کد خبر: ۹۴۳۷
تاریخ انتشار : ۱۲:۲۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
شهردار قم وعده داد برخورد با مقصران مرگ نوجوان ۱۲ ساله قمی که در یکی از بوستان‌های شهر دچار برق گرفتگی شد، بدون هیچ مماشاتی صورت بگیرد.

به گزارش "برق نيوز" به نقل از خبرگزاری مهر سید مرتضی سقائیان‌نژاد در گفتگو با خبرنگاران درباره حادثه مرگ یک نوجوان ۱۲ ساله در اثر برق گرفتگی در یکی از بوستان‌های قم ضمن ابراز همدردی با خانواده این نوجوان اظهار داشت: در همین رابطه ستادی از همان زمانی که این اتفاق افتاد تشکیل شد و قرار شد کار خودش را دنبال کند.


وی ادامه داد: قرار شد این آسیب‌شناسی انجام شود تا ببینیم مشکل از کجا بوده و چرا این اتفاق در شهر قم تکرار شده است.

سقائیان‌نژاد گفت: در همین رابطه با خانواده مرحوم هم ارتباطاتی برقرار شد و تلاش کردیم تسلیت‌گویی لازم انجام شده و آرامش لازم برقرار شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز برای قضاوت درباره مقصران این حادثه زود است، افزود: کمیته‌ای که برای پیگیری در این زمینه تشکیل شده تا کنون چند جلسه برگزار کرده اما چون گزارشی از کارشناسی دادگستری نداریم نمی‌توانیم جمع‌بندی نهایی داشته باشیم و حتما با مقصران برخورد خواهد شد و هیچگونه مماشاتی نخواهیم داشت.

شهردار قم با اشاره به اشکالات ساختاری که موجب بروز چنین حوادثی می‌شود، گفت: باید واحدهای تعمیر و نگهداری ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه یک چارچوب تشکیلاتی مناسب برای این کار در سازمان فضای سبز وجود ندارد، گفت: اینگونه کارها به مناطق شهرداری قم سپرده می‌شود که با توجه به تعدد وظایفی که مناطق دارند این مسئله در دل دیگر امور گم می‌شود.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: معاونت خدمات شهری را مسئول این کار کردیم گرچه این معاونت از نظر تشکیلاتی نیازهایی دارد اما من به این خاطر که با یک قسمت روبه‌رو باشم این معاونت را مسئول ایجاد سازوکارهای لازم کرده‌ام.

وی گفت: دایره تعمیرات و نگهداری باید در سازمان‌ پارک‌ها متمرکز شود و صد درصد اقدامات ایمنی باید در سازمان‌های مسئول این امور پیگیری شود.
منبع: مهر
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار