کد خبر: ۵۷۹۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳:۴۴ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از آغاز پویش ۲۱*۱۵ در استان کرمانشاه و همگام با سراسر کشور خبر داد.

به گزارش برق نیوز، محمد مرادی اظهار کرد: پویش ۲۱*۱۵ با هدف کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در سراسر کشور طی ۲۱ هفته راه‌اندازی شده است و کاربران می‌توانند با ارسال عکس کنتور برق به‌صورت هفتگی در روز‌های مشخصی از هفته، در این پویش شرکت کرده و برنده جوایز نفیسی شوند.

وی افزود: این پویش از نیمه اردیبهشت ماه سال جاری شروع شده و تا ۲۱ هفته یعنی پایان شهریور ادامه دارد؛ هدف این پویش این است که مشترکین مصرف برق خود را بهینه کرده و حداقل ۱۵ درصد مصرف برق کاهش پیدا کند.

مدیرعامل توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: دوره‌های محاسبه در این طرح هفتگی بوده و این برنامه بر اساس رفتار مصرف برق مشترکین نحوه مصرف بهینه را تعیین می‌کند.

وی اضافه کرد: در این طرح قرعه‌کشی‌هایی در نظر گرفته شده که به‌صورت هفتگی و ماهانه انجام می‌شود و مشترکین می‌توانند در هر کدام از آن‌ها برنده جوایز نفیسی مانند خودرو، لوازم منزل و کالا‌های دیجیتال شوند.

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در پایان گفت: مشترکین برای شرکت در این پویش می‌توانند به سایت ba-energy.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار