کد خبر: ۳۲۶۴
تاریخ انتشار : ۱۹:۰۱ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۳
با حضور وزیر نیرو؛
وزیر نیرو با اشاره به اینکه توسعه کشور در گرو صنعت آب و برق است گفت: صنعت برق نقش ویژه‌ای در توسعه کشور برعهده دارد و هیچ فعالیتی امروز در کشور امکانپذیر نیست مگر با استفاده از انرژی الکتریکی.
به گزارش برق نیوز، حمید چیت‌چیان عصر امروز در مراسم پروژه احداث ایستگاه 400.63 و 400.230 کیلوولت سپاهان اظهار داشت: صنعت برق نقش ویژه‌ای در توسعه کشور برعهده دارد و هیچ فعالیتی امروز در کشور امکانپذیر نیست مگر با استفاده از انرژی الکتریکی.
 
وی افزود: حتی فعالیت‌های زیربنایی هم برای تداوم، نیاز به انرژی برق دارند، بنابراین گزاف نیست که بگوییم صنعت برق و آب زیرساخت‌ همه زیرساخت‌های کشور است.
 


وزیر نیرو تصریح کرد: طبیعی است در سطح کشور و منطقه اصفهان که قطب صنعتی و توسعه کشور به شمار می‌رود که چنین احداث پروژه عظیمی انجام شود که باید بگوییم این سرمایه‌گذاری برای  توسعه‌های بشر در آینده است.
 
وی در پایان یادآور شد: امیدواریم این پروژه شبکه برق کشور، شبکه برق منطقه را از پایداری بیشتر برخوردار کند و نیز امکان تأمین برق بیشتر را برای فعالیت‌های اقتصادی فراهم کند.

منبع: فارس
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار