کد خبر: ۵۸۲۰۹
تاریخ انتشار : ۱۶:۱۸ - ۲۰ خرداد ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت توانیر گفت: بیش از ۸۰ درصد مشترکان برق هنوز در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده‌اند و اجرای قانون در محاسبه بالاترین تعرفه برق برای آنها، تعداد زیادی از مشترکان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به گزارش برق نیوز، مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت توانیر گفت: به همه هموطنان توصیه می‌کنم با صرف کمی وقت نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه املاک و اسکان به اجرای این طرح کمک کنند.

او در خصوص اقدامات شرکت توانیر برای پیوستن مشترکان به سامانه املاک و اسکان گفت: طی یکسال اخیر ۴ وب سرویس توسط شرکت توانیر شامل اطلاعات ثابت مشترکان و مصرف برق به صورت تکی و گروهی آماده سازی شده است و همچنین به عنوان بخشی دیگر از اقدامات ارائه خدماتی مانند درخواست انشعاب، اصلاح آدرس و موارد دیگر به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان منوط شد تا تعداد ثبت نام‌ها در سامانه املاک و اسکان افزایش پیدا کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه اجرای کامل قانون در اتصال به سامانه املاک و اسکان منجر به قبوض نجومی برای مشترکان می‌شود گفت: و تعداد مشترکانی که هنوز در این سامانه ثبت نام نکردند بیش از ۸۰ درصد مشترکان برق را شامل می‌شود و اجرای قانون که منجر به صدور قبوض نجومی بیش از ۷۷ برابری در مناطق گرمسیر و ۳۷ برابری مناطق عادی می‌شود، تعدادی زیادی از مشترکان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مدیرعامل شرکت توانیر در پایان گفت: وزارت نیرو مکاتبات خود را با مراجع ذی صلاح انجام داده تا از راهکار‌های دیگر مشترکان به ثبت نام در این سامانه ترغیب شوند. توانیر همچنین به مشترکان پر مصرف به صورت محدود جهت درج اطلاعات در سامانه املاک و اسکان از طریق پیامک اطلاع رسانی کرده است.

ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار