در ادامه این مطلب میتوانید مصاحبه تخصص برای خوشه شغلی خدمات مشترکین شرکت توزیع را مشاهده نمایید.
سرویس آموزش و آزمون برق نیوز:
تجربه شماره ۱ (کارشناس مشترکین):
من امروز کارشناس خدمات مشترکین رفتم مصاحبه، ۶ نفر مصاحبه کننده بود، یک خانم ۵ آقا، اول گفتن خودت رو از ابتدایی معرفی کن تا دانشگاه، بعد گفت: تیم رو تعریف کن، معیارهای تیم رو بگو، تصمیم گیری رو تعریف کن و مراحلش رو بگو، سازماندهی رو تعریف کن، بعد دیگه شد روانشناسی، راه دور میری-شوهرت مشکل نداره با کار-به خودت چه نمرهای میدی-اضطراب داری-افسردگی داری-اگه رییست دیپلم باشه چه میکنی-صبر داری، درشته ورزشی حرفه ایت-چرا انتخابت کنیم واسه این شغل-مزیتت چیه نسبت به دیگران-اصلا از مقاله و کتاب نپرسیدن-اصلا زبان نبود. خیلی روانشناسانه بود.
تجربه شماره ۲:
۶ نفر بودن، یکی مدیرعامل، یه روانشناس خانوم، یکیم که فکر میکنم مسئول اینه که کاری کنه شما دست و پاتونو گم کنین و همش سوالای تند و انتقادی میکنه و هی حرفتونو قطع کنه نذاره حرفتونو بزنین، ولی شما گوش ندین حرفتونو کامل کنین و ۳ نفر دیگه که بیشتر سیاه لشگر بودن، ولی کلا جو مثبته.
سوالات فقط روانشناسی بود، از معرفی خودت و خانوادت تو ۵ دقیقه، سوال معروف بالا سری دیپلمه که بخواد براش چایی بریزی، با شهر دیگه مشکل نداری، ما کلا ۸۰۰. ۹۰۰ بهت میدیم که صب که میای کلی فحش و بد و بیراه بشنوی روزی یه بارم چک بخوری از یه مشتری ناراضی چجوری کنار میای، ادم مرتبی هستی، اتاقت مرتبه، اهل داد زدن هستی، خیلی سوال پیچ کردن، ولی بیشترش حول و حوش همین سوالا بود.
شعار که اصلا ندین تا اونجایی که میدونین مشکلی نداره خودتون باشین و راستشو بگین.
کلا سوالای کلی و مبهم ازتون میپرسین، ولی خودتون باید زرنگ باشین و لابلای حرفاتون اون حرفایی که باید بزنین و سرنوشت سازتون رو بزنین خیلی منتظر نمونین از همه توانایی هاتون بپرسن.
لینک کوتاه
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «برق نیوز» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.