کد خبر: ۱۹۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۲
مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ایی فارس گفت:
مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه ایی فارس گفت:این شرکت جهت پیش بینی و مدیریت بحران ناشی از بارش های احتمالی باران سیل آسا و یا برف سنگین آمادگی لازم را دارد.
به گزارش  "برق نیوز" محسن جوادی آزاد افزود:این شرکت ،جهت مقابله با بحران احتمالی ناشی از بارش باران و باران در روزهای آینده، تیم ها و گروههای عملیاتی خود را در نقاط حساس و از پیش تعیین شده مستقر کرده است .

وی ادامه داد:این گروهها در ایستگاههای مجتمع گوشت (جاده درودزن) 230کیلووات صدرا(شهرک صدرا) ولی عصر(چهارراه پیرنیا)امیرکبیر(سه راه آبیاری)دانشگاه(جنب صدا و سیما) و ایستگاه 400کیلو ولت ملک مکان واقع در ابتدای جاده ی بوشهر مستقر شده اند.

جوادی آزاد همچنین بیان داشت:گروههای تعمیراتی و عملیاتی در شهرستانهای کازرون،آباده،لار،لامرد و سپیدان مستقر شده تا بلافاصله واکنش مناسب و قابل قبولی در کترین زمان ممکن بروز دهند.

وی تاکید کرد: از مردم صبور این استان انتظار داریم تا نسبت به پیش آمدهای احتمالی ناشی از بارش باران و برف خونسردی خود را حفظ کرده و صبور باشند تا این مدیریت در اسرع وقت خدمت رسانی خود را به نحو احسن انجام دهد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار