کد خبر: ۵۸۰۷۴
تاریخ انتشار : ۱۵:۳۰ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، گفت: از سال ۱۳۹۸ تاکنون با تلاش همکاران شرکت و همراهی فرماندهی انتظامی استان، بیش از ۱۱ هزار دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در مناطق تحت پوشش برق تبریز کشف و ضبط شده است.

به گزارش برق نیوز، اکبر فرج نیا با بیان اینکه در عصر حاضر برق یکی از کالا‌های ارزشمند و گران بها است که با تلاش همکاران صنعت برق و طی فرایندی پیچیده به دست مشترکان می‌رسد، اظهار کرد: در این راستا بروز برخی مشکلات موجب اخلال در این فرایند می‌شود که یکی از این موضوعات بحث ورود مزارع غیرمجاز استخراج رمزارز به شبکه توزیع نیروی برق است.

وی افزود: فعالیت مراکز استخراج رمز ارز به دلیل مصرف بالای انرژی برق، موجب اختلال در برق رسانی و تحمیل فشار به شبکه و آسیب به وسایل برقی شهروندان می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز اضافه کرد: به منظور مقابله با این موضوع شرکت اقدامات قابل توجهی را انجام داده و از سال ۱۳۹۸ تاکنون ۶۳۲ مرکز غیرمجاز استخراج رمزارز در مناطق تحت پوشش کشف شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع مراکز کشف شده ۱۱ هزار و ۱۰۲ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: با شناسایی این مراکز غیرمجاز بیش از ۲۴ میلیون و ۷۹۹ هزار کیلووات ساعت انرژی صرفه جویی شده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار