کد خبر: ۵۸۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۱۹ - ۱۰ تير ۱۴۰۳
یک میلیون تومان پاداش برای گزارش هر دستگاه ماینر غیرمجاز در جهت تامین برق مستمر و پایدار و گذر موفق از اوج بار تابستان، جلسه هم اندیشی مجری دفتر نظارت و ساماندهی استخراج رمز دارائی توانیر با برق اهواز برگزار شد.
یک میلیون تومان پاداش برای گزارش هر دستگاه ماینر غیرمجاز

به گزارش برق نیوز، در این جلسه هادی سفیدمو مجری نظارت بر ساماندهی استخراج رمزدارائی توانیر گفت: امسال توانیر با تغییر در رویکرد اجرایی در عملیات شناسایی و معرفی مراکز استخراج رمز ارز توسط شهروندان به دنبال ساماندهی هرچه بیشتر این مزارع از یک سو و از سوی دیگر کاهش مصارف غیرمجاز در این حوزه است.

وی هدف از تشکیل این نشست را کنترل بار مصرفی شبکه، جلوگیری از قطع برق و ارائه برق مستمر و پایدار برای شهروندان عنوان کرد و افزود: با برنامه ریزی انجام شده و نیز رصد همکاران از طریق میزان افزایش بار مصرفی خطوط و پست‌ها به دنبال شناسایی، کشف و ضبط مزارع استخراج رمز ارز‌های غیرمجاز در سطح شبکه برق در کلانشهر اهواز هستیم.

سفیدمو درخصوص پاداش‌های تعیین شده توسط توانیر برای کسانی که اقدام به ارائه گزارش در سایت توانیر به http://www.tavanir.org.ir/ و در بخش ثبت گزارش رمز ارز غیرمجاز می‌کنند، تصریح کرد: تمام اطلاعات ثبت شده از طریق این سامانه در اوج محرمانگی بوده و به صورت طبقه بندی شده نگهداری می‌شود که پس از انجام مراحل قانونی توسط پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضایی براساس دستورالعمل ابلاغ شده برای هر ماینر غیرمجاز یک میلیون تومان، پاداش معرفی مراکز استخراج رمز ارز برای آن‌ها لحاظ و به شماره حسابی که در سامانه ثبت کرده اند واریز خواهد شد.

در ادامه این جلسه محمد فراتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز در خصوص مجموعه اقدامات انجام شده توسط عوامل اجرایی گفت: از ابتدای امسال تاکنون جلسات و نشست‌های متعددی با مسوولان و متولیان تاثیرگذار اعم از استاندار خوزستان، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات، دستگاه قضایی و پلیس امنیت اقتصادی برگزار شده و امیدواریم با برنامه ریزی و تبلیغات رسانه‌ای و میدانی که مد نظر داریم بتوانیم در این حوزه به نتایج بسیار خوبی با در نظر گرفتن شرایط گرم آب هوایی و لزوم تامین برق برسیم.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار