کد خبر: ۶۶۵۳
تاریخ انتشار : ۱۲:۳۸ - ۱۱ آذر ۱۳۹۳
معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع لرستان تشريح كرد:
احمد کوشکی در جلسه شورای اسلامی شهر این شهرستان اظهار کرد: این اقدام نقش قابل توجهی در پیشگیری از خاموشی به خصوص در فصل زمستان و هنگام بارش نزولات آسمانی دارد.
 به گزارش "برق نيوز" احمد کوشکی در جلسه شورای اسلامی شهر این شهرستان اظهار کرد: این اقدام نقش قابل توجهی در پیشگیری از خاموشی به خصوص در فصل زمستان و هنگام بارش نزولات آسمانی دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: در سال‎های اخیر خدمات تحسین برانگیزی در حوزه توزیع برق استان انجام شده و با جدیت بیشتری در حال انجام است.
 
این مسئول تصریح کرد: سالانه از مجموع دو و نیم کیلوولت انرژی خریداری شده 12/9 درصد آن تلفات انرژی بود، حال آنکه با کاهش این تلفات و جلوگیری از هدر رفت آن با توجه در عمل مقادیر قابل توجهی برای دولت در بر داشته و مقرون به صرفه است.
 
معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع برق لرستان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: افزایش میزان وصول مطالبات شرکت توزیع برق ارتباط مستقیمی با ارائه خدمات این شرکت در راستای توسعه و تجهیز شبکه‌های انتقال و تامین رضایت نسبی شهروندان لرستانی دارد.
 
وی ادامه داد: شبکه توزیع برق لرستان علی‌رغم وجود مشکلات عدیده‎ای که محصول پرداخت نکردن بهای انرژی مصرفی از سوی مشترکان آن است، با جدیت در راستای تحقق خواسته‎های شهروندان و انجام بهینه وظایف سازمانی خود تلاش می‎کند.
 
معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع برق لرستان ادامه داد: با وجود مشکلات عدیده اقتصادی با خرید اجناس مورد نیاز نگهداری، تجهیز و توسعه شبکه‏‌های برق در جهت ارائه خدمات شایسته به مردم لرستان فعالیت می‎کنیم.
 
کوشکی اضافه کرد: توقع و انتظار مشترکان از شرکت توزیع برق لرستان به گونه‌ای است که انتظار قطعی برق حتی برای مدت زمان کوتاهی را ندارند.
 
این مسئول با تأکید بر تقویت فرهنگ عمومی در راستای پرداخت به موقع بهای قبوض مصرفی اظهار کرد: باید پذیرفت هرگونه اهمال در این خصوص مانعی برای رشد و توسعه زیرساخت‎های صنعت برق است.
منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار