کد خبر: ۵۷۹۱۱
تاریخ انتشار : ۱۲:۱۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان در بازدید از طرح بانک خازنی ٦٠ مگاواری پست بوئین زهرا براتمام عملیات ساختمانی طرح تا پایان اردیبهشت ماه تاکید کرد.

به گزارش برق نیوز، در این بازدید، ضمن بررسی دقیق روند پیشرفت طرح، آخرین وضعیت عملیات اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفت.

برهانی مدیرعامل برق منطقه‌ای زنجان در این بازدید ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی تمامی عوامل اجرایی طرح، بر لزوم برنامه ریزی دقیق و پیگیری مستمر جهت اتمام عملیات ساختمانی مطابق با تعهدات و توافقات انجام شده تأکید کرد.

وی در ادامه با بیان این که با توجه به قرارداد‌های منعقده با پیمانکاران و سازندگان، پیش بینی کرد بخش عمده تجهیزات و سازه‌های فلزی این طرح تا پایان اردیبهشت ماه جاری به محل طرح حمل و نصب آن‌ها آغاز شود.

طرح بانک خازنی پست بوئین زهرا از جمله طرح‌های مهم و استراتژیک ١٨٠ اقدام صنعت برق برای عبور موفق از اوج بار تابستان ١٤٠٣ در حوزه برق منطقه‌ای زنجان به شمار می‌رود که با هدف افزایش پایداری شبکه برق، کاهش تلفات و ارتقای کیفیت برق در منطقه اجرا می‌شود. اجرای این طرح نقش بسزایی در تأمین برق پایدار و مطمئن برای مشترکین و همچنین توسعه صنعت و کشاورزی در منطقه خواهد داشت.

گفتنی است، برق منطقه‌ای زنجان با جدیت تمام در تلاش است تا با برنامه ریزی دقیق، نظارت مستمر و پیگیری‌های مداوم، طرح بانک خازنی پست بوئین زهرا را در موعد مقرر به اتمام برساند و از مزایای آن در جهت ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده به مشترکین و توسعه صنعت برق در استان بهره‌مند شود.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار