کد خبر: ۵۸۱۶۰
تاریخ انتشار : ۱۲:۰۲ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
تدوین سه شیوه نامه ملی شبکه‌های توزیع در توزیع برق خراسان رضوی معاون مهندسی و نظارت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از تدوین سه شیوه نامه در خصوص موارد تخصصی حوزه توزیع برق به وسیله این شرکت خبر داد و گفت: این شیوه نامه‌ها پس از دریافت تاییدیه‌های لازم برای ابلاغ نهایی به شرکت توانیر ارائه شده است.

به گزارش برق نیوز، حسن کریم پور افزود: این شیوه نامه‌ها شامل «نصب و نظارت بر لوازم اندازه گیری»، «تهیه، نظارت و تحویل و تحول پروژه‌های تبدیل شبکه فشار ضعیف هوایی سیم مسی به کابل خودنگهدار» و «تابلو کنترلر کلید هوایی گازی» می‌شود.

وی بیان کرد: این مهم با تلاش و پشتکار کارکنان دفاتر فنی، مهندسی و نظارت، کنترل برنامه و پروژه، نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع برق خراسان رضوی در قالب مأموریت ویژه از سوی معاونت هماهنگی توزیع شرکت توانیر انجام شد.

​معاون مهندسی و نظارت شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: این شیوه نامه‌ها که حاصل زحمات و تجارب این شرکت در زمینه‌های تخصصی است، برای اجرا به تمام شرکت‌های توزیع برق کشور ابلاغ خواهد شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار