کد خبر: ۵۸۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۹:۱۲ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳
معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای گیلان گفت: با هدف افزایش قابلیت اطمینان شبکه فوق توزیع شهرستان رشت و تامین برق مطمئن و پایدار مشترکان این شهر، ظرفیت پست ٦٣.٢٠ کیلوولت شهید مقدم (رشت شمالی) افزایش می‌یابد.

به گزارش برق نیوز، محمد افتخاری با اشاره به اهمیت این طرح در پایداری شبکه برق کلان شهر رشت، خاطرنشان ساخت: طرح افزایش ظرفیت پست ٦٣/٢٠ کیلوولت شهید مقدم در دو مرحله عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به رشد بار خانگی این منطقه از شهر رشت افزود: در مرحله نخست این طرح که در حال انجام بوده و طی ماه جاری به پایان خواهد رسید، یک دستگاه ترانسفورماتور ٥٠ مگاولت آمپر جایگزین یک دستگاه ترانسفورماتور ٣٠ مگاولت آمپر موجود خواهد شد.

به گفته معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای گیلان، در مرحله دوم این طرح نیز یک دستگاه ترانسفورماتور ٥٠ مگاولت آمپر دیگر جایگزین ترانسفورماتور ٣٠ مگاولت آمپر شماره ٢ پست خواهد شد. همچنین با اجرای این دو فاز، ظرفیت بخش فوق توزیع پست اشاره شده از ٨٠ مگاولت آمپر به ١٢٠ مگاولت آمپر افزایش خواهد یافت.

وی در پایان گفت: پس از تکمیل هر دو مرحله طرح افزایش ظرفیت پست ٦٣/٢٠ کیلوولت شهید مقدم رشت، کمک قابل توجهی به پایداری و افزایش قابل اطمینان شبکه فوق توزیع منطقه تحت پوشش خواهد شد.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار