار اقای پزشکیان به خاطر منافع شخصیش که اگر جلوی سرمایه داران و افراد با نفوذ بایسته دفعه بعد رای نمیاره حاضر نیست همراه مردم باشد و بیخودی پیام میده تنهایتان نمیگذارم شهید رئیسی حاضر بود به خاطر مردم جلوی قدرتمندان بایسته حتی اگر جانش را هم از دست بده که همونا هم جانشو گرفتن چون جلوی منافع آنها را گرفته بود
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳
آدم یاد سریال هفت سر اژدها می افته
اقای رییسی که در هلی کوپتری که برای آبادانی کشور و آذر بایجان رفته بود سوخت
ایام محرم است یاد این سخن امام حسین می افتم اگر دین ندارید آزاده باشید
یار ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
این منصفانه نیست، اگر واقعا به فکر ایرانید و سیاسی بازی نمی کنید، چرا زمان روحانی که ۸ سال وقت داشت و قطع برق خانگی و صنعتی، هر دو را بیچاره کرده بود، زبان باز نمیکردید. دولت رییسی هم تو این سه سال ، فقط وقت کرد، برگشت به عقب روحانی را جبران کنه، کارخانه‌های تعطیل شده و خزانه خالی شده را جبران کنه، دیگه عمرش کفاف برای حرکت جدید نداد. فقط جبرانی کار کرد. حالا هم به جای متهم کردن این و آن به فکر جبران وضع انرژی با همت همگانی باشید. البته اینا یعنی زمزمه گرون کردن بنزین ، برق گاز. مردم حواستون هست؟ تحویل بگیرید
امین مهدوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸
یا شیعیان آمریکا اگر دین ندارید آزاد مرد باشید تو سه سال دولت رئیسی برق کار خونها و حتی شهرها و روستا ها هم قطع میشد اونوقت ویرانه نبود حالا که هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و فقط پنج شنبه ادارات تعطیل شدن همه چی ویرون شد
مهربان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۸
افساد طلبان فقط دنبال سیاه نمایی خود ساخته هستن
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
راست میگی کی مجبورتان کرده بودکه خودتان رابکشیدتااین خرابه راتحویل بگیریدخرابی راآنهایی به وجودآورده اندومی آورندکه به جای تکیه برتوان داخلی ودانشمندان خودمان می روندگدایی کشورهای غربی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷
میخواست نگیره این جماعت تا دیروز له له میزدن که به قدرت برسن حالا هنوز نیومده دارن غر میزنن خب اگه عرضه دارید درستش کنید وگر نه همین الان برید گم شید این مرتیکه کیه استاد دانشگاه شریف احتمالا تو آزمایشگاه کار میکنه
روناک
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
خداریسی رورحمت کنه شش کلاس سواد همینه وضعیت میشه
ناشناس
اونایی که به آقای رئیسی میگن شش کلاس سواد داره، ظاهراً خودشون هیچ سوادی ندارن، اگه سواد داشتن اینو نمیگفتن
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
لطفا کی بود چی شد وتقصیر کی بود رو تمام کنید اگر یک ایرانی مسلمان واصیل هستید دنبال چاره باشید که این کشور با این همه ثروت ودارایی را درست مدیریت کنیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶
مگه نیروگاه رو یکی دو روزه یا یکی دو ساله میشه ساخت؟ اگه توی دولت روحانی نیروگاه ساخته میشد( انواع نیروگاه منظورمه، هم هسته ای، هم گازی و ...) الان وضع اینجوری نبود، اون موقع چرا همه ساکت بودن؟ ضمن اینکه شما که میگید باید برق رو به بخش صنعت بدیم و خونگی رو قطع کنیم، لطف کنید خودتون بیاید خوزستان زندگی کنید و اگه میتونید نیم ساعت برق خونتون رو قطع کنید ببینم باز هم نظرتون همینه، شهید رئیسی چقدر در صنعت نیروگاهی کار کرد، ولی حیف که عمرش به دنیا نبود و حالا که نفر بعد از حزب خودتون اومده سر کار، همه زبون باز کردن که خرابه تحویل دادن، این خرابه فقط کمی از باقیمانده خرابه های دولت دوستتون روحانی هست
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۱
فکر کنم یه پست و مقامی توی دولت جدید میخوای که اینجور تیتر زدی و گرنه همه میدونن که هشت سال یه نیروگاه ساخته نشد و تازه معاهده پاریس هم امضا شد که میگه نیروگاه نسازید، کلاً هر چی غرب بگه میگید چشم بعد که گندش در اومد تقصیر بقیه س
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۲
لعنت‌به‌...که‌با‌قطع‌مکرر‌برق‌از‌کار‌بیکارمان‌کرد
حميد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
والا تا جايي كه ما يادمون هست قطعى برق همش مربوط به دوران روحانى هست تو اين دوسال و نيم ريسى قطعى برق نداشتيم
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
قطعی روزانه برق رو در دوره روحانی فراموش نکردیم. شرف که نباشه خیلی چیزها رو میشه وارونه کرد. از این لقمه ها چه نسلی تحویل اجتماع خواهی داد اقای کارشناس؟!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹
متاسفانه از همه بدتر انتخاب محرابیان با اون کارنامه بسیار ضعیف در دولت احمدی نژاد بعنوان وزیر نیرو بود که عملا نیمی از کشور را به تعطیلی کشانده و عواقب‌ آن بعدا گریبانگیر جامعه خواهد شد!
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۳
این قدر دروغ روز قیامت شما گرفتارید چون به‌جای اینکه دولت روحانی را مقصر بدانید دولت مظلوم رییسی را که در این سه سال مشکل برق را حل کرد زیر سوال میبرید مثل عمر وعاص عمل میکنید
امید کاظمی شاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶
والله چیزی که ما به یاد داریم قطعی برق و گاز در دوران روحانی بود نه رئیسی
علی بابا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۳
اگه راس میگین چرا تو هشت سال خیانت دونت رانت خوار و فاسد روحانی خفه شده بودید ؟!!!مرگ بر منافق بی حیا
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴
آقا بذارید از راه برسید بعد غر زدن را شروع کنید سه سال بود از قطعی برق راحت بودیم خدا ازتون نگذره میخاین مثل دولت روحانی دوباره برق مردم و قطع کنین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۶
خجالت بکشید شهید رییسی ویرانه ای که از دولت روحانی گرفت رو بهبود ببخشید اما خب وقت بیشتری برای اصلاح لازم داشت که قسمتش نشد با این حال ما در دولت رییسی قطعی برق خانگی ندیدیم یا جزیی بود اما در دو سال آخر روحانی گاهی برق تا ۸ ساعت می‌رفت این خودش نشون میده آقای رییسی کار کرده امیدوارم آقای پزشکیان هم عرضه داشته باشن وضعیت رو، رو به بهبودی ببرن دو سال دیگه معلوم میشه اگر برق خانگی شروع به قطع شدن کرد یعنی کاری نکرده اما اگر برق صنعتی و کشاورزی هم مثل خانگی قطع نشد یعنی تو این زمینه کار کرده به هر حال امیدواریم پزشکیان وضعیت رو بهبود ببخشه
اردکانیان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
آقای هاشم اوره ای، منم اردکانیان، وزیر نیروی حسن روحانی. این من بودم که صنعت برق رو خرابه تحویل شهید رئیسی دادم و یک نیروگاه هم نساختم چون اعتقادی به این کار نداشتم. همون موقع هم میگفتم چرا باید به خاطر ۳ ماه پیک بار این همه هزینه کنیم و نیروگاه احداث کنیم؟ چشم مردم کور و دنده شون نرم، تحمل کنند. من که خانواده ام خارج از کشور بودند و خودمم با هزینه بیت المال توی هتل اسپیناس پالاس اقامت داشتم و درکی از خاموشی های برق مردم نداشتم. تازه الآن هم توی لیست احتمالی دولت پزشکیان قرار دارم ....
دولت رئیسی رو متهم نکنید. توی همین مدت کوتاه دولت رئیسی کلی پروژه توسعه شبکه و نیروگاه های مقیاس کوچک و ...به بهره برداری رسید. مشکل را در دولت ۱۱و۱۲ جستجو کنید...
ناشناس
از دروغت معلوم شد که خود وزیر دولت روحانی هستی تخریب تا کجا آنچه فرص کردی مردم را خودت هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
خب چون اینو تحویل گرفته دیگه نباید دولت جدید کاری بکنه آره؟؟؟


بعد مهندس در مقابل این ناترازی چند درصد هم رشد مصرف برق داشتیم استاد ، حالا سریع برق نیوز هم برای ماله کشی ساختین

یعنی دیگه مردم و درگیر برق بکنید و دقدقه شون بشه برق

شما دیگه چه جونورهایی هستید
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱
یعنی آدم تا چه حد می تونه دروغ بگه
من
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱
یه مشت بی شرف شدن خبر پراکن درِ این سایت رو باید گل گرفت زمان روحانی همه تون خفه خون گرفته بودید
برق نیوز
حالا خوبه همه اخبار زمان روحانی در آشیو سایت قابل جست و جوست...
انتقادات ما از وزرای روحانی چندین برایر محرابیان بوده ولی عجیبه که طرفداران محرابیان فقط می گویند روحانی بد بوده!
ما هم با شما موافقیم که عملکرد روحانی در بخش برق قابل دفاع نبود. محرابیان چی؟
شاهین
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۱
زهی عقل زهی اندیشه و تفکر
این خانه از پای بست ویران است چون هیچ کارگزاری با صداقت. با مردم و رهبر کشور صحبت نمی‌کند و تمام ایرادها و عیبها درمیان به به و چه چه چاپلوسان گم میشود .روحانی مقصر اگر بخواهیم نبش قبر کنیم باید تا دولت رفسنجانی بعقب برگردیم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳
از گناه ۸ سال دولت روحانی چی جناب استاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶
این دولت برق و انرژی را به بهترین شکل مدیریت کرد. قطعی های دولت شیخ سرخه را فراموش نمیکنیم
ناشناس
الان تو 11 استان تعطیلی اردات از ساعت 11 و پنج شنبه ها رو داریم، فشار مضاعف به نیروگاهها رو داریم و تحمیل بیشتر خاموشی به صنایع رو داریم که شما متوجه نمیشین ، متاسفانه مردم ما عقلشون به چشمشون و همین که خودشون در سختی نباشن یعنی همه چی اوکیه ، لطفا اینقد عوام نباشید. مرسی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۶
طرفداران جلیلی وشهیدرییسی طوری درباره وضعیت کشور حرف می‌زنند که انگار خدابیامرز کشوررا به بهشت موعود تبدیل کرده بودو هیچکس غیرازاینهانمی توانندمثل اینها کشورداری کنند تورم بالای 50%نرخ بیکاری خداداند قیمت دلار بالای 60000تومان قیمت سایر اقلام مایحتاج عمومی که همه میدانندباپررویی ادعا میکنند که کشورشده گل و بلبل
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۰
دولت روحانی حتما شما تو ایران نبودی که روزی ۴ الی ۶ ساعت گرمترین دما برق قطع میشد ،جزو اصحاب کهف هستی حتما تازه بیدار شدی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱
یادتون رفته دولت روحانی با صنعت برق چکار کرد تواین سه سال دو برار 8 سال دولت روحانی به ظرفیت برق اضافه شد کلیه کمبودها از اون 8 سال نکبت به ارث رسیده
مجی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷
روحانی شانس آورد کرونا اومد ملت تعطیل شدن وگرنه باید با چراغ قوه شبا رو پاس میکردیم
اشنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲
دنبال پست وزارت وچیزی هستی؟مردحسابی،کارشناس انرژی! قطعی برق که دوران روحانی بیدادمی کردحالا این سه سال که قطعی کمترشده فاجعه رخ داده؟
حجت‌اله
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳
اینگونه‌افراد‌همیشه‌ درمقابل‌‌دولت‌های‌همسوی‌خود
لامونی‌میگرند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
بابا اینوواون نداره..تحریمها پدرکشوررودراورده..هرکس گفت تحریم ها ربطی به عقب ماندگی کشور نداره رو محکم بزنید دهنش ..بعد درست میشه...ذهنتونو پاک کنید اینو اون نداره...حالا این سه سال فقط حرف گنده زدیم وهیچ کاری نکردیم وضع بدتر از اون چند سال شده همین اصلا سخت نیست..چرااین دولت چرا اون دولت..انگاردوتا کشوره
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
مگر مردم احمقند و یادشون رفته زمان روحانی رو، ما د دولت رئیسی قطعی برق نداشتیم حالات تو ...داری ...
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵
این به ظاهر متخصصین هر چهار سال یکبار در عرصه سیاست و اقتصاد کلان نظر می دهند و مابقی عمر خود را در دانشگاههای ایران صرف کسب مدارج علمی برای درآمدهای بیشتر هستند. کاش اگر دلسوز جامعه هستند همانطور که شهید رییسی بارها بیان فرمودند اگر دانشمندان کشور و اساتید و ... می توانند دولت را یاری کنند. پس چرا برنامه ای این اساتید نمی دهند!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸
آقای اورعی تا حالا کجا بودی؟؟؟؟
شفا گرفتی؟؟؟؟؟
وطن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۳
قطعی مکرر وعمدی برق دوران روحانی .تعطیلی کارخانجات.واردنکردن واکسن. گرانی بنزین خالی کردن خرانه بی‌اعتبار کردن پول ملی وخیانتهای بی شماری که دوران شما شکل گرفت به چشم نمیاد چرا چون مردم ما متاسفانه جاهل تشریف دارند وگرنه باید ملت ایران به خاطر خیانت شماها بابد همه درخواست اعدام همتونومیکردن نه بیخیال شدند
حسام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
چقد بی انصافی جناب ...
دوسال آخر دولت روحانی روزانه سه بار ، هر بار دو ساعت برق خونه ، کسبه و صنعت قطع میشد ...
کسبه حتی دستگاه کارتخوان نداشتن ، یخچال نداشتن ، خونگی ها تلویزیون و یخچال و کولر نداشتن ، درب های برقی باز و بسته نمیشد ، صنعتی ها کار رو تعطیل میکردن ....
اونوقت گناه نساختن نیروگاه برق رو که روحانی مرتکب شده رو منکر میشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رییسی تو این مدت که تحویل گرفت قطعی برق نداشتیم ، دیگه برای ساختن نیروگاه حداقل ۵ سال زمان نیاز هست ، اینم نمیدونی یا منکری؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
معنی دولت تامین نیازهای مردم است پس دولت حقوق چه چیزی را می گیرد و ما از این نداریم نداریم ها قبلاً شنیدیم ولی فقط واسه مردم . همون موقع که می گفتن نداریم حقوق مدیران رو ۱۵ برابر مردم کردن که رییسی دوباره به ۷ برابر برگرداند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۶
پزشکیان ادامه دهنده راه برادرش روحانیه خدا رحمت کنه رئیسی را که یک کم خرابی های روحانی را سر و سامون داد.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷
خدا برات نیازهای پزشکیان هنوز نیامده ومامردم هنوزقطعی برق ندیدیم ودولت ریسی سرکاره چراخرابه نیست بابا شمافقط شعارمیدید وهیچکاری برامردم نمی کنید
سرباز حاج قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷
سلام اقای اورعی در مناظره های انتخاباتی قرار بر این شد که نگویند ما چه تحویل گرفتیم ای نا اگاه اب در اسیاب دشمن نریز
و مردم عاقل باشند به حرفهای تفرقه افکنانه گوش ندهند و
تو دهن این کذابین بزنند
نفر اول هم باید پزشکیان منتخب مردم باشد که گول ستون پنجم دشمن را نخورد و دنبال شایعات را نگیرد
و حتما راه شهید رییسی را برود و از حاشیه دوری کند و فکر شادی دل مردم باشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۷
عزیز صنعت برق رو احمدی نژاد نابود کرد که نیروگاه ها رو فروخت و پولشو یارانه به مردم داد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۹
طرفداران ریسی که میگن همه چیز گل بلبل شده ،پس همش هست و تبدیل به ویرانه کرده‌اند ،
محمود
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰
تو که را ست میگی آقای برق نیوز اون هشت سال روحانی خرابه نبود، سه سال شهید رئیسی خرابه شد ها؟! ای بی انصاف
این سه سال حداقل قبلی برق نداشتیم.
برق نیوز
شده داستان نجفی زنشو کشت
هر وقت محرابیان رو نقد می کنیم یه عده می گویند روحانی بد بود. بله روحانی افتضاح بود و اصلا دلیل عدم مشارکت مردم در انتخابات عملکرد روحانی بوده. بارها و در زمان خودش به اندازه کافی نقد شد.
نقد محرابیان و پاسخگویی عملکردش چه ربطی به روحانی دارد؟
دولت پزشکیان هم باید نقد شود و طببیعی است که در پایان دوره ایشون به ضعفها و عملکردهای اشتباهش پرداخته خواهد شد
حاج آقازاده
آخه تو نمیگی محرابیان
میگی رئیسی
در اینکه هر وزیری یه کم‌کاری داشته قبول
ولی تو نوشتی پزشکیان خرابه تحویل گرفت
اونجا در مورد اردکانیان حرف زدی اینجام باید تیترت میشد محرابیان نه رئیسی
اینجا انصاف رو فیتیله پیچ کردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۲
همون روحانی بدردتون می‌خورد که شبها رو تو بی برقی سپری کنید .
زندگی قرون وسطایی لیاقت شماست
ناشناس
خریت شما خرهای بی شاخ و دم مثال زدنی نیست افسردگی میاره. قرون وسطی پرپکان بود که به گور رفت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
استاد؟؟؟؟ اورعی!
بله نا ترازی داریم، اما هفته‌ای یکی دو روز قطع برق نداریم. شما فقط بفرمایید در طول هشت سال دولت روحانی چقدر نیروگاه ساخته شده؟؟؟
و در این سه سال دولت رئیسی چندین برابر آن هشت سال؟!
چند نیروگاه عظیم در حال ساخت است که اگر این دولت ادامه می یافت قبل از پایان دوره افتتاح می شد یعنی الان از هفتاد درصد بیشتر پیشرفت پروژه داشته است
استاد اورعی! به بربری قانع باش و حق بگو.
کیارش تهرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
پزشکیان نمی توانی برای مردم هرکاری انجام بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۷
تو همین سه سال خرابه شد؟؟؟؟!!!!
التماس انصاف....
ناشناس
تو که چیزی نمی دونی حرف نزن سنگین تری
All
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۱
آقای کارشناس وجدان هم خوب چیزیه مردم باچشم دیدندوباتمام وجود لمس کردن برق زمان روحانی و زمان رئیسی دیدندحرف شما برای مردم هیچ ارزشی نداره نیروگاه‌های بادی و خورشیدی که آماده هس شما افتتاح کنید
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۹
آقا ول کن دولت روحانی،هرجا کم میارید ،هی میگید دولت روحانی، بگو شما چکارگردید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲
این دیگر از آن زر مفت های مزخرف است ! ما که خرابی ها و قطعی های گسترده برق دولت حسن روحانی را یادمان نرفته .. شما آلزایمر گرفتید یا میخواهید زیر پای دولت پزشکیان را خالی کنید ؟
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۳
دولت رئیسی تمام تلاش خودش رو کرد و در این مدت که ایشان بود قطعی برق نداشتیم و کم کاری دولت روحانی را بهبود بخشید ایشان معجزه کرد با ویرانه ای که تحویل گرفت و ناترازی را رفته رفته کم کرد . اما آدم بی انصاف مقدمه بحث را نمی گه تا چهره دولت قبل را خراب کنه
آرین برنا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۵
تف به شرف دروغگو
ازگل. کرسنت.
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۹
اصول گراها وتند وروها. امار علط،ندید مردم فهمیدند. چه چرچیل هستید. یک خرابی. با ناترازی،شدید. تورم بالای ۴۶ درصد یادتون باشه یاد مردم. فهیم باشه. به اقا مسعود. پنج شیر. ، تحویل داده اید. تمام کاتبان. بنویسند. که رسایی ونبوی ها. وحسین شریعتمداری ها. فردا روع میکنند به درغ گویی. وامار. بی خودی ،،، بسوی مردم بیایید. تا. .....دیر نشده. قدرت مردم. بین ساعت ۷ الی ۷ونیم. روز رای گیری دیدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۲۲
خرابه های زیادی مانده که تحویل دهند‌
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۱
اگر خاتمی بود اینقدر غر نمیزد کارتون و انجام بدید این حرفها چیه ؟!!
سلام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۷
آهان تو ۸ سال روحانی عالی بوده تو سه سال رئیسی ویرانه شده مردم رو خر فرض نکنید خر خودتون هستید که الان دهان باز کردید و معلومه چرا
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۷
شما داری به مسئله اقتصاد با نگاه جناحی و سیاسی مینگری احتمالا از پزشکیان موقعیت و قدرت میخوای
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۵
چه خرابه ای؟!!!!
زمان روحانی همش قطع برق داشتیم. زمان آقای رییسی هیچی.
اینو که همه میدونن هم میخوای انکار کنی؟!!!!!
وقیح!
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۸
فراموش نکرده ایم که در دولت روحانی نه تنها برق کارخانه ها قطع می شد و یکی ارز عوامل زیاندهی و تعطیلی بخش تولید بود.، خانه ها هم مدام قطعی برق داشتند
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۲
قشنگ معلومه که داره خودشو شیرین میکنه بلکه لطفتون لیسی نصیبش بشه
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۱
شماها زمان روحانی لال بودید در حالیکه کارخانه ها چون هپکو را تعطیل میکردند برق هم قطع میشد. وقتی از سخنگوی انرژی در مجلس مجری برنامه آقای دلاوری علت را سوال کرد گفت شیطنت بود. اینه صداقت آقای پزشکیان. کم کم دارم از رای دادنم پشیمون میشم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۶
کمبود برق محصول دولت انگلیسی وخاین روحانی است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۳
چ خوبه هر دولتی کلنگ‌زد،باید تمام کنه،نکرد اعدامش کنن،،البته این پزشکیان گفت مثال روحانی بود،ولی خدایی ۸سال داغون کرد،اعدام کردن روحانی بدرد مردم نمیخوره، زحمات و بیت مال هدر رفت و عمر ما ،،البت بنفع بیگانه و خودشون ،،،کاش هیچ وزیری که در۸ سال روحانی کار نیمه تمام داشت اصلا دوباره نیاد،چون کارنامه خوبی ک نراشتن،مردم پزشکیان رو رای دادن،ن روحانی و خاتمی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۸
برق آب و گاز اگر تمام شده که دوتا دریا و انرژی اتمی کنار دست داریم خوب از آنها استفاده بیشتری بکنیم مکر عربها این کار را انجام نمی دهند.... رئیسی داشت همین کار را به ثمر می رساند.. بقیه هم دنبال کار را بگیرند
حامد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۲
صبر کن حالا،دم خروس دولت سیزدهم بیشتر میزنه بیرون، نمونه اش حال وروز مردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴
احمق ما که در دولت رئیسی بهترین شرایط برق را داشتیم. مثل اینکه یادت رفته در دولت های قبل برنامه خاموشی داشتیم
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵
به اینکه چه کاری انجام شده یا نشده توجه نکنید!!!
مهم این است که آقایان چه کسی را می خواهند تکفیر کنند و چه کسی را بزرگ و کارش را برجسته؟!
خدایی مملکت اسلامی همه اش غیر اسلامی شده کار را بجایی رساندند که بچه های انقلاب هم مانده اند از چه کسی پیروی کنند!!!
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
حرف بجا و درستیه ، الان هم مدیریت بار اصلاح بشه دیر نشده ،با امید برگشت تفکرات فنی و اقتصادی به حوزه انرژی و دوری از تفکرات شتابزده سیاسی و احساسی ،
رحیم
United States of America
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۴
اگر استاد دانشگاه دلسوز برق مردم هستی !!!!!نباید دولتها برایتان فرق کند و همیشه معایب را بیان میکردید، نه حالا در شرایط تغییر دولتها فقط !!!!!!!!
نمایش و تظاهر بیشتر از مدت کوتاهی کارآئی ندارد، دم خروستان زده بیرون ودر آینده بیشتر رسوائی دارید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸
اینم شگرد جدیدشون برای افزایش قیمته ، هم بنزین هم برق
خدا رحمت کنه شهید رئیسی عزیز رو مهم مردمن نه دولت و رشد اقتصادی ، خود آقای پزشکیان گفتن رشد ۸ درصد ممکن نیست پس به این بهانه ها باز نخواین از حق مردم سو استفاده کنین، خرابه دولت روحانی بود که از بی برقی و گرمای شدید تو تابستون بچه های ما جز و وز میکردن
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۳
دولت پزشکیان را هم خواهیم دید ، ملت یادشون نرفته اواخر دولت روحانی برنامه خاموشی ها رو ، به بیمارستان ها هم رحم نمی کردید و خاموش می کردید
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۶
این کار روحانی بود که سند فرانسه در جریان برجام امضا کردن تو این سند ما دیگه حق ساخت نیروگاه نداریم چون اونا میتونن آلودگی تولید کنن اربابهامون ولی ما برده ها نه اگه دوست داری برده باشی بازم میری برجام
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۷
چرا با روح و روان مردم بازی می کنید! مصرف خانگی رو میشه قطع کرد! دوران سیاه روحانی با گرمای 42،43 وسط ظهر برق رو قطع می کردند نصف وسایل خونه ما سوخت!
نکته بعدی که تو فیش برق خودم دیدیم و بسیار عجیب بود اینه من با یه یخچال و فریزر و ماشین لباسشویی و تلویزیون و کولر آبی که دارم تو فيش نوشته از 98 درصد مردم برق بیشتری مصرف کردی!! شما مردم رو متهم می کنید به اسراف و بعد می خواید انرژی رو گرون کنید که جیب خودتون پر بشه ان شاء الله که خدای بالا سر انتقام ما رو بگیره. لطفا پخش کنید تا این کارشناس نماها ببیند!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۶
باز شروع شد دولت قبل..دولت قبل تا ۴سال
عبدالله
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۰
دروغ گفتن که کنتور نمی اندازه پس تا می‌توانید آخرت خودتان را خراب کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
...ها شروع شد...
زمان ر. خ
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴
روزهای آخر دولت روحانی برق 3 سال فر وخته شده پولش را تحت عنوان اوراق سلف گرفتند دادند بدهی پیمانکاران دولت جدید باید پرداخت می‌کرد حالا چگونه باید سرمایه گذاری بشه این اساتید فقط حرف می‌زنند کار اجرایی بسیار سخته اردکان وزیر سخنرانی بود قضاوت درست بکنیم تا امور اصلاح بشه تشکر
داود
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۱
بیخود نبود می‌گفتن دولت شهید رئیسی کر و کور و لال و شفا میده آقای پزشکیان نه کر بودی نه کور نه لال نه مهجور دور از سیاست و قدرتم که نبودی خوب می‌دانستی در مملکت چه خبر است الان به نفعتان هست که اشکالات دولت روحانی را که ۸ سال مملکت را خواباند تا برجام fatf را درست کند با خیال خام ه ما خوب می‌دانیم از سادگی نبود و به امید از بین بردن ایران بود و این آرزو را به گور خواهد برد ولی شما یک نگاهی به دولت حسن روحانی بندازید ببینید تمام فجایع تقصیر کیست الان چون به نفعتان است دولت حسن روحانی پشتتان ایستاد ولی خدایم هست بدجوری پس گردنی بهتون می‌زنه دست از مغلطه بردارید مین کسانی که به شما رای داده‌اند پوست شما را مثل گوسفند می‌کنند دولت روحانی رفت در قرارداد آب و هوایی پاریس امضا کرد ه تولید برق و مصرف سوخت در کشورش را پایین می‌آورد و نیروگاه در کشور نسازد از آنور سته‌ای رم به باد داد و در اوج کرونا با قطعی برق مواجه شد کشور سوال چرا بعد از ریاست جمهوری آقای رئیسی مام این قطعی‌ها برطرف شد جواب چون خائنی به اسم حسن روحانی و وزرایش حرف غربیی‌ها گوش می‌کردند و مردم را تحت فشار قرار می‌دادند الان دیگر دیر شده که بگید من ویرانه تحویل گرفته‌ام مگر انقدر وجود داشته باشید که استعفای خود را قبل از تنفیذ رهبری انجام دهید بنده طرفدار جلیلی نبوده و نیستم
کاکام
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳
اول اینکه اگه انسان باشی از خرابی نفر قبلی چیزی نمی‌گویی و ........ پفک نمی‌خوری . دوم اینکه .......پفک خوردی که اومدی . سوم وقتی که برنامه ای نداری . بیخود کردی اومدی . اگه استاد هستی درست کن نه بد وبیراه به سید میگویید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
وقتی یکی مثل ریسی و احمدی نژاد میان و ساعت تابستان را یک ساعت جلو نکشیدند که به جای استفاده از نور روز برای کار ، مردم یک ساعت دیرتر شب از برق استفاده میکنند و همین میشه که باعث قطعی و کم شدن برق میشه
جانباز
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
عقل که در سرنباشد.جان درعذاب است.
درقرآن میفرماید؛گرفتاری وسجن وبدبختی برای کسانی است که؛ازعقلشان استفاده نمیکنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۱
ساخت یک نیروگاه چقدر میکشه تو که کارشناسی چرا حرف اشتباه می زنی
بانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
خیلی رو دارید تمام خاموشی ها مال دوران روحانی بود من طرفدار رییسی نیستم اما وقتی رییسی اومد اصلا خاموشی نداشتیم
آنقدر دروغ به ناف مخاطب نبندید دیگه دوران سادگی و زودباوری گذشته کسی دروغهای شما رو باور نمیکنه همه دیدن روحانی واسه مملکت کار نکرد و رییسی حین خدمت شهید شد امیدواریم پزشکیان رویه گذشته اصلاح طلبان رو تکرار نکنه هروقت دولت دست این قشر بوده تمام فعالیت ها تعطیل و همه چیز منوط شده به گفتمان با استکبار و ابرقدرت ها ابن گروه هیچ باوری به توان و اراده داخلی نداشته و نداره وقتی وزیرش میگه تکنولوژی ما در حد آبگوشت بزباشه با اون یکی بزدل میگه آمریکا با یک بمب کل توان نظامی ایران رو نابود می‌کنه درد بی درمان این نظام بی دینی و خیانت اصلاح طلبان و خشک مغزی و تحجر اصول گرایان است
شهاب
Germany
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
ما شاهدیم و شهادت میدیم شهید جمهور همه تلاشش را در جهت ساختن زیر ساختها کرد ۔۔۔او فقط سه سال فرصت داشت ۔۔۔۔کم۔انصاف نباشبد لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
دولت مرحومان کجا را نابود نکرده.... همانطور که سیزده نحس هست دولت سیزدهم هم برای کشور بسیار بد و بدترین بود
ناشناس
United States of America
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
متعصبی که داری به حرف استاد برترین دانشگاه خاورمیانه گیر میدی میشه بفرمایید از برق چی میدونی
موفق
Spain
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰
چرا در بین متخصصین و مسیولین برق دنبال میصر میگردید ؟
میصرین جناح های قدرت در حکومت هستند که مثل فراماسون ها از پشت پرده زمام همه چیز را در دست دارند هم بهره سیاسی میبرند هم اهرم فشار دارند
چون وارد کنندگان انجصاری و دارندگان حق رانت هستند با تعطیلی و توقف تولید فرصت ورود کالاهای مورد نیاز را با کمترین کیفیت و بالاترین قیمت بدست میگیرند خداوند کمک کند
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
این تازه اولی شه. یکی یکی مشکلات رو میشه.
محمدرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵
میشه هر دروغی که می‌رسید نگید ما یادمون نرفته خاموشی های زمان روحانی را با اینکه نصف صنایع بزرگ را تعطیل کردند خاموشی داشتیم وزیر نیروی روحانی اقای اردکانیان را یادمون نرفته شخصی که صاحب امتیاز سه نیروگاه هست واصلا اعتقادی به نیروگاه خورشیدی نداره الان هم گزینه وزارت نیرو هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
اتفاقا حکومت که سنگ اصولگرایان را به سینه میزد و در دوره آخر تیم رییسی را سر کار اورد گندکاری وحشتناکی زد . الانم حکومت عمدا پزشکیان را اورد که خودش اصلاح طلب هست را تخریب کنن یعنی تمام گندکاریهای دولت رییسی را گردن اصلاح طلبان بزارن . ولی پزشکیان هم اگه این قضیه را نداند .مردم میدانن که دلار ۴۵۰۰ تومانی دوره روحانی به ۷۰ هزار تومان رسید . واقعا اصولگراین ریدن به خودشون و مملکت رفت
منصور
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
خوب توی زمان مسئولیت اقای رییسی تو این قسمت کم کاری شده اینم ادله و مدرک چرا بهت برمیخوره دوست عزیز ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱
بیچاره مردم بی نوا سرنوشتشون دست کیا افتاده کسیکه یه مسجد رو بلدنبود مدیریت کنه رئیس جمهورش کردن مملکتم رو به نابودی محض رسوند
ح
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
انشالله به امید خدا همه مشکلات حل خواهند شد قیمت بنزین طبق کد ملی واریز شود من که ماشین ندارم اکثریت بعضیا ده سواری چرا تنها حق منم استفاده کنند با کد ملی واریز شود بنزین هر ایرانی....با سلام ریس جمهور دکتر پزشکیان مرد عمل از جنس مردم...28سال بیشتر است سه عنوان معلولیت شدید دارم بدون خونه اجاره نشین اندک ماهانه سرپرست خانواده ندیدم حق پرستاری تا به امروز کسی اصلأ انگار معلولان نمی‌بیند ما معلولان بدبخت بیچاره با اندک ماهانه بدون خونه اجاره نشین پول دکتر دارو درمان معلولان سرپرست خانواده همیشه شرمنده خانواده هستیم ما معلولان چیزی ندیدیم سال ۹۹ شصد درصد فروختیم پولش خبری نیست و الان شده امروز فردا امروز فردا آقای خاندوزی قول داده بود قبل عید سهام عدالت جاماندکان فرزندان بهزیستی واریز میشود تنها وعده بیش ندیدیم سود سهام عدالت جاماندکان فرزندان بهزیستی و مردم یک ماهه امروز فردا امروز فردا شده تا کی تمام میشود امروز فردا بنده های خدا کمر شکن گرونی واریز کنید مردم نیازی مندن والله بخدا کفاف نمیده ماهانه اندک معلولان بدون خونه اجاره نشین پول دکتر دارو درمان و هزاران مشکلات زندگی شرمندگی پیش خانواده
لطفاً لطفاً لطفاً معلولان شدید بدون خونه اجاره نشین اندک ماهانه دریابید مسعولان محترم ممنون سلام علیکم ‌..پیروزی دکتر پزشکیان مرد عمل انشالله ماده ۲۷ معلولان چندین سال است اجرا شده توسط شما نمایندگان مجلس و دولت اجرا نمیکنید چرا ما معلولان نه سیاسی نه اختلاسگر نه وطن فروش نه ضد انقلاب نه دزد ووووو هیچ کدوم نیستیم تنها آفریده خدا معلول هستیم و همیشه در صحنه های مختلف ایران وطنم پاره تنم مثل انتخابات مجلس و رئیس جمهور همیشه رأی دادیم و خواهیم داد خواسته ما معلولان واقعیت معشیت است با اندک ماهانه بدون خونه اجاره نشین پول دکتر دارو درمان معلولان سرپرست خانواده چند معلولیت حتی پول حق پرستاری هم نمیدن معلولان شدید و خیلی شدید حق پرستاری باید واریز شود دو سال است عیدی معلولان قطع کردند هنوزم چشم انتظار موندیم اندک عیدی شاید واریز کردند و آقای خاندوزی قول داده بود قبل عید سهام عدالت جاماندکان فرزندان بهزیستی واریز میشود تنها وعده بیش ندیدیم لطفاً همه مسعولان محترم کمک کنند دست در دست هم دهند بلکه کشورمان ایران نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری و معشیت گرونی کمر شکن لحظه به لحظه ثانیه به ثانیه قیمت اجناس عوض میشوند حل شود چیزی حز این خواسته ما معلولان و جانبازان و مردم ایران نیست معلولان بدبخت بیچاره هم دریابید اندک ماهانه بدون خونه اجاره نشین شرمنده زنو بچه ها نشیم صدای معلولان بشنوید و دریابید شرمنده زنو بچه ها نشند با اندک ماهانه بدون خونه اجاره نشین ما معلولان همیشه در انتخابات مجلس ریاست جمهوری و شوراهای شهر روستایی حضور داربم ولی ما معلولان بدون خونه اجاره نشین اندک ماهانه درنمی یابند همیشه شرمنده زنو بچه ها شدیم خیلی سخته شرمندگی پیش خانواده آرزوی مرگ میکنیم شرمنده خانواده نشیم واقعیت ?
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶
حرفای مفدتونو بزارید کنار.باورش سخته شما استاد دانشگاه شریف باشید.که به فکر مردم نباشید.دوره آقای روحانی هم یخچال وهم تلوزیون من سوخت.اقتصاد به شرط اینکه از جیب ما بره چه معنی داره به جاش شما تلاش کنید تولید برق و افزایش بدید و به جای صادرات برق از همون برق برای چرخه اقتصاد استفاده کنید و شاید سود بیشتری هم نسبت به صادرات داشته باشه.بجای تخریب گروه قبلی تلاش کنید خودتون بهتر باشید
امیر علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
والله این کار نکنید، همین الان هم ما تو قبض برق خانگی گیر کردیم الان گرفتار شما شدیم
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
این کارشناسها واقعا تو ایران بودن یا بواسطه لطف اقای ریسی اومدن ایران زمان روحانی که تابستون ۳الی ۴ساعت برق خونه ها هم قطع میشد بماند که کارخانه ها تعطیل شدن ..اگه اینها میخوان دولت رو تحویل بگیرن که وای به حال ملت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
این ها همون کارشناسان آقای پزشکیان هستند که فقط یک راهکار بلدند مقصر دولت قبلی است . مردم به شما رای دادند مشکلات را حل کنید نه کاسه چه کنم به دست بگیرید عرضه ندارید کاری بکنید لطفا نظر ندهید.
گگه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
ابن به اصطلاح استاد زایشگاه تا کنون کدام گوری بوده ،که امروز دارد اراجیف می بافد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
زمستان سخت اروپا... تابستان سخت‌تر ایران
خداییش فقط حرف مفت زدن بلدیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
خیلی بی شرفید.
راستگو
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵
در شهر خرم آباد نزدیک بزرگ راه پلدختر آقای ایستگاه تولی. برق خصوصی زده و به کمک اصفهانی‌ها از این دستگاهای مزرعه بیت کوئین که برق زیادی مصرف می‌کنند احداث و در خفا کار تجاریغیر مجاز انجام می دهد. لطفا رسیدگی فرمائید
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
بدلیل گزاشتن جوانهای بی‌تجربه وفاقد کارنامه وتخصص در اون شاخه نه تنه کلی. و آزمون وخطاو نابودی قشر متوسط شکل گرفت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
بی انصافی خوب نیست،الحق جناب محرابیان وزیر محترم نیرو در زمینه آب وبرق تلاشهای خوبی داشته وقابل تقدیر هست.
حقیقت
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶
این رسانه نشان داد رسانه بی ارزشی است
برق نیوز
سه ساله همه اخبار تبلیغاتی محرابیان یا موفقیتهای آنها منتشر می شود حالا که دیدگاه مخالف محرابیان منتشر شده بی ارزش شده!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
سلام زمان دولت تدبیر و امید یادمون نمیره هر روز برق قطع میشد دولت ۸ سال دست دارودسته همین افراد وراژ بود که همیشه مدعی هستند و مصوبان اصلی وضعیت ناتراز امروز
وزیر راه روحانی افتخارش اینکه تو ۸سال یه واحد هم مسکن درست نکرده
الحق که شعار مرگ بر منافق برازنده دارودسته روحانی است
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
خدا دوتا جناح لعنت کنه هی ...مفت نخورید بی عرصه گی هاتون رو بابهونه کردن دولت قبل لایه پوشانی نکنید کداخدای شما امریکا کدخدای اونا روسیه چین
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
نه که شهید رئیسی دولت آباد وگل و بلبرینگ تحویل گرفته بود
بی شرف یادت رفته هر روز برق کل مملکت قطع میشد زمان دولت روحانی
خدایی تو ۳ سال دولت شهید رئسی کی برق مثل اون موقع قطع میشد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
این.قدر.برا.رئس.جمهور.جدید.حاشیه.واخبار.نادرست.تحویل.ندهید.دولت.سیزدهم.هم.خیلی.کار.کرده.بیش.از
توان.درخیلی.ازبخشها.پیشرفت.خوبی.داشته.خراب.
از.شماه.تحویل.گرفته
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
میشه بفرمایید دولت روحانی که ۸ سال مملکت دستش بود چقدر در این زمینه سرمایه گذاری کرده بود
بی شرفی هم حدی داره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳
خفه شو بابا ...زیاد نخور این ...میلاد بیاد هیچ غلطی هم نمیتونه بکنه از الان داره گربه رقصانی میکنه تو و امثال تو بشر هم که معلوم نیست چقدر ازش پول گرفتین دارید براش چاد صاف میکنید، دولت شهید رئیسی هرچی گزارش داده عین واقعیته شماها عرضه ندارین ...
Mjr
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
آقای دکتر یا آقای کارشناس طوری صحبت میکنه که انگار وضعیت برق فقط حاصل همین سه سال هست ،نه آقای عزیز این وضعیت حاصل هشت سال ندانم کاری و عدم سرمایه گذاری هشت سال دولت حسن روحانی است که اگر با همون دست فرمون جلو می‌رفتیم الآن کل کشور در خاموشی بود ضمناً ایشون در اون هشت سال کجا بودن که مقاله بنویسن و راه کار بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
آقای کارشناس یاد ت رفته دردولت روحانی برق هرروز قطع میشد
اگه امروز کمبود برق داریم دست پخت دروان روحانی یکم هم انصاف خوب چیزیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
...مفت خوردی، زمان روحانی لال بودید؟
ناشناس
جناب برق نیوز .قرار نیست شما هم مانند سایتهای زرد هر کلمه زشتی را که از دهان آدمهای بی فرهنگ درمیاد را منتشر کنید..به نظر منزلت شما و صنعت برق بالاتر است. با عذرخواهی پیام را حذف کنید
برق نیوز
ممنون از تذکر شما. بله از دست ما در رفته بود و منتشر شده بود
ضمن عذرخواهی، اون کلمه را حذف کردیم.
البته این کلمه جزو کلمات منشوری مطبوعاتی نیست
محمد نصیرزاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
بازم دولت روحانی شروع کرد مقصر همه چیز دولت قبلی است و نمیذارن کار کنم و با حجاب میجنگم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
اف و لعنت بر بی وجدان 8+3
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
دولت این همه درآمد داره چرا سرمایه گذاری نمیکنه. قبض های آب وبرق دوسه سال قبل را مقایسه کنید ببینید چه خبره واقعا قبضهای نجومیه پس این پولها کجا خرج میشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
از زمان روحانی درصنعت برق سرمایه گذاری نشد وبه بدترین شکل باکمبود برق وتولید کشور مواجه بود در دولت شهید رییسی اقداماتی انجام شد والان وضعیت اززمان ذوحانی بهتراست باید انصاف داشته باشیم
مظفری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
خدا را شکر که دشمنان ما را از احمقها آفریدی.
قطعی برق در دولت روحانی و جیره بندی ان را خیلی زود فراموش کردید یا فراموش نکردید غرض و مرض دارید یا دستور.
در این 3 سال چند بار قطعی برق داشتیم کمی فهم و درک خدا عنایت فرماید.
احسان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۵
بعضی ها خیلی راحت به کسانی که نیستن از خودشان دفاع کنن تهمت می زنن. ما در دوره شهید رئیسی کمترین میزان قطعی برق را داشتیم و مدیریت مصرف برق بسیار عالی.
دیده بان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
استخدامهای بی برنانه ،واگذاری پستهای مدیریت به افراد فاقد صلاحیت ، عدم بازرسی و بررسی عملکرد شرکتهاهی تابعه از نظر حسابرسی عملیاتی ، عدم ورود جدی به مقوله بهره وری ، نارضایتی عمومی کارکنان کارمندان ، عدم تحقق شعارهای دولت ، تعریف و ابلاغ پروژه های غیر موثر و ناکارآمد و ...در آخر ورود به عرصه سیاسی کاری و جناحی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸
وقتی شرافت نداشته باشی زر مفت میزنی،لعنت خدا بر افساد طلبان بی خاصیت
باختر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
مسؤلین برق باختر باید دادگاهی شوند لرستان را هم نابود کردن با گماردن مدیر نالایق واحداث پستهای کمپکت ونوچه پروری
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
چقدر بی چشم و رو هستید شما!!! چقدر بی چشم و رویید!!! واه واه واه!!!
اگر واقعا خرابه‌ای هست از دولت روحانی به ارث رسیده که هشت سال به گفته خودش تمام کشور را از آب خوردن مردم بگیر تا اقتصاد و مسکن و انرژی تعطیل کرد و گره زد به برجام.
در دولت شهید رییسی بود که تمام بدهی های دولت روحانی پرداخت شد چندین هزار کارخانه ی تعطیل مجددا راه اندازی شد و کشور از لبه پرتگاه دور شد.
در حوزه انرژی هم تولید برق کشور از ۲۰۰۰ مگاوات به ۴۰۰۰ مگاوات افزایش پیدا کرد. تازه اگر اگر اگر پزشکیان بتواند مشکل را بیش از این حل کند به خاطر ریل گذاری شهید رییسی برای تولید ۳۰۰۰۰ مگاوات انرژی تجدید پذیر است.
پس این دروغ های کثیف سیاسی را تحویل ما مردم ندهید. مردم را کودن فرض نکنید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۹
جناب اورعی راجع به چیزی که رئیسی تحویل گرفت و روندی که تو دوره روحانی آغاز شد نظری ندارن؟!!!
ا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
لطفا خفه شو.
۸سال روحانی حتی یک نیروگاه نساخت و رشد سرمایه گذاری صفر بود و شرکتهای تولید برق طلبکاران عمده از دولت بودن که ورشکسته شدن.
اما در ۳سال بیش از۱۲ هزارمگاوات برق پاک و تولید لوازم و صنایع بهینه در مصرف برق تولید شد.۳سال خاموشی نداشتیم.کمی انصاف داشته باش هرچند همیشه از شما و سلف شما بی انصافی موج میزند و از ملت طلبکار.آقای پزشکیان فقط با رای ترکها به این مقام رسید وگرنه نه برنامه ای داشت نه وعده ای داد که عام پسند باشه.هرچند آدم خوب و متدین و موجهی هستن نه برای ریاست جمهوری.حتی جلیلی هم که برنامه دارد مناسب نیست.
متاسفانه با خلأ مدیر کشوری مواجه هستیم و باید تربیت کنیم اونم از نوع اسلامی ایرانی.
ح
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
اردوان روحانی میگفتی وضعیت چگونه بود در دولت روحانی هوا اینقدر گرما نبود واین همه افزایش مصرف نبود در دولت روحانی هرروز خاموشی 6.7ساعت خاموشی داشتیم چرا الان خاموشی نداریم شما اصلاح طلبان نه دین دارید نه ایمان ننگ برشما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
اینا رو برای طرفدارای اقای پوزبندیان بگید ما که جریان معاهده پاریس و خاموشیهای تابستان دولت روحانی رو فراموش نکردیم ،یعنی ...تر شما اصلاحطلبا نیست
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
یادمان نرفته قطعی های برق دولت روحانی رو .یادمان نرفته بدبختی هایی که در دولت روحانی کشیدیم .اتفاقا با روی کار آمدن شهید رئسی نفسی کشیدیم و قطعی برقها به حداقل حداقل رسید .خدا لعنتتان کند که اینقدر پدرسوخته و بی وجدان هستید که این اراجیف رو تحویل مردم زود باور میدین اگر این حرفها رو نزنید بهتون پست و مقام نمیدن در دولتشون؟
یک ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
... ، استاد... نه دانشگاه،آخه ... زمان رئیس شما حسن روحانی حتی برای مناظرات ریاست جمهوری برق رو به زور در خونه ها نگهداشتن ،ما توی جنوب از گرما هلاک شده بودیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۴
آره ارواح عمت
احمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
آقای استاد دانشگاه ، چرا فکر می کنید با یک مشت بیسواد طرف هستید، ناترازی برق در هشت سال دولت روحانی بوجود آمد که چون محرمانه ، پایبندی ایران به پیمان آب و هوایی پاریس را قبول کرده بود، هیچ نیروگاهی نساخت تا مثلاً ایران جزو کشورهای آلوده کننده هوا نباشد و کاپ اخلاق بگیرد!
امثال شما در آن سالها خفه شده بودید و همراهی با نظام سلطه را تایید می کردید و کاری به منافع مردم نداشتید.
مجتبی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
کاش ایقدر اراجیف نمیگفتید
3 سال دولت رئیسی قطعی برق نداشتیم، شما کدوم گوری بودید از اون شرایط ی خبر پخش کنید
روزی 700 نفر کشته کرونا رو چرا نمیگفتید،
...شی های دروغ گو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۴
تف به شرف نداشته ات برق نیوز
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱
برق در دولت روحانی مشکل پیدا کرد این را همه مردم می‌دانند از همین حالا شروع کردین نمیتونین کار کنید بزارین گردن این واون
س
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
چرا یادشون رفته تابستون زمان روحانی ،هر روز در یک منطقه خاموشی در تابستون داشتیم.
در شهرک صنعتی کار اکثر کارخانه ها بعلت نبود برق خوابیده بود!!!
الان که ما خاموشی نداریم؟؟؟؟
بعضی ها فراموشی دارن؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
چون که استاد دانشگاه هستی در حوزه برق هر چی می گویید حق به جنابتان هست یعنی فقط تو راست می گویید اصلاشما کجای کار دولت هستی که از چیزی خبر داشته باشید و بتوانید قضاوت کنید شما تئوری بلدی وگرنه در عمل کجای کار هستی دولت سیزدهم تو سه سال با آن کارنامه فضاحت بار روحانی می خواستی فورا" همه چیز گل و بلبل شود و تمام ناترازی ها رفع گردد به این خیال باطل باش و فکر نکن زرنگ هستی نیروگاه ب ق حالا آبییا گاز و یا هر چیز دیگر مگر شوخی است توی دو سه سال احداث و رفع کمبود شود .
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱
این نظر #سرطان_افسادطلبان است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
اینم معلوم نیست تاالان کجا بوده ۸سال دولت حسن روحانی رویادش رفته دم به ساعت برق میرفت فکرکنم توقطب شمال خوابب تشریف داشتن تازه از خواب بیدار شدن اسم خودش رو هم گذاشته استاد
فاب
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
ای بابا..از همین الان بهانه تراشی نکنید اگه خرابه هست پس چرا ایهمه پول پاشی و سروصدا برای رسیدن به قدرت..میتونه راحت استعفا بده هنوز که چیزی نشده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
حرف مفت و بی اساس. هنوز از رئیسی کینه دارید. چقدر بدبختید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴
دروغگو خدا لعنت کنه شما دروغگوهارو
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۰
نابودی پرسنل و سیستم برق دوره روحانی نابود شد نه این دو سه سال ،واقع بین باشید
ماهان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳
دم سمت کتاندی آفرین بدبخت دنیا اینقدر ارزش داره والا آخرتی هست چقدر آدم های زیرخاکی راستی زمان روحانی کجا بودی بی همه چیزها الان مشکل برقه این همه آدم دارن تلاش میکنن نمیبینی عجب

بزودی بزودی صبرکنید...
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶
فقط شما می‌فهمید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
عین چیزداره دروغ میگه .من خودم دارم توی شهرک صنعتی کارمی کنم امسال قطعی برق نداشتیم تا الان هیچی دروغگو
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
حرف مفت نزن اینها همش گوه کاری دولت روحانیه ملت کور کر نیستن تو بیای نظر بدی اینجا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
کسی که این نظر داده احتمالا مردم براش مهم نیستن که راحت میگه باید برق از مصارف خانگی بگیریم و به صنعت بدیم خب از آقای پزشکیان بخواهید که برق خانگی قطع کنه و بده صنعت گور بابای مردم آره مهندس جان باشه
Ali
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴
فرق آدم کثیف را با آدم کثافت در این مقاله دید. آخه کثیف زمان روحانی که خرابی داد ریسی را ندید و آدم کثافت باز زمانی که دولت ریسی که سعی کرد مشکلات را کمتر کند نادیده می گیرد و می گوید اینو ریسی به پزشکیان داد. صد البته که کثیف کثافت پست است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
این آقای هاشم اورعی تحصیل کرده انگلیس هست وخیرسرش استاد دانشگاه هست اگه واقعا استاد دانشگاه هستی چندماشین برقی درست کردی مشخصه رفتی انگلیس فقط مثلحسن آقای روحانی دوره خباثت گرفتی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
خدا رحمتش کنه آقای رئیسی
خیلی برای ایران زحمت کشید
یکی هم روحانی که کشور را ویرانه تحویل داد
م
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
با عرض سلام و ادب.واقعا خجالت نمی کشید.بگذارید چند وقت بگذرد و بعد پوستین عوض کنید. در راه سد سازی و تامین برق کشور رئیس جمهور شهید شد.حالا با گستاخی تمام اعلام میکنید خرابه! واقعا.....‌
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
بله،وقتی دولت روحانی در طی ۸ سال که باید ۳۰ هزارمگاوات برق تولید میکرده،فقط۱۰ هزارمگاوات تولید میکنه،معلومه که میزان تولیدی در این ۳سال کفاف نمیده،اینها رو در دولت روحانی باید میگفتید که خفه بودید.
صادق
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
اون آدم بی اخلاق و سهم خواه که این اراجیف را گفته بیاد بگه تو دولت روحانی کدام نیروگاه و کدام تولید را راه انداختند و در عوض تقاضای مصرف چقدر رشد کرد دولت شهید رئیسی در این ۳ سال فقط تونست افتضاحات دولت روحانی را تا حدودی جمع کند.
به والله که شهید رئیسی به همه شما بی وجدان‌ها شرف داشت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
تو که راست میگی . لعنت بر خاینین و ناکسین و مفسدین و مارقین و دورغ ها و دزدان .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
لطفاً آمارهای دولت قبل شهید رئیسی رو هم بیان کنید البته اگه صادق هستید
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹
اولا همونی و تحویل میگیره که روحانی تحویل شهید رییسی داد دوما نفهمی های خودش و میخواد گردن شهید رییسی بندازه ؟ میخوای چی کار واسه مردم انجام بدی ؟ این سوالیه که باید قبل از ثبت نام ریاست جمهوری از خودت میپرسیدی
fateh
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
خیلی جالبه یه جور حرف میزنید انگار مردم یک مشت ابله هستن که خیلی راحت میشه بازی شون داد ، آقای استاد شما اطلاع نداری که کارخانه‌های باید فکری برای تولید برق مجموعه خودشون داشته باشن حالا ژنراتور یا .... اگه برق به بخش خانگی تعلق نگیره مردم باید خانواری برای خودشون ژنراتور تهیه کنند؟ البته که کاملا مستحضر هستیم که شما وظیفه تخریب دولت سیزدهم و دارید و شروع بکار فرمودید که اگه فردا مشکلی داشتید داد و هوار تقصیر دولت قبل هست و شروع کنید ولی بد نیست بدونید داشتن شرافت برای انسان لازمه و تقصیر دولت قبل دیگه برای این طیف جوابگو نیست تموم کنید این رذالت اخلاقی و
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳
دولت رییسی وارث ۳۲ سال مشکلات انباشته از دولت‌های اصلاح‌طلب بود.
او خیلی مرد بود و شهامت داشت که در سال ۱۴۰۰ و در شرایط فوق‌بحرانی سکان دولت را در دست گرفت.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
خرابه دولت چپاولگر تو تحویل دولت فعلی داد و دولت فعلی آباد کرد و بدون قطعی برق تحویل می‌دهد.
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
واقعا رفتارتون غیر منصافانه است
ما هنوز خاموشی های نوبتی در تابستان ۱۴۰۰ که محصول بی توجهی و عدم کفایت مسئولین در دولت روحانی بود به یاد داریم
م ر
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
فکر نکنم از شما جماعت بی شرف تر باشه چرا که در ۸ سال دولت روحانی هیچ کاری در خصوص افزایشی جهت ایجاد نیروگاه از هر نوعش نشد وبه حدی که برق هم در تابستان قطع میشد و هم در زمستان بفرمائید اون موقع زبانتان کجا بود لال مونی داشتید حالا با این همه کار و افزایش زبونتون از یه جایی تون زده بیرون
لطیف شبگاهی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
متاسفانه چهل درصد از برق تولیدی در مسیر تولید و انتقال و توزیع از بین می‌رود به خاطر شبکه مستحلک
عباسعلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
کلا دولت سیزدهم همه چیز را نابود کرد
ح.پ
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳
این ۴۵سال انقلاب چرا تمام بدبختیهای این دوران مردم تحمل کنند اما یکی نیست بپرسه کی این مشکلات بوجود آورد کی باعث این مشکلات شده ؟ البته اگر هم پیدا کنند با رانت و اختلاس و دزدی معافش میکنند و آب از آب تکان نمیخورد فقط آمریکا و انگلیس و اسرائیل ووووومقصرند
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
داریم کم کم به نتیجه بدتر از دولت روحانی نزدیک میشویم
به دولتی رای دادیم که تمام وزرایش در تمام رده ها میگویند ما نمی‌توانیم ، نه نمیشه یاد فیلم کارتونی گالیور افتادم یکیشون همیشه می‌گفت من میدونستم نمیشه من میدونستم
نوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۱
خیلی نامردیه که اینجوری میگی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۴
ما تو هرمزگان زندگی میکنیم یکی از گرمترین استانای کشور، در دولت روحانی تو دمای ۴۵-۵۰درجه‌ی جنوب ظهرا برق میرفت ولی الحمدالله تو این چند سال دولت رئیسی ما این قطعی برق رو نداشتیم بقیه استانارو نمیدونم.
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
مزخرف می فرمایید،در طول 3سال ما قطعی برق نداشتیم،چطور پزشکیان خرابه تحویل گرفته ،چه چیز هایی تو سرتون هست؟
ShR
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
واقعا خنده داره، یعنی خاموشی های دولت روحانی یادتون رفته که چقدر مردم رو اذیت کرد؟؟!!
یعنی همون وزیر روحانی خوبه که می گفت وارد مافیای نیروگاه سازی نمی شویم؟؟!!
ما نفهمیدیم از کی تا حالا نیروگاه ساختن شده مافیا؟؟؟؟ حالا همونا اومدن میگن خرابه تحویل گرفتیم.
واقعا شرم بر شما باد...
بی قرار
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵
به مردم دروغ نگویید رئیسی در این سه سال به اندازه سی سال کار کرد بنده خدا وزیر نیرو هم فعال بود شما انتقال آب خلیج فارس را به کرمان در نظر بگیرید در همین سه سال سه تا چهار برابر تمام دولت روحانی تلاش کرد
محسن
Iraq
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
جناب آقای مثلاً استاد
آیا این خرابه در این دولت اتفاق افتاد.
یه مقدار کندر بخور بزار حافظه ات درست کار کنه.
نمک نشناسی هم حدی داره.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۹
الان محصولات کشاورزی دهها برابر رشد کرده و صاحبان چاهها کشاورزی اب زیرزمین را غارت و برق تقریبا رایگان استفاده می کنند در حالیکه یک کیلو لوبیا تا صدهزار رشد کرده یا حتی علوفه و جو و گوشت ..دولت فقط فشار به بخش خانگی و کارگاهها می اورد..اطراف چاه صدها لامپ پرمصرف زده شده چون پول برق یک چاه با درامد پانزده میلیارد در سال حدود ۳۰میلیون می اید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۱
حرف مفت نزنید اگه رییسی نبود الان روزی دوازده ساعت خاموشی داشتیم.شما و مسئولان بی کفایت اصلاح طلب گند زدید به زندگی مردم.اگر دولت احمدی و رییسی نبود الان کشوری هم نبود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
خوب بیادبره مگه زوره قبول نکنه از همین الان دارین خرابکاریهای که میخاین بکنین می ندازین گردن دولت قبل هرچی خرابیه از دولت روحانیه دارین گوش مردم پر می کنین شما اصلاح طلبا تو جلسه خصوصی خودتون گفته بودین دولت رئیسی به چهل روز هم نمی رسه بس که خرابی وبدهی براش گذاشتین
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
خفه شین دیگه پررو ها
علی
Belgium
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
مزخرف نگید

ما اینقدرها هم فراموشکار نیستم کمبود برق و قطعی ان بخاطر کم کاریهای دولت حسن کلید بوده که همچنان مشکل برقرار هست
ملت
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
این ابلع چرا نمی فهمد که موج گرما خیلی از کشورها را درگیر کمبود کرده وربطی به ناترازی تولید برق ندارد مصرف بلااست استاد بی سواد دانشگاه
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰
بزرگوار شما در پایان دولت روحانی لال بودید وبا دیدن آن همه قطعی برق و مشکلات هیچ صحبتی نکردید ولی الان با این همه تلاش دولت خدمت میگید ناترازی برق و انرژی و...خدا هدایتتون کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
زمان روحانی لال بودی، یادت رفته چقدر برق می‌رفت، ضمناً رییسی نه، شهید رییسی
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰
دردولت روحانی هرسال تابستان برقها قطع می شد پارسال وامسال تاالان برقی قطع نداریم عجب قطعی برقیست
سجاد
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
شما دیگه مرزهای بی شرفی رو جابه جا کردید صنعت برق تو دوره روحانی رسما به فروپاشی نزدیک شد اگر تلاش شبانه روزی این دولت نبود که دیگه هیچ
الان مدعی هم هستند
حیف که مردم ساده لوح یاری نکردن وگرنه الان تو زباله دان تاریخ داشتید سر می‌کردید واسه خودتون
اسماعیل عبداله زاده
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
صنعت برق زا دولت روحانی نابود کرد..یادمون نرفته هر روز برق منازل قطع بودن
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
آخه چرا اینقدر کوته نظرید هنوز چیزی تحویل نگرفتند هنوز ریاست جمهوری ایشان تنفیذ نشده اینهمه دادو بیداد راه انداختید در ثانی چرا در هشت سال روحانی صداتون در نمی آمد هر روز کارگاه ها از نبود برق تعطیل بودند اون همه کارگاه از جمله کارگاه تراشکاری خود من بعلت روکود قادر به ادامه کار نشدیم و جمع کردم. جوابش بدهید. والا خفه شوید.
همایون
Germany
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
محرابیان ضعیف ترین وزرای احمدی نژاد و رییسی بوده و هست و حتما بایستی بابت ناکارآمدی و سومدیریتش بازخواست و محاکمه شود. آنها که میدانند لیاقت پست را ندارند و قبول میکنن خیانتکار به کشور محسوب میشوند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
ای کور دلان مگر خاموشی‌های دوران روحانی را به این زودی به فراموشی سپردید؟؟؟!!!
امام حسین (ع) اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید؟؟؟؟!!!
مسعود
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
مگه دولت رئیسی برق آباد تحویل گرفته بود که حالا خرابه تحویل می دهد به پزشکیان هم کیشان پزشکیان ویرانه تحویل داده بودن اززمان دولت سیزدهم فقط برق و گاز قطع نشددولت روحانی که به کل زیر ساخت کشور را نابود کرد این آقا کجابودن تا حالا که خفه خون گرفته بودن وقتی ملت توی گرمای تابستان برق نداشت صف نان زمان روحانی که نوب واقعا تاسف آور هستن آقایون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
صنعت برق خرابه است اما خرابه از زمان روحانی تحویل خدابیامرز رییسی شد و ایشون الحق و انصاف مقداری آن را بهبود داد به طوری که خاموشی ها نسبت به روحانی خیلی کمتر شده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۲
ظاهرا این استاد دانشگاه کند ذهنه چون همه میدونن خاموشی زمان حسن روحانی بیشتر بود
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳
اتفاقا این اولین مطلب راجع به بهران برق نوشته شده در دولت روحانی توربین برق خرمشهر خریداری شد ولی محرابیان گمش کرد مثل دکل نفت البته گفتند به تولید برق آسیب نزد.،!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳
یکی از عوامل ناترازی در تولید برق مدیرعامل شرکت برق حرارتی می باشد که در گزارشات هیئت مدیرها شرکتهای مدیریت تولید برق اعدام راندمان رو خیلی بیشتر از مقدار واقعی در نیروگاه اعلام میکنند در حالیکه این چنین نیست و همچنینی صورتهای مالی این نیروگاهها بدور از واقعیت موجود در ای شرکتها تهیه و تدوین میگردد واکر نیروگاهها رو زیان ده نشان داده واکر هم سود دهی در صورتهای مالی این شرکتها نشان داده شود همگی غیر واقعی وبر خلاف رویه های جاری در قوانین و مقررات می باشد وای رو خود پیشاهنگ کاملا واقف وآگاه می‌باشد دولت جدید حتما باید با این قضیه و مدیرعامل وعوامل دوست اندرکاران این قضیه بشدت برخورد نماید از جمله در نیروگاه بیستون ... آیا کسی هست از این آقا بپرسد که چقدر بابت چرخدنده های گیربکس کولینگ تاور به نیروگاه هزینه تحمیل نموده است؟
ابراهیم
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴
برق نیوز میشه ک.. نگی.
برق نیوز
برق نیوز هم اخبار حمایتی را کار می کند (صدها خبر) هم اخبار انتقادی (چند خبر)
نمی شود که صرفا آنچه که شما دوست دارید کار شوید! واقعیت با مصلحت فرق دارد
سید شجاع
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
زمان روحانی کشور به بحران و فاجعه ای رسیده بود که اگه یک ماه هم ادامه پیدا میکرد نابود میشد و آقای رئیسی کشور را نجات داد اگه دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید
خدا رئیسی عزیز رو رحمت کنه
و خائنین و دشمنان جمهوری اسلامی ایران رو نابود کنه
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
خرابه زمان روحانی بود زمین سوخته تحویل گرفت اسب زین شده تحویل می گیره خیلی ببخشید اگر شهید نمی شد فرایند بازسازی کشور ما تمام نمی موند شماها برای نابودی می یاد اگر نه چرا 1400 از همتی حمایت نکردید چون اون زمان جهنم بود همه تون فرار کردید این آمار های دروغ هم می گید که مثل زمان روحانی که گفته بود خزانه خالی برید مذاکره
قاف
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۴
خدا قضاوت کند برای یابگوهای ظلم
قطعی روزانه چند ساعتی برق 1400وقبل آن را فراموش کرده اند
اللهم لعن ظلم حق محمد وآل محمد
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷
آقای کارشناس چهار سال دیگر بیا همین غلطی که میکنی پاسخگو باش فعلا صاحب خانه نیست کفتار ها جولان می دهند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
لطفا دروغ تحویل مردم شریف ایران ندهید.... شرف خودتون با ..... نفروشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸
بله درست میفرمایید
اینو هم از برق رفتن های مکرر دولت روحانی میشه فهمید
هم از گرون شدن بنزین در اون دولت
البته اگه مزخرف دونستن ساخت پالایشگاه و پتروشیمی توسط وزیر نفت وقت و مسکن توسط وزیر راه و شهرسازی و حتی اعترافات جهانگیری در اوضاع و احوال کشور را در دولت روحانی بزاریم کنار که باعث شد از صادر کننده بنزین به تولید کننده بنزین تبدیل بشیم.
و...
این سر قصه دراز دارد
اسماعیل
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴
هنوز کار دولت شروع نشده تخریب دولت قبل شروع شده با این فرمون سال دیگه اعتراضات مردمی شروع میشه
لیلی
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
امان از خباثت،پستی،پلیدی و دروغگویی رسانه های اصلاح طلب. پناه بر خدا، پناه بر خدا، پناه بر خدا. الان تویه این هوای گرم و مصرف بالای برق، همه دارن بهره مند میشن حالا تو دوره روحانی پوست همه رو‌کندین با قطع برق و ...
حسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
سلام
دولت آقای رئیسی خرابه تحویل داد یا تحویل گرفت؟!
بیشتر کارهایی که می گویید آقای پزشکیان باید انجام دهند که در دولت آقای رئیسی شروع شده بود!
بیشتر از تمام دولت های پیشین در دولت آقای رییسی نیروگاه خورشیدی یا درحال نصب یا بهره برداری نشده است؟!
یک طرح برای مدیریت یارانه ی انرژی تدوین و به صورت پایلوت در کیش در حال انجام نشد؟!
تولید موتورهای پر مصرف خودروسازها متوقف نشد؟!
واردات خودروهای برقی و هیبریدی تشویق نشد؟!
...
انصاف هم خوب چیزی است!!!
برق نیوز
در حوزه نیروگاه خورشیدی با شما موافقیم که در زمینه زیرساختها در دولت محرابیان اقدامات خوبی انجام شده و خیلی بهتر از دوره های قبل کار شد اما ظرفیت نصب شده خورشیدی زمان محرابیان بیشتر از دوره های قبل نبود.
خودروهای برقی توسط علی آبادی پیگیری شد و ربطی به محرابیان نداشت.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
پست ترین افراد کسانی هستن که در برابر یکسری جریانات زبان خود را بسته و چیزی نمیگن اما برای حفظ موقعیت و منفعت خود نسبت به افراد دیگر اقدام به پخش دروغ میکنند.
بادمان نرفته و نخواهد رفت که از سال 1400 به اینور برقها دیگر قطع نشد. یادمان نرفته کدام دولت بود که نسبت به ساخت و یا اورهال کردن نیروگاه‌ها کم کاری کرده بود و عدم انجام آنها رو به FATF و تحریمها بند کرده بود.
یادمان نرفته و نخواهد رفت که دولت شهید رئیسی مشکل برق کشور را حل کرد و قطعی برق نداشتیم
امیدوارم کسی که این تیتر را زده به خاک ذلت گرفتار بشه و هیچ وقت در زندگی روی خوش نبیند.
لعنت خدا بر دروغ گویان
خان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۴
هاشم اورعی ... اضافه کرد‌. ما نتیجه رو دیدیم حذف قطعی گسترده برق زمان روحانی. دم بچه های وزارت نیروی کابینه رئیسی گرم. زر اضافه نزنید‌
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳
استاد ارجمند دانشگاه چرا اولین اولویت را تولید برق در نظر می گیرید ، چون گاز نداریم باید برویم سراغ انرژی تجدید پذیر شما که کارشناس انرژی هستید چگونه میخواهید کارشناسان اینده را تربیت کنید.
شما که اعتراض میکنید برق را به خانه ها دادن اشتباه است و جای دیگر حرف خود را نقض میکنید که یارانه انرژی به دهک بالا چندین برابر دهک یک است آیا این معنا را نمیدهد که با عرضه چند کیلووات به بخش خانگی و چند مگاوات به بخش تولید با برق یارانه ای ، همان پرداخت یارانه به دهک بالاست ، مگر چند کارخانه دار دهه یک داریم از آن سو چند خانه وار دهه یک داریم ؟!!
از تمام این حرف ها گذشته چرا اولویت صنعت برق و رفع ناترازی را اصلاح الگوی مصرف و بهینه سازی نمیدانید ، شما یک استاد این مملکتید و از شما انتظار بیشتر میرود ، فقط منافع خود را در نظر نمیگیرید که اولویت یکم را تجدید پذیر مینامید؟!! آیا سری به صنعت و وضعیت تلفات اسفبار صنعت زده اید
شما اینگونه تبلیغ میکنید فردا وزیر جدید می آید سرمایه های کشور میرود بسمت انرژی خورشیدی و تلفات سنگینتر و باز وجود مشکلات برق ...........اولویت اول صنعت برق در رفع ناترازی حذف تلفات است از تولید گرفته تا مصرف در تمام بخش ها
در پیشگاه خداوند مسول است کسی که از اسراف منابع حرفی نزند
برق نیوز
درسته بهره وری در کشور ما نادیده گرفته شده است اما کاهش تلفات هزینه های زیادی نیاز دارد. مثلا تصور کنید بخواهیم ترانسفورماتورهای ما 2 درصد کمتر تلفات داشته باشند هزینه تعویض چند ده هزار ترانسفورماتور از کجا تامین شود؟ افزایش راندمان نیروگاه چقدر؟ کاهش تلفات اهمی سیم و کابلها چقدر؟ کاهش تلفات ناشی از بار راکتیو چقدر؟
با فرض اینکه حرف شما درست باشد و ما هم معتقدیم باید به بهره وری در ایران توجه ویژه شود اما از این محل فرضا 5 درصد افرایش راندمان داشته باشیم بازم کمبود خواهیم داشت. برای بقیه تولید برق مورد نیاز از کدام نوع تولید استفاده شود؟
ناسناس
در بخش تولید حدافل ۱۵ هزار مگاوات برق تلف میشود که بیشتر است ، اگر یک برنامه ریزی درست انجام شود از پاییز امسال تا خردا سال دیگه اندازه ۵ هزار مگاوات انرژی خورشیدی مصرف برق صنعت بهینه سازی میگردد، بنده در این زمینه فعالیت میدانی دارم و پتاتسیل کاهش تلفات در مصارف صنعتی با قدرت ۳۰ کیلووات به بالا را زیاد میبینم که اگر صنعتگر مجبور شود عرض چند ماه بسیار کاهش پیدا میکند همزمان انرژی تجدید پذیر هم کار شود.
در تمام بحث های کارشناسی اگر صحبت از تولید شد و از کاهش تلفات و بهینه سازی صحبت تشد آن مطلب کارشناسی نیست
بهاه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
آقای پزشکیان جرا دولت روحانی را نقد کردید که چرا مدام برق ادارات و کارخانه ها صنعت وخانه ها قطع می شود که باعث خسارات زیادی شد چقدر ازوسایل برقی مردم سوخت آیا اون موقع برق رسانی برق عالی بود ومشکلی نداشت اما دردولت شهید مظلوم که اصلا قطعی برق نداشتیم داغون وخرابه اگر این طوری که باید برق قطع بشه شما دم از عدالت حضرت علی می زنید درست نیست خدماتی شهیدی را که در راه این مردم وکشور واتفاقا انرژی واب جونشونو ازدست دادند این طوری مغرضانه صبحت کنید
فرامرز
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲
شما حق صحبت نداری،هروقت آقای پزشکیان گفتند کارشناس،اونوقت شماتشریف بیارید،راستی مگرشما کارشناسید که ایراد میگیرید.
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۱
مقصراصلی رئیس جمهورسابق روحانی هستش...والسلام
حیدر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۲
پزشکیان بیخود کرده این رئیس جمهورم مثل بقیه بی خاصیته
ح ن از مشهد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۷
۳ سال هست من برق خانه ام قطع نشده
خدا خیرشان بده
وهب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۳
خدا لعنت کنه بانیان زر و زور و تزویر رو!
خیلی بده اینجوری قضاوت کردن، ما یادمون نرفته که دولت روحانی با امضای قرارداد آب و هوایی پاریس از ساخت نیروگاه سر باز زد و توی اوج گرما مردم ایران رو بدون برق گذاشت ولی دولت رئیسی که اومد کمبود نداشتیم، چطور زمان روحانی ساکت بودید؟
خدایی هست.
قیامتی هست.
سوال و جوابی هست.
حسینی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۳
خرابه را روحانی تحویل داده بود با اون خاموشی‌های گسترده، تو دولت شهید رئیسی که خاموشی نداشتیم
اس
شهید !!!!!!!!
۱۱۰
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۴
زمان روحانی حتی برق برای مصارف خانگی هم نداشتیم. چرا فک میکنید مردم مثل خودتون گلابی هستن؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۲:۵۵
بیا بوشهر آگه تونستی یک ساعت کولر رو خاموش کنی نگی گرمه آون وقت بگو صنعت ما داریم تو گرما می پذیم تو فکر پولی
سحر
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۶
قرار نیست باغ آباد باآب وخاک مرغوب به دولت تحویل دهیم همون که درختانی کاشتیم شکوفه دادند در زمان شما اگه میوه دهد شاهکاره ولی اگر شکوفه هارابخشکانید ناجوانمردیه.مازمین خرابه راباغ کردیم ونهال داشتیم حالا آبش را خودت مدیریت کن وخاکش رامرغوبترکن تادانه تبدیل میوه شود.حالا کجای کاریم دشمنان رئیسی چه سو و سابقه برای دولت رئیسی خواهندساهت
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۳
اورعی حرف مفت زیاد میزنم به آبنبات چوبی بهش بدید تا ساکت بشه وابنباتش را لیس بزنه
ااا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۴
متاسفانه اکثر فاسد نیوزها دست اصلاح طلبا و دار و دستشونه.
ناترازی برق بخاطر همونایی هست ک الان دور آ.پزشکیانن.
دولت روحانی با بستن معاهده پاریس،باعث این خیانت شد.
توش قبول کردن کِ گاز گلخانه ای و هر چی ک باعثش هست رو ازش جلوگیری کنن،یعنی ساخت نیروگاههای برق ک با سوخت فسیلی کار میکنه ک اکثر نیروگاههای ایران رو شامل میشه و جلو ساخت نیروگاههای ایران رو گرفتن،همون طور ک جلو تحقیق و توسعه فضایی رو گرفتن و هسته ای رو نابود کردن و کارخونه ها رو بِ تعطیلی کشوندن و تورم ثانیه ب ثانیه ایجاد کردن و کلی خیانت دیگه.
متاسفانه عوام هر بلایی ک سرشون بیارن باز با زبون بازی و دروغگویی و فرافکنی میشه مجدد کلاه سرشون گذاشت و از یک سوراخ میشه بارها گزیدشون.
Z
اون پارگراف آخرتون واقعا حق بود
توانیری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۲
ایا تحویل ۹۴ هزار مگاوات نیروگاه و حدودا ۴۰۰ هزار مگاولت آمپر پست انتقال...خرابه گرفتنه..!؟ تنها خرابگی تحویل برقی است که پیشینیان به قیمت خیلی پائین به مردم و صنایع فروختند و دکتر پزشکیان بهیچ وجه نخواهد تونس قیمتا رو بالا ببره و اسراف در مصرف برق مثل گذشته بشدت ادامه خواهد داشت مگر آنکه در قیمتا تعدیل صورت گیرد
ایلیا جهرمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۰۸
خیلی بی انصاف هستید. ریشه و عامل اصلی مشکلات برق کشور ، در دولت روحانی است که برای خوش خدمتی به غربی ها به بهانه رعایت پیمان آب و هوایی پاریس نیروگاه ها را به تعطیای کشاندند و در آن دوره ساخت و تعمیر نیروگا ها تعطیل شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۱
متاسفانه چشم به روی همه پیشرفت ها بسته می شود وعنوان تحویل گرفتن خرابه دروغ بزرگی است ولی میتواند بگوید ما بهتر از گذشتگان کار خواهیم کرد تا پیشرفت تسریع گردد
ملکا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
بتده خدا پزشکیان ....
خدایاورش باشه
الهی آمین
Heidari
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۳
چرا ‌در دوره تحویل دولت ریسی از روحانی ا،
از زمین سوخته روحانی سخن نگفتید؟
A....
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۵
از مردم خجالت نمی‌کشی از خدا حیا کن باید جواب این آدرس غلط رو بدی یروزی‌ که بعد تعهدپاریس آقایون حتی یک مگاوات ب ظرفیت تولید اضافه نکردن توسه‌ سال چجوری جبران چندسال رو بکنن وقتی چند هزار کارخونه هم راه‌اندازی شدن واقعا خجالت نمی کشید از دروغ گفتن؟؟؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۸
خرابه را اردکانیان تحویل داد فقط سخنرانی میکرد وشوی تبلیغاتی هرهفته الف ب راه انداخته بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۴
واقعا اقایان ویا خانومایی که الان زبونشون دراز شده موقع دولت حسن روحانی کجابودن بیشتر مواقع در تابستان بیش از ۴ساعت قطعی برق داشتیم اون موقع خیانت نبود ..فقط دولت رییسی خیانت کرده و ویرانه تحویل میده.. واقعا شما خدارو در نظر دارین ویا فقط برای چاپلوسی این اراجیف رو بهم میبافین.تا.از اسفره ی پهن شده ی سهمی ببرین..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۲
تو اول بگو چندتا سکه گرفتی این خزبلات را بگی
مردم دارند وضعیت برق امروز وزمان تاریک وسیاه روحانی را می‌بینند
تو که برای چند سکه سیاه خودت را زدی به کوری
لال باشی بهتره تا مردم را ندازی درسینه چاله کلید ساز
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸
اداره برق خودش تمایلی به توسعه انرژی های تجدید پذیرنداره مردم چه کار کنندمی خواهید برق خانه اشان راقطع کنند تا خبالتون راحت بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
در طول ۸ سال دولت روحانی هیچ افزایش نیروگاهی نداشته و باعث وضع فعلی دولت او است ولی آن موقع کسی معترض نبود متاسفانه.
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۷
بگذارید پزشکیان تحویل بگیرد بعد شما برایش خودکشی کنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۴
خدا رحمت کند شهید رئیسی را. آخر شما انتظارات بیهوده از این بنده خدا داشتید لباس ریاست جمهوری بر بدن ایشان بسیار گشاد بود اما با گذاشتن هندوانه زیر بغلش او را به میدان مین فرستادید تا چندین سال برادران حزب الهی بیشتر مملکت را تاراج کنند اما متأسفانه نشد آنچه شما میخواستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱
باید دولت روحانی رو بدلیل نساختن نیروگاه و ترک فعلها سرزنش کرد اما شماها به نفعتون نیست و لالید !! خباثتتون تمومی نداره!!
برق نیوز
محرابیان چند مگاوات نیروگاه ساخت؟
محرابیان در زمینه ساخت نیروگاه چیزی فراتر از اردکانیان نبود. اردکانیان در آخرین تابستانی که وزیر بود درگیر خاموشی ها شد وگرنه سالهای قبل تر خاموشی در بخش خانگی نداشت اما محرابیان از سال اول به صنایع خاموشی داد و شرایط بدتری را رقم زد.
الان بحث بر سر این نیست که اردکانیان داغونتر بوده یا محرابیان. باید بپذیریم دولت جدید در حوزه برق شرایط بدی دارد تا برایش فکری شود وگرنه بازم بدلیل محافظه کاری های یکدهه گذشته کسی به بحران برق توجهی نخواهد کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
نکته : عامل مشترک در هر دولت قبلی : تیم وابسته به حایری و رجبی
حامد
United States of America
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۰
برق که در دوران آقای روحانی خراب شده بود در دوره روحانی هروز برق منازل و کارگاه ها و کارخونه ها قطع میشد ولی در دوران آقای رئیسی همچین اتفاقی نیفتاده بود فکر کنم اداره برق هم مال اصلاح طلبان هست که موقع اتمام دولت روحانی کوچک ترین حرفی درباره اون همه خراب کاری و قعطی برق چیزی نگفت ولی در دوران رئیسی که هیچ مشکل قعطی برق نبود الان اینجوری ميگه یکم انصاف هم خوب چیزیه خدایش
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
استاد عزیز اگر کمی واقع بین باشی نباید یکی را فدای دیگری کرد وفقط به تولید ثروت فکر کرد ناترازی برق رو باید با ایجاد نیروگاه و شبکه سازی حل کرد نه بد فدا کردن بخش خانگی که امنیت ملی را به خطر بیندازد
آرش
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۹
از اصولگرایان جز ویرانی در صنایع مختلف انتظاری نبود.خدا رحمت کند آقای رئیسی رو که با چه وزارایی کار می‌کرده !!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
زمان دولت روحانی هر روز دو بار اونم هر بار دوساعت برق خونه مان می رفت .صنعت برق خوب بود حالا برق مان نمیره اونم یه بار فقط ده دقیقه ‌صنعت برق دولت سیزدهم ویرانه هست .چقدر شما ها نمک نشناسید .
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
...فرار رو به جلو
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹
این دری وری های چیه تیتر میکنید ؟ نفرت پراکنی هم حدی داره
اینارو خود پزشکیان گفته؟ از زبون کی میگی ها
مگه زمان رئیسی قحطی برق بود ؟ اراجیف چرا می بافید
اینجا ۱۴ میلیون طرفدار آقای رئیسی هست حواستون جمع کن
گرچه طرفداران اقای پزشکیان هم حواسشون هست که قطعی برق برای کدوم دولت بوده
مردم رو خر فرض نکنید
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱
تحریم یعنی بی برق بی آب یعنی نفت کم و ارزان فروختن یعنی نبودن دارو و مرگ در بیمارستانها یعنی سقوط هلی کوپتر و مرگ خدوم نظام یعنی غرق شدن سهند ها یعنی نقص،فنی فرود اضطراری هواپیماها یعنی جاده و ماشین داغون یعنی مردم فقیر یعنی گرانی و تورم یعنی زدن هواپیما با موشک یعنی خواری و ذلت مردم یعنی فقرفحشا،طلاق اعتیاد..بازم برید با دنیا،بجنگید
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
استاد دانشگاه شریف!!!
حتماً ایشون هم مثل همون کارشناس سایت عصر ایران هست که فرمایش کرده بود ترکیه یک میلیون مگا وات رو رد کرد و ما هنوز با ۷۷ هزار مگا وات مشکل داریم
بیچاره هنوز یا مگا وات رو نمیدونه چیه یا میلیون رو ویا فرق وات ساعت مصرفی با وات تولیدی رو.
مهیار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶
میراث رسیده به پزشکیان ریشه در دولت لجوج و خودرای روحانی دارد که به رییسی رسید و هم اکنون به ما اصلاح طلبان رسید
البته ما اصلاح طلبان داریم مبالغه میکنیم که اینقدر خرابه است و چنین و چنان، زمینه چینی ناکارآمدی آینده خود را انجام می دهیم تا چهار سال بعد رو هم از مردم رای بگیریم و اینکارها برای ما که نخ نما شده حالا اگر عده ای خود رو به نادانی زده اند باید نگاه و حساب دیگه ای براشون جدا گذاشت
به این استاد محترم هم مطلب رو برسونید
شهاب
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۷
یکی از جنایت‌ها تصویب عدم تغییر ساعت در مجلس یازدهم بود .
این تغییر ساعت خودش خیلی کمک حال بود چه از نظر مصرف و حتا چه از نظر بار روانی.
آخه ۳:۳۰ _ ۴ صبح هوا روشن در اوج ساعت مصرف یعنی ۶:۳۰ _ ۷ تاریکی‌ها چه فایده ای داره
۵ باران قانون در دولت‌ها و مجالسمختلف عوضش
چرا در این وانفسای بحران برق هیچ دلسوزی پیدا نمیشه که تلاش کنه دوباره ساعت در ۶ ماهه اول سال تغییر کنه
همه ساکتن
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴
اگر شما یادتون رفته،ما اما به خوبی یاد داریم برنامه هفتگی میدادن برا قطعی برق،دوره روحانی هر روز سه بار برق قطع میکردن تا کنترل کنن کمبود برق رو،اما با اومدن دولت شهید رییسی قطعی برق تموم شد اما پرمصرف ها مثل روال روحانی در تابستان برقشون قطع میشد
حسن هاشمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
چرا شما اینقدر بی شرف و دروغ گو هستید
به خاطر امضا معاهده آب و هوایی پاریس توسط دولت حسن روحانی و معصومه ابتکار ، تولید برق از سوخت هیدروکربنی متوقف شد. به خاطر همین ایران در زمستان سال ۹۹ دچار کمبود برق و قطعی شد. و در تابستان ۱۴۰۰ در ماه های آخر دولت حسن روحانی ۲ ساعت ۲ ساعت برق می رفت. شهید ریسی با تحویل دولت در تابستان ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اصلا قطعی برق نداشتیم و الان در تابستان ۱۴۰۳ با اینکه شهید ریسی نیست اوضاع برق کشور خوب است.دروان فلاکت حسن روحانی اوضاع نابسامان برق را در کشور بوجود آورد.
ناشناس
ای کاش آدم ها کمی عقل داشتند و بعد حرف می‌زدند.
جناب آقای محرابیان معجزه کردند که مشکل ناترازی برق حل شد؟ نخیر. بلکه خاموشی رو از بخش خانگی منتقل کردند صنعتی و پدر بی صاحب صنایع در بدر رو در آوردن و یک تورم و گرانی طاقت فرسا رو به مردم تحمیل کردند. به نظرم اگر صادقانه به مردم میگفتند روزی دو ساعت قطع میشی یا تورم ۵۰ درصدی رو باید تحمل کنی خودشون میدونستم چی رو باید انتخاب کنند؟
ناشناس
یکبار متن را درست بخوانید شاید متوجه بشید که دقیقا به این نکته اشاره شده که تمرکز دولت محبوب شما روی بخش غیرمولد خانگی بوده و قطعی برق را کلا به صنعت اعمال کردند و موجب ضررهای بیشتر و عدم سرمایه گذاری مناسب شدند، بعد شما اومدید در مورد اینکه برق در دولت سیزدهم قطع نمیشده سخنرانی کردی؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
ناترازی محصول دوره زمانی است دوره ایی که مدیران نالایق و برکنار شده مجدد در چرخه مدیریت قرار می گیرند مثلا جایگزینی شبیهی برکنار شده و بی کفایت با قراقوزلو در برق تهران وقتی ناترازی و بحران تامین برق وجود دارد این همه انتصابات برای چی بود؟
توزیع برق خوزستان
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳
بنویسید و ثبت کنید در دوران منحوس محرابیان صنعت برق 3 سال نه 300 سال به عقب برگشت...
k
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
دقیقا فقط عواقب فنی اقتصادی انگیزشی و سرمایه ای انتصاب موجود ناموجهی مثل علی جم در جایگاه مدیرعامل شرکت توزیع برق یزد برابر کل هزینه تشکیل صنعت برق استان هست این موجود با چه عملکرد سابقه یاخصوصیت مثبتی در این جایگاه قرار گرفت نتایج مصاحبه این را در توانیر توسط تیم ارزیابی شایستگی را ...لطفا منتشر کنید وزارت نیرو در چنان ذلتی بود که بارها قصد برکناریش را داشت با اونهمه افتضاح عملکردی و مدیریتی ولی استاندار یزد زورش به وزارت نیرو و توانیر با اون عظمت می رسید که امتیاز بگیره از بیسوادی و ناشایستگی علی جم و اجازه نده برکنار بشه به همین مسخرگی
کاوه
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷
با سلام بنده نمیدونم کدام مزدوری این متن رو تدوین کرده و از الان با تخریب دولت و وزیران زحمت کش دولت سیزدهم پی خواهند ناکارآمدی و بی کفایتی پزشکیان رو توجیح کنند دولتی که سه سال خاموشی ها رو تقریبا بر طرف کرده و سیستم معیوب شبکه برق رسانی کشور رو شروع به تعویض کرده و چند نیروگاه را به مدار اضافه کرده و دستور ساخت چند نیروگاه رو داده است ، ویرانه تحویل داده ، ویرانه را دولت روحانی تحویل مردم داد با اون وزیر امورخارجه جاسوسش برای اروپایی ها و امریکایی ها و همون اومده از پزشکیان حمایت کرده مردم هوشیار باشید
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
به قیمت تخریب محیط زیست، استفاده حداکثری از مازوت در نیروگاه ها، کار کردن نیروگاه ها با حداکثر ظرفیت و افزایش استهلاک آتی نیروگاه ها، قطع تولید صنایع، قطع تولیدات کشاورزی... آیا خاموشی ندادن به منازل ارزش چنین خیانت هایی رو داره؟
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۴ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳
به قیمت تخریب محیط زیست، استفاده حداکثری از مازوت در نیروگاه ها، کار کردن نیروگاه ها با حداکثر ظرفیت و افزایش استهلاک آتی نیروگاه ها، قطع تولید صنایع، قطع تولیدات کشاورزی... آیا خاموشی ندادن به منازل ارزش چنین خیانت هایی رو داره؟
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
لعنت خدا برکسانی که نمیشه اسمشون رو مهندس یا استاد دانشگاه گذاشت احتمالا مدرکشون رو از آمریکا گرفتن فقط اومدن بقیه رو خراب کنن .شما تا کجا میخواید دست از دروغ و بی وجدانی برندارید .کاش خداوند توی همین دنیا کینه توزان رو به سزای عملشون برسونه .
میثم
Belgium
۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۹
سلام
برق منطقه ای خراسان را با پلخمون نگاهت نظری دار.
چی بگم از این لا مدیریت بی کفایت.
آقا حتما بگیرید و ما را نجات بدید. حالا که هیچ هم فکرش رای نیاورد. دیگه بره.
محسن
Iran (Islamic Republic of)
۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
سلامودر ابتدای دولت خدمت مدیر دفتر وزارتی آقای روغنی رسیدم و موضوعات مرتبط با وزارت نیرو را عرض کردم خصوصاً در خصوص در مورد حدود ۸۰ نفری که در روزهای آخر دولت روحانی به عنوان مدیران بخش آب و برق منسوب شدند و بنده با شناخت از ناکارآمدی آنها تقاضای لغو احکامشان را داشتم.
لکن ظاهراً قرار چیز دیگری بود زیرا همان افراد در جایگاههایشان باقی ماندند و بلکه ترقی کردند!!!
به دولت حاضر هم عرض میکنم اگر میخواهید وضع وزارت نیرو تغییر کند حداقل با چند نفر بصورت ویژه خداحافظی کند. مطمئن باشید بدنه وزارت نیرو کارآمد است.
حامد
می گویند عقل سالم در بدن سالم، متاسفانه شما پیش بد کسی رسیدید، آقای روغنی به غیر از رانت و منفعت شخصی و اطرافیانش برایش حرف متخصصین اهمیتی نداشت، خدا از سر ...ها و بی تدبیری های ایشان بگذرد.
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
حیف همه زحماتی که آقای رییسی برای ما مردم ناشکر کشید. امیدوارم فقدان ایشان و امیرعبدللهیان در نتیجه ناشکری ما ملت نباشه.
من که قطعی های برق تو زمان روحانی را یادم نمیره.
توی اون اتفاقات نزدیک بود بچه ام را از دست بدم. روز زیارتی حضرت رضا بود. امام رضا به دادم رسید.
روحت شاد رییسی
پیشنهاد به پزشکیان: اگه واقعا وزیر نیرو داره خرابه تحویل میده، حتما حداقل تا یک سال ایشان را در این سمت وزیری نگه دارد تا خودش پاسخگوی خرابی ها باشه. نه وزیر بعدی
محسن
با این شرایط انشاالله تا سال آینده مابقی اقوام استخدام نشده یا رسمی نشده ایشان هم جذب و تبدیل وضعیت خواهند شد، به نظرم برای فروپاشی بنیان های سست شده وزارت نیرو ایده خوبیه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
دقیقا فقط عواقب فنی اقتصادی انگیزشی و سرمایه ای انتصاب موجود ناموجهی مثل ...در جایگاه مدیرعامل شرکت توزیع برق ...برابر کل هزینه تشکیل صنعت برق استان هست این موجود با چه عملکرد سابقه یاخصوصیت مثبتی در این جایگاه قرار گرفت نتایج مصاحبه این موجود را در توانیر توسط تیم ارزیابی شایستگی را حداقل در بخش روانشناسی لطفا منتشر کنید وزارت نیرو در چنان حضیض ذلتی بود که بارها قصد برکناریش را داشت با اونهمه افتضاح عملکردی و مدیریتی ولی استاندار زورش به وزارت نیرو و توانیر با اون عظمت می رسید که امتیاز بگیره از بیسوادی و ناشایستگی و اجازه نده برکنار بشه به همین مسخرگی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳
محرابیان اون رفقای کار نابلدش وزارت نیرو رو نابود کردن وار اینها بدتر مدیرعامل برق حرارتی بااون قاب نصف و نیمه اش و او ن افراد کار نابلدش تولید برق رو در ایران با ارائه آمارهای غلط وغلوط و افزایش فساد در نیروگاه ها و شرکتهای تولید با اون قراردادهای تعمیراتی صوری باید هرچه زودتر بساط مدیر عامل برق حرارتی و باندش رو جمع کنند ودبار تولید به زیر مجموعه توانیر برگردد عامل اصلی ناترازی انرژی در کشور مدیرعامل برق حرارتی می باشد