کد خبر: ۵۸۰۹۶
تاریخ انتشار : ۰۹:۲۳ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۳
وضعیت صنعت برق استان سیستان و بلوچستان در دیدار مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر و کرمی استاندار سیستان و بلوچستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش برق نیوز، در این دیدار که پیری مدیرعامل برق منطقه‌ای و رییسی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز حضور داشتند، در خصوص وضعیت صنعت برق استان، طرح‌های به بهره برداری رسیده و در حال اجرا بحث و گفتگو شد.

مدیرعامل شرکت توانیر در این دیدار با اشاره به آغاز اوج بار تابستان ١٤٠٣، بر لزوم فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق با مشارکت همه اقشار جامعه در پویش با انرژی تاکید کرد و گفت: برای نخستین بار در کشور پویش باانرژی از ظرفیت‌های مختلف جامعه مانند ورزشکاران، هنرمندان، اهالی فرهنگ و هنر و سایر اقشار کشور در امر فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق و بهینه مصرف کردن کمک گرفته و در یک جهت همه توان و مشارکت‌ها را به سمت آشنایی هرچه بیشتر مردم با فرهنگ مدیریت مصرف برق سوق می‌دهد.

در این دیدار که برنگی مجری برق روستایی و ارفعی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل توانیر نیز حضور داشتند، در خصوص همکاری استانداری و شرکت توزیع برق سیستان و بلوچستان برای برقرسانی به ٤٠٠ مدرسه خیرساز نیز بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است مدیرعامل شرکت توانیر و هیات همراه در سفر یک روزه به استان سیستان و بلوچستان از طرح احداث پست ٢٣٠.٦٣ کیلوولت مچکور، پست ٢٣٠ کیلوولت سردرگان ایرانشهر و دیسپاچینگ برق شرق کشور بازدید کردند.

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
متین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
0
0
مناطق گرمسیربلوچستان وقتی پول برق یک کارگر۸میلیون تومان میادچطورزندگی کنه هرامتیازی هست فقط وفقط برای سیستان هست نه بلوچستان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of)
میشه کمی بیشتر توضیح بفرمائید..یعنی مثلا بلوچستانی ۱۰ برابر سیستانی.! پول برق میده..!؟ عجیبه حرف شما..؟!؟
م.ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
0
0
وضعیت برق تاسف بار و هر روز قطعی برق.
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار