کد خبر: ۵۸۱۵۷
تاریخ انتشار : ۱۰:۳۱ - ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان از افزایش ظرفیت پست ١٣٢ کیلوولت بالارود اندیمشک از طرح‌های ضروری گذر از اوج بار تابستان امسال خبر داد.

به گزارش برق نیوز، علی اسدی افزود: عملیات افزایش ظرفیت ترانسفورماتور سوم پست ١٣٢.٣٣ کیلوولت بالارود اندیمشک شامل تأمین تجهیزات، عملیات ساختمانی، نصب و راه اندازی به ظرفیت ٥٠ مگاولت آمپر به پایان رسید و برق دار شد.

وی ارزش سرمایه گذاری این طرح را ٩٠٠ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: افزایش ظرفیت پست فوق توزیع بالارود از طرح‌های ضروری گذر موفق از اوج بار تابستان امسال است که با بهره برداری از آن، ضریب اطمینان و بهبود پایداری شبکه، قدرت مانور فیدر‌های ٣٣ کیلوولت شرکت توزیع نیروی برق افزایش یافته و بار ترانسفورماتور‌ها و فیدر‌های پست بالارود متعادل خواهد شد.

به گفته مدیرعامل برق منطقه‌ای خوزستان، از ١٢٥ طرح حیاتی، ضروری و اولویت دار تعریف شده این شرکت برای عبور از اوج بار تابستان امسال، تاکنون ٨٠ طرح برق دار شده و طرح‌های باقیمانده تا پایان خرداد ماه جاری وارد مدار خواهند شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار