کد خبر: ۵۸۰۹۷
تاریخ انتشار : ۰۹:۵۷ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
خسارت توفان و سیل به بیش از ۱۲۰۰ پایه برق در خراسان رضوی مجری مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: بارش‌های اخیر و طوفان اردیبهشت ماه امسال در بسیاری از شهرستان‌های استان موجب جاری شدن سیل شد که به بیش از هزار و ۲۰۰ پایه برق از شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف استان خسارت وارد کرد و پایداری شبکه برق را با خطر مواجه نمود.

به گزارش برق نیوز، مجتبی حامدی پارسا افزود: حجم خسارات و آسیب‌های وارده به شبکه برق خراسان رضوی در شهرستان‌های کلات، صالح آباد، سرخس، فریمان و مه ولات بیش از سایر نقاط استان گزارش شده است.

وی اظهار کرد: در پی توفان و بارش شدید باران، نشست اضطراری مدیریت بحران در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد که دکتر خدابنده، مدیرعامل شرکت رهنمود‌های لازم را برای پیگیری و جبران خسارات وارده ارایه دادند.

مجری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با اتخاذ تصمیمات لازم در نشست اضطراری مدیریت بحران، امکانات مورد نیاز مانند خودروی جرثقال، مولد اضطراری، گروه‌های کمکی و … به برخی مدیریت‌های برق شهرستان‌ها گسیل شد و پشتیبانی‌های لازم از آن‌ها انجام گرفت.

حامدی پارسا اظهار کرد: مدیران برق شهرستان‌ها با تشکیل بیش از ۱۱۵ گروه اجرایی به تعداد ۳۲۰ نفر از بهترین و کارآزموده‌ترین نفرات فنی و با تمامی ظرفیت نسبت به رفع خاموشی‌های ناشی از بروز سیل و توفان اقدام کردند و تمامی آسیب‌های وارده به شبکه‌های برق را در کمترین زمان ممکن رفع نمودند.

وی بیان کرد: بعد از گذر این سامانه جوی از خراسان رضوی، معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با تشکیل نشستی دستاورد‌های فنی و تجربی بحران سپری شده را بررسی کرد که تصمیمات مهمی در خصوص مسایل مختلف مانند آموزش، تکمیل تجهیزات ستاد بحران، توجه بیش از پیش به تاب اوری شبکه و … اتخاذ شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار