کد خبر: ۵۸۳۹۹
تاریخ انتشار : ۱۴:۱۴ - ۰۶ تير ۱۴۰۳
با حضور سرپرست ریاست جمهوری دولت سیزدهم و وزیر نیرو همزمان با افتتاح طرح جهاد آبرسانی در ۲۶ استان کشور، طرح‌های صنعت آب و برق در چهار استان با اعتبار ۳۷ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش برق نیوز، فردا پنجشنبه با حضور "محمد مخبر" سرپرست ریاست جمهوری دولت سیزدهم و "علی اکبر محرابیان" وزیر نیرو طرح جهاد آبرسانی در ۸۱۴ روستا واقع در ۲۶ استان کشور و دیگر طرح‌های صنعت آب و برق در استان‌های اردبیل، کرمان، مرکزی و هرمزگان افتتاح می‌شود.

بر اساس این گزارش، شماری از طرح‌های بزرگ سد و نیروگاه، آبرسانی و برق رسانی با سرمایه‌گذاری ٣٧ هزار میلیارد تومان در قالب طرح «خدمت ماندگار» به صورت همزمان افتتاح خواهد شد.

افتتاح ٢ واحد بخار نیروگاه برق سبلان و همچنین افتتاح سد‌های عِمارت و عَنبران در استان اردبیل، افتتاح طرح انتقال آب از خط خلیج فارس به شهر رفسنجان و آبگیری سد صفارود در استان کرمان، آبرسانی به بندرعباس از سد شَمیل و نیان، تامین آب شهر‌های دَرگَهان، لافت، تازیان و علوی و افتتاح آب‌شیرین‌کن لیردَف در استان هرمزگان، افتتاح طرح‌های توسعه، بهسازی و افزایش ظرفیت پست‌ها و خطوط توزیع و فوق توزیع برق در استان‌های کرمان، اردبیل، مرکزی و هرمزگان و تامین آب آشامیدنی بهداشتی و پایدار برای ۸۱۴ روستا از مجموعه طرح‌های جهاد آبرسانی در سراسر کشور از جمله مهم‌ترین طرح‌های آماده بهره‌بردری است که فردا با حضور سرپرست ریاست جمهوری و وزیر نیرو به صورت برخط افتتاح می‌شود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار