کد خبر: ۵۸۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۸ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
نخستین نشست آموزشی بهره وری در شرکت توانیر با حضور معاون تحقیقات، منابع انسانی و فناوری شرکت توانیر، مدیر کل بهره وری و نوسازی اداری وزارت نیرو و مدیران دفاتر توسعه مدیریت و استراتژیک شرکت‌های توزیع نیروی برق استان‌ها و شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور برگزار شد.

به گزارش برق نیوز، در این نشست حمیدرضا قیصری مدیر کل دفتر توسعه مدیریت و بهره وری شرکت توانیر با اشاره به اهمیت بهره گیری از مصادیق پیشرفته فناوری و تئوری‌های موفق مدیریت بهره وری از نخستین دستیار هوش مصنوعی مدیریت بهره وری رونمایی کرد.

این دستیار با بهره گیری از قابلیت‌های هوش مصنوعی می‌تواند در انتقال پیام‌ها مفاهیم و محتوا‌های مد نظر دفتر توسعه مدیریت و بهره وری شرکت توانیر در بستر‌های گوناگون اینترنتی نقش آفرینی کرده و به گونه‌ای ابلاغ کننده مجازی پیام‌ها و محتوا‌های مد نظر این دفتر باشد.

گفتنی است هوش مصنوعی (AI) به سرعت در حال تبدیل شدن به ابزاری ضروری برای مدیران در سراسر صنایع مختلف است. این فناوری نوظهور پتانسیل دگرگونی شیوه انجام کارها، از وظایف روزمره گرفته تا تصمیم گیری‌های استراتژیک را دارد.

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
0
0
بهره وری انرژی هوش مصنوعی نمیخواهد ، پای مصنوعی میخواهد و آدم آهنی که در این مسیر گام بردارد و با مشکلاتش دست و پنجه نرم کند.
شاندیزی
|
Japan
|
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
0
0
لطفا حالا که دستیار هوش نصنوعی آمده، این مدیرعامل مصنوعی برق منطقه ای خراسان را بردارید و ببرید بگذاریدشان در ویترین
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار