کد خبر: ۷۴۷۰
تاریخ انتشار : ۱۱:۳۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۳
امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به اینکه ایجاد نیروگاه برق در شهرستان کبودراهنگ غیر اصولی است و به کشاورزی آسیب جدی وارد کرده است، گفت: نیروگاه برق دشت کبودراهنگ را به کویر تبدیل کرده است.

به گزارش "برق نيوز" حجت‌الاسلام یوسف روحانی در مراسم یادواره سرداران و ۶۳۷ شهید شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: کمبود آب در شهرستان کبودراهنگ موجب مهاجرت جوانان به شهرها شده است.

وی با بیان اینکه وجه تسمیه شهرستان کبودراهنگ به واسطه آبهای روان بسیاری بوده که به دلیل پرآبی کبود رنگ به نظر می رسیدند، گفت: هم‌اکنون وضعیت مناسبی از لحاظ آبی در این منطقه مشاهده نمی شود و شهرستان به منطقه کویری تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد نیروگاه برق غیر اصولی در این منطقه آسیب جدی به کشاورزی وارد کرده، افزود: کمبود آب موجب مهاجرت جوانان به شهرها شده است.

امام جمعه شهرستان کبودراهنگ با تأکید بر لزوم توجه به قانون تاکید کرد و یادآور شد: برخی قوانین در سطح کشور نسبتبه برخی ناهنجاری ها بازدارندگی بالایی ندارد و قوانین باید برای کسانی که ایجاد مشکلات فرهنگی و اجتماعی می‌کنند، از جمله قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر بازدارنده باشد.

وی با بیان اینکه در این شهرستان برای نخستین بار حوزه علمیه‌ای در حال احداث است، اما زمان راه‌اندازی حوزه علمیه به دلیل کمبود اعتبار، به درازا کشیده شده، گفت: این طرح در صورت تأمین اعتبار لازم به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه باید قدردان شهدا بود، گفت: کبودراهنگ بزرگترین شهرستان استان همدان است.

محمدعلی پورمختار وجود مشکلاتی در بخش کشاورزی و گردشگری این منطقه را مورد اشاره قرار داد و ادامه داد: کبودراهنگ در تولید چند محصول کشاورزی قطب تولیدی است و باید به این مقوله بیشتر توجه شود.

وی بر تلاش برای رفع محرومیت های این منطقه تاکید کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر قوانین ارسال نظر
لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.
نتیجه عبارت زیر را وارد کنید
captcha =
وضعیت انتشار و پاسخ به ایمیل شما اطلاع رسانی میشود.
پربازدیدها
برق در شبکه های اجتماعی
اخبار عمومی برق نیوز
عکس و فیلم
پربحث ترین ها
آخرین اخبار