کد خبر: ۴۷۸۷
تاریخ انتشار : ۱۳:۵۵ - ۲۴ تير ۱۳۹۳
مجری طرح پست‌های انتقال شرکت برق منطقه‌ای خراسان از برق‌دار شدن پست 132.20 کیلوولت مسکن مهر بیرجند توسط این شرکت خبر داد.
به‌گزارش برق نیوز"، "ابوالقاسم پورحکاک" افزود: عملیات احداث پست مسکن مهر بیرجند که از سال گذشته آغاز شد، به‌صورت ماژولار و در ابعاد کوچک (25×35 متر) ساخته شده که با توجه به طرح بهینه‌سازی و در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی، این پست 35 درصد درمقایسه با پست‌های معمولی کاهش هزینه دربر داشته است.

به‌گفته وی، عمده صرفه‌جویی‌ انجام‌شده در حجم فوندانسیون ترانس و تجهیزات و ساختمان کنترل صورت گرفته و در این طرح تمام تجهیزات به‌صورت یکپارچه بر روی شاسی قرار گرفته است که درصورت نیاز قابل حمل نیز است.

پورحکاک با اشاره به ویژگی‌های فنی این پست، گفت: این پست از دو خط 132 کیلوولت به‌صورت انشعابی تغذیه شده و دارای یک ترانس 132.20 کیلوولت به‌قدرت 30 مگاولت آمپر و شش خروجی 20 کیلوولت است.

وی افزود: این پست برق موردنیاز حدود 6000 واحد مسکونی از واحدهای مسکن مهر بیرجند و همچنین مشترکان صنعتی و کشاورزی منطقه را تامین و به پایداری شبکه مصرف در منطقه کمک می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هزینه اجرای پست افزون‌بر 28 میلیارد ریال بوده و 90 درصد تجهیزات آن ساخت داخل است.

منبع: پاون
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار