کد خبر: ۵۸۲۰۸
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۰ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: وزارت نیرو باید بدهی خود به نیروگاه‌ها را پرداخت کند، مجلس و دولت باید این موضوع را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش برق نیوز، مصطفی طاهری نماینده زنجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۰ خرداد ماه) قوه مقننه و در جریان بررسی گزارش محرابیان وزیر نیرو درباره مدیریت مصرف انرژی گفت: بر اساس ماده ۲۵ قانون بهبود محیط کسب و کار به هر دلیلی که شرایط موجب قطعی برق شود اولویت آخر باید تولید باشد، این در حالی است که اکنون برعکس است و برق بخش خانگی قطع نمی‌شود، اما برق تولید و کشاورزی قطع شده است.

وی افزود: اگر به هر دلیلی ناچار به قطع برق صنایع شویم باید دولت میزان خسارت وارده ناشی از این موضوع را جبران کند که متأسفانه این موضوع مغفول مانده است.

نماینده زنجان در مجلس بیان کرد: گزارش وزیر نیرو درست بوده و مدیریت کمبود برق نسبت به دولت‌های گذشته بهتر شده، وزارت نیرو باید توضیح دهد که به دلیل قطعی برق چه میزان عدم‌النفع ایجاد شده است، این عدد در سال‌های گذشته ۳۰ تا ۴۰ همت بوده است.

طاهری تاکید کرد: وزارت نیرو باید بدهی خود به نیروگاه‌ها را پرداخت کند، مجلس و دولت باید این موضوع را با جدیت در دستور کار قرار دهند.

منبع: تسنیم
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار