کد خبر: ۵۸۴۵۹
تاریخ انتشار : ۰۹:۰۹ - ۱۲ تير ۱۴۰۳
معاون امور مناطق برق جنوب شرق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از ورود مرکز راهبری هوشمند شبکه برق مشترکین جنوب شرق؛ یادمان شهید سردارسلیمانی به دومین سال فعالیت خود خبر داد.

به گزارش برق نیوز، علیرضا غضنفری با اشاره به نقش مهم مراکز راهبری در هدایت و پایش مکانیزه و هوشمند شبکه توزیع برق فشارضعیف و افزایش تعاملات و هماهنگی‌های دوسویه مناطق ومراکز راهبری از بهبود کیفیت ارائه خدمات و افزایش میزان رضایت مندی مشترکان و شهروندان، ساماندهی تجهیزات عیب یابی و پیگیری رفع نواقص وخرابی‌های دستگاه وخودرو‌های عیب یابی به صورت متمرکز، استفاده بهینه ازاطلاعات GIS در شناسایی آنی مسیر تغذیه مشترکان وکاهش زمان شناسایی پست و فیدر دارای خاموشی، پایش لحظه‌ای تغییرات ایجاد شده در شبکه فشار ضعیف، صحت ثبت اطلاعات حوادث و ارائه خدمات به مشترکان، کنترل و شناسایی دقیق نقاط پرعارضه وپربار شبکه و پیگیری برنامه‌های اصلاحی، ارائه گزارشات تحلیلی دقیق از وضعیت شبکه و افزایش ایمنی شهروندان در برابر مخاطرات وآسیب‌های ناشی از نقاط ناایمن به عنوان بخشی از دستاورد‌های ارزنده این مرکز نام برد.

وی در همین خصوص گفت: بهره برداری از این مرکز، ارائه خدمات به بیش از یک میلیون مشترک برق در محدوده جنوب شرقی تهران را بهبود بخشیده و با تداوم اجرای برنامه‌های ویژه و تحولی مجموعه برق پایتخت میزان رضایت مندی مشترکان از خدمات ارائه شده بیش از گذشته افزایش یافته و امیدواریم با این فرآیند بتوانیم بیش از پیش در مجموعه برق کشور به عنوان دستگاهی مردمی و پیشرو، ارائه دهنده خدماتی نوین و شایسته به مخاطبان و ذینفعان باشیم.

شایان ذکر است پس از مرکز راهبری و پایش هوشمند شبکه برق مشترکین شهر تهران واقع در حوزه ستادی این شرکت و مراکز راهبری هوشمند شبکه برق مشترکین جنوب غرب و جنوب شرق تهران که پیش از این مورد بهره برداری قرار گرفته است همزمان با برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با حضور جمعی از مقامات شرکت توانیر، از مرکز راهبری هوشمند شبکه برق مشترکین شمال شرق تهران نیز رونمایی و فعالیت این مرکز به صورت رسمی آغاز شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار