کد خبر: ۵۸۴۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳:۲۵ - ۱۱ تير ۱۴۰۳
دومین نشست مشترک مدیران کل توسعه مدیریت شرکت‌های مادرتخصصی صنعت آب و برق با حضور مدیرکل دفتر مدیریت بهره وری و نوسازی اداری وزارت نیرو، رییس گروه فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور و مدیران کل دفاتر توسعه مدیریت و بهره وری شرکت‌های مادرتخصصی وزارت نیرو به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، در این نشست، مدیرکل دفتر مدیریت بهره وری و نوسازی اداری وزارت نیرو، ضمن گزارش مهمترین اقدامات وزارت نیرو، موفقیت‌های بدست آمده را طی فعالیت دولت سیزدهم برشمرد و آن را ناشی از تعامل مدیران این حوزه در شرکت‌های مادرتخصصی دانست.

بخشایش، اهمیت تعامل و ارتباط سازنده مستمر بین سازمان امور استخدامی و وزارت نیرو را اجتناب ناپذیر و استراتژیک دانست و خواستار تداوم و ارتقای سطح این ارتباطات و تاثیر آن در هدف گذاری‌ها شد.

در ادامه این نشست، رئیس گروه فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی ضمن مهم برشمردن اقدامات مجموعه وزارت نیرو و صنعت برق در حوزه فرهنگ سازمانی، تدوین «کتابچه کد‌های رفتاری» را نمونه‌ای از اعتقاد و توجه مدیران این دستگاه به ارتقاء موضوع فرهنگ سازمانی عنوان کرد.

لطیفی ضمن تشریح اقدامات سازمان اداری و استخدامی کشور درخصوص بازنگری نظام نامه فرهنگ سازمانی، طی توضیحاتی به تشریح تفاوت کد‌های رفتاری با استاندارد‌های رفتاری پرداخت.

مدیرکل دفتر توسعه مدیریت و بهره وری شرکت توانیر هم ضمن تاکید بر اهمیت فرهنگ سازمانی و جاری بودن آن در فرایند‌های صنعت برق، شرکت توزیع تهران بزرگ را «شرکت پیشرو» دانست و از خدمات این شرکت تقدیر کرد.

سپس رییس گروه توسعه مدیریت شرکت توانیر در سخنانی اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه فرهنگ سازمانی در سطح شرکت توانیر و شرکت‌های زیرمجموعه آن، مشتمل بر فرهنگ سنجی، تدوین، اجرا و تحلیل طرح‌های بهبود و شناسایی چالش‌ها و مسائل موجود در صنعت برق را تشریح کرد.

یعقوبی با تعریف استراتژی‌های تقویت و بهبود، پیشنهاد‌هایی در جهت بازنگری نظام نامه فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی و انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی جهت رصد و کنترل و پایش شایسته برنامه‌های فرهنگ سازمانی ارائه کرد.

در این جلسه همچنین معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ توضیحاتی پیرامون اهمیت موضوع رفتار سازمانی و بهبود و توسعه فرهنگ سازمانی ارائه نمود و پس از آن، مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری آن شرکت، درخصوص سنجش مولفه‌های فرهنگ سازمانی و تحلیل آن و همچنین مراحل و مسیر طی شده در جهت تدوین کتابچه کد‌های رفتاری با ٢٤٦ عنوان کد رفتاری در ٦ گروه مختلف ذینفعان مشتمل بر منابع انسانی، مشترکین و متقاضیان برق، تأمین کنندگان و پیمانکاران، شهروندان و محیط زیست، دولت، وزارت نیرو، شرکت مادرتخصصی توانیر و سهامداران و سایر نهاد‌های قانونی و سازمان‌های خدماتی تهران بزرگ گزارش مفصلی ارائه کرد.

در پایان این نشست، دو کلیپ تصویری از رصدخانه برق و انرژی و مرکز پایش و راهبری شهر تهران به عنوان نمونه‌های موفق ارتباط دو سویه با مشترکین و پاسخگویی به درخواست‌های آن‌ها برای حاضران به نمایش درآمد.

گفتنی است نشست مدیران کل توسعه مدیریت و بهره وری شرکت‌های مادرتخصصی توسط وزارت نیرو به صورت دوره‌ای و با هدف ایجاد و تقویت سطح تعامل و نیز اشتراک گذاری دانش و دستاورد‌های این شرکت‌ها برگزار می‌شود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار