کد خبر: ۱۱۰۷۸
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۴
مدیر شرکت توزیع برق کهگیلویه با بیان اینکه یک فیدر جدید با طول یک هزار ۸۵۰ و اعتبار ۱۷۶ میلیون تومان برای تعدیل بار و جداسازی تامین برق در استان احداث می‌شود،گفت: پایداری شبکه برق کهگیلویه افزایش می‌یابد.

به گزارش "برق نيوز"  خسرو پرویزی با اشاره به اینکه 8 فیدر در این شهرستان وجود دارد،اظهار داشت: جهت رفاه حال مردم پایداری شبکه برق کهگیلویه افزایش می‌یابد.

مدیر شرکت توزیع برق کهگیلویه با بیان اینکه 36 هزار و 476 مشترک در شهرستان کهگیلویه وجود دارد، گفت: 176 مشترک در این شهرستان صنعتی و 30 هزار و 980 مشترک خانگی هستند.

وی با اشاره به اینکه رشد بار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 مگاوات افزایش داشته است،عنوان کرد: پیک مصرف در شهرستان کهگیلویه شکسته شد.

مدیر شرکت توزیع برق ناحیه کهگیلویه بیان کرد: تأمین برق پایدار، پراکندگی جمعیت و فرسودگی شبکه مهم‌ترین مشکلات شرکت توزیع نیروی برق است.

پرویزی با اشاره به افتتاح 6 کیلومتر خط فشار متوسط برق حوزه حومه غربی،چنگلوا و چهارمه از فیدر  5072 در هفته دولت،افزود: یک فیدر جدید با طول یک هزار 850 و اعتبار 176 میلیون تومان برای تعدیل بار و جداسازی تامین برق شهر سوق، روستای چهارمه، سرچهارمه، چنگلوا و کارخانه آجر احداث می‌شود.

وی پایین آوردن خاموشی، بهبود در روند بهره‌‌برداری از شبکه،افزایش قانون مانور،پایداری واحد صنعتی کارخانه آجر و رضایت مندی مردم را از مزایای احداث این فیدر جدید برشمرد و ابراز کرد: پروژه خط از دوراهی تنگ پیرزال به سمت صحرای کلاچو 2 هزار و 132 متر طول دارد که 213 میلیون اعتبار برای این پروژه اختصاص یافته است.

پرویزی از مزایای اجرای این پروژه را تعدیل بار فیدر ضرغام آباد، طولیان، راک و دشت مازه و پایداری شبکه برشمرد و ابراز کرد: با احداث این خط پایداری شبکه در بخش‌های قلعه رئیسی و دیشموک افزایش می‌یابد.
منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار