کد خبر: ۱۱۰۴۷
تاریخ انتشار : ۲۰:۵۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
در معاملات امروز 94.06.30 در بازار برق بورس انرژی16,310مگاوات برق به ارزش 99میلیارد و 482میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز معاملاتی گذشته، افزایش بیش از 2برابری را نشان می‌دهد.
به گزارش برق نیوز به نقل از تجارت پرس؛میانگین وزنی قیمت (میانگین وزنی کل معاملات روزانه نماد‌های معامله شده در بازار برق بورس انرژی)در معاملات امروز در ادامه روند نزولی خودکاهش0.7 درصدی را به ثبت رساند.

در معاملات امروز بازار برق بورس انرژی همانند روز گذشته، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادهاست با این تفاوت که حجم معاملاتی و تعداد معاملات انجام شده نسبت به روز گذشته تقریباً 2 برابر افزایش داشته است.

روند نزولی قیمت ها امروز نسبت به روزهای گذشته با شدت بیشتری همراه بود و با توجه بهعرضه های سنگین نیروگاه‌ها در دقایق پایانی یکی از روزهای پررونق در بازار برق بورس انرژی رقم خورد. به نظر می‌رسد با توجه به روند کاهشی قیمت‌ها و در آستانه بازگشایی نمادهای آبان ماه، نیروگاه‌ها تمایل دارند قبل از کاهش بیشتر قیمت‌ها برق خود را به فروش برسانند.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار