کد خبر: ۵۸۱۳۳
تاریخ انتشار : ۱۶:۵۵ - ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
سخنگوی صنعت برق گفت: مشترکان برقی که مستاجر هستند می‌توانند با اپلیکیشن کاربردی «با انرژی» از جوایزی که دریافت کرده‌اند مطلع شوند و با ارائه اجاره نامه، جوایز غیرنقدی خود را دریافت کنند.

به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی افزود: در جهت مصرف بهینه برق و اجرای برنامه‌های تشویق محور صنعت برق، پویش ویژه‌ای به نام «با انرژی» از نیمه اردیبهشت ماه آغاز شده که تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در قالب این پویش ضمن تشویق مردم به استفاده درست از انرژی برق، راه‌اندازی سایت و اپلیکیشنی با همین نام نیز راهکار‌های مصرف درست برق را به مردم آموزش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت توانیر با ذکر این نکته که مشترکان می‌توانند از طریق وب اپلیکیشن Ba-energy.ir در جریان این پویش قرار بگیرند، تصریح کرد: در کنار جوایز گسترده‌ای که برای تقدیر از فعالان این پویش در نظر گرفته شده، محتوا‌های متنوعی برای آموزش راهکار‌های مصرف بهینه برق در وب اپلیکیشن با انرژی قرار گرفته است.

وی، مشارکت مردم در تامین برق پایدار از طریق آموزش و فرهنگ سازی و بهره‌گیری فعالانه در طرح را از مهمترین اهداف پویش با انرژی عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود با اجرای پویش با انرژی، شاهد کاهش ١٥ درصدی مصرف برق مشترکان خانگی باشیم که این کار با استفاده از راهکار‌های ارائه شده در وب اپلیکیشن Ba-energy.ir به راحتی قابل انجام است.

رجبی مشهدی با اشاره به طرح‌های تشویقی صرفه جویی در مصرف برق، از اختصاص قبض برق رایگان به مشترکانی که مصرف برقشان را کاهش می‌دهند، خبر داد و خاطرنشان ساخت: مشترکان متناسب با میزان کاهش انرژی، امتیاز دریافت می‌کنند و با شرکت در قرعه‌کشی از جوایز ارزنده‌ای مانند خودرو، لوازم خانگی و کالای دیجیتال بهره مند می‌شوند.

مصطفی رجبی مشهدی سخنگوی صنعت برق و مدیرعامل شرکت توانیر در پاسخ به اینکه مشترکان برقی مستاجر چگونه می‌توانند از دریافت جوایز مطلع شوند گفت: به منظور سهولت کار مشترکان برق برنامه کاربردی «با انرژی» ایجاد شده که این امکان را می‌دهد مشترکان که حتی مستاجر هستند، با وارد کردن اطلاعات قبوض خود از آخرین وضعیت مصرف خود و در صورت صرفه جویی در مورد جوایزی که شامل آن‌ها شده است مطلع شوند.

او افزود: مشترکان در صورت برنده شدن در طرح جوایز خودرو و یا لوازم خانگی، می‌توانند با ارائه اجاره نامه معتبر و قبض برق برای دریافت جوایز خود اقدام کنند.

مدیرعامل توانیر در عین حال از معرفی نخستین دور برندگان مشارکت کننده در این پویش در تیرماه خبرداد و با بیان اینکه مشترکان می‌توانند از طریق نصب برنامه کاربردی با انرژی یا مراجعه به وب اپلیکیشن Ba-energy.ir و ثبت شناسه قبض برق خود، مشارکت در این پویش را آغاز کنند، تصریح کرد: تنها با چند راهکار ساده مانند قرار دادن درجه کولر روی عدد ٢٤، استفاده از دور کند کولر آبی و یا عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعت‌های اوج مصرف برق می‌توانند شانس خود را برای دریافت جایزه افزایش دهند.

رجبی مشهدی در عین حال در خصوص نحوه نصب اپلیکیشن با انرژی نیز گفت: این برنامه کاربردی در آدرس اینترنتی ba-energy.ir قابل دسترسی و نصب است و امکاناتی مانند شبیه ساز مصرف، نحوه محاسبه تعرفه‌های برق، باشگاه مشتریان و. برای مشارکت کنندگان، در این برنامه قرار گرفته که می‌تواند هموطنان را در اجرای برنامه‌های مصرف بهینه برق کمک کند.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار