کد خبر: ۶۵۳۶
تاریخ انتشار : ۰۹:۴۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۳
مجتبی عبداللهی تشریح کرد:
معاون خدمات شهري شهرداري تهران گفت:در آينده نزديک در بحث نورپردازي، تحولي اساسي در شهر تهران ايجاد خواهد شد.مهندس مجتبي عبدالهي با اعلام اين مطلب گفت:مصمم هستيم که بحث نورپردازي را در تهران گسترش دهيم.
سرویس صنعت برق نیوز: معاون خدمات شهري شهرداري تهران گفت: در آينده نزديک در بحث نورپردازي، تحولي اساسي در شهر تهران ايجاد خواهد شد.

به گزارش برق نیوز، مهندس مجتبي عبدالهي با اعلام اين مطلب گفت:مصمم هستيم که بحث نورپردازي را در تهران گسترش دهيم.

عبدالهي در ادامه با بيان اين که از ابتداي امسال در زمينه نورپردازي سطح شهر اقداماتي را به صورت ويژه‌ در دستور کار خود قرار داديم گفت: براي اين منظور مکان‌ها و ساختمان‌هاي مهم شهر تهران شناسايي و نورپردازي مي‌شوند.

وي با اشاره به آماده‌سازي طرح‌هايي براي نورپردازي‌هاي اماکن و فضاي سطح شهر تصريح کرد: پيش‌بيني‌هاي لازم براي خريد ملزومات مورد نياز جهت اجراي نورپردازي‌هاي متفاوت در سطح شهر و نيز نورپردازي‌ به مناسبت اعياد ملي و مذهبي صورت گرفته تا اين امر به صورت ويژه انجام گيرد.

معاون شهردار تهران با تاکيد بر اين که نورپردازي؛ شهررا زنده مي‌کند و حال وهوا و زيبايي خاصي به منظرشهري مي‌بخشد تصريح کرد:نورپردازي يک علم و تکنولوژي جديد است و تا پيش از اين در ايران رشته‌اي دانشگاهي در خصوص نورپردازي وجود نداشت و شرکت‌هاي نورپردازي متشکل از افرادي بودند که تحصيلاتشان در زمينه برق و مهندسي طراحي شهري بود.

در حالي که کشورهاي ديگر در مقاطع عاليه دانشگاهي رشته نورپردازي دارند.عبدالهي در ادامه با بيان اين که اخيرا در دانشگاه تهران رشته نورپردازي نيز به رشته‌هاي ديگر افزوده شده است، تاکيد کرد:در آينده نزديک در بحث نورپردازي تحولي اساسي در شهر تهران ايجاد خواهد شد.

وي با تاکيد بر اين که در تلاشيم تا ساختمان‌هاي مهم شهر تهران را نورپردازي کنيم به ذکر برخي از آنها پرداخت و گفت: ساختمان‌هاي مهم مسير خيابان انقلاب- آزادي، تالار شهر،مسجد امام حسين(ع)، مدرسه عالي شهيد مطهري و سر در دانشگاه تهران که نورپردازي آن به اتمام رسيده است و موارد ديگر نيز در دست بررسي و اجرا مي‌باشد.عبدالهي در پايان با اشاره به نورپردازي‌هاي پل‌هاي شهر تهران گفت:به دنبال آن هستيم تا نورپردازي در شهر تهران را به سمت کارهاي حرفه‌اي و کارشناسي پيش ببريم./مردم سالاری
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار